Gdzie najlepiej i najtaniej uszczelnić pompę wtryskową ?
Strona 1 z 1
mam problem z pompa wtryskowa tzn cieknie mi ropa jak silnik pracuje i szukam dobrego i w miare taniego warsztatu na terenie warszawy lub okolic samochod – mazda 626 2.0D sedan z 91 roku
Mazda 323 BF 1,5
Honda Prelude BA4 2.0i 16V 4WS
Honda Prelude BA4 2.0i 16V 4WS
- Od: 5 paź 2004, 15:29
- Posty: 19
- Skąd: Józefów
- Auto: Mazda 323 BF 1.5A/T
W Jawczycach jest gosc od pomp wtryskowych ( Sławek ) koszt naprawy ok 250 zl jak to tylko wyciek z dzwigni.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
JACU626 napisał(a):Jarek to chyba przesada choć moze u was to normalne ceny
heh....w Boshu za tę robotę zapłaci 700 hehe
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
z tego co widze to wyciek z pod linki i narazie mnie postraszyli cena 400 zl praktycznie w kazdym warsztacie mi tyle mowia a samemu przy tym lepiej nie grzebac bo jak zle zlozysz to silnik sie bedzie rozbiegal
Mazda 323 BF 1,5
Honda Prelude BA4 2.0i 16V 4WS
Honda Prelude BA4 2.0i 16V 4WS
- Od: 5 paź 2004, 15:29
- Posty: 19
- Skąd: Józefów
- Auto: Mazda 323 BF 1.5A/T
SeeDoo napisał(a): narazie mnie postraszyli cena 400 zl praktycznie w kazdym warsztacie
Jawczyce......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Od nie dawna jestem posiadaczem tego samochodu i ostatnio podczas sprawdzania poziomu płynów zauważyłem że pompa wtryskowa jest nie szczelna chciałbym się dowiedzieć gdzie najcześciej te pompy mają tendecje do nieszczelności i ile kosztowałaby naprawa.
Z góry dzięki .
Z góry dzięki .
Witam!
Czyli bez demontażu pompy się nie obejdzie?
Pytam bo nie wiem jak zdiagnozować skąd jest wyciek. Ten ON wszędzie włazi,jest bardzo penetrujący bo zwilżone jest wszystko do samego czubka pompy. Wydaje mi się że wycieka z okolic czujnika/elektrozaworka(nie wiem) tego bliżej rozrządu. To jest chyba z pod górnej pokrywki tej pompki w której siedzi cięgno gazu.
Ma ktoś widok tej pompy, Denso , tzw exploded view,czyli po rozłożeniu?
Dzięki
Czyli bez demontażu pompy się nie obejdzie?
Pytam bo nie wiem jak zdiagnozować skąd jest wyciek. Ten ON wszędzie włazi,jest bardzo penetrujący bo zwilżone jest wszystko do samego czubka pompy. Wydaje mi się że wycieka z okolic czujnika/elektrozaworka(nie wiem) tego bliżej rozrządu. To jest chyba z pod górnej pokrywki tej pompki w której siedzi cięgno gazu.
Ma ktoś widok tej pompy, Denso , tzw exploded view,czyli po rozłożeniu?
Dzięki
Sebastian
___________________________
"Jeśli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu,to czego oznaką jest puste biurko?" A.Einstein
___________________________
"Jeśli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu,to czego oznaką jest puste biurko?" A.Einstein
- Od: 25 gru 2011, 19:41
- Posty: 17
- Skąd: Bełchatów
- Auto: 626 GD 2.0D RF7 r90 2akku/skandyn.
Peugeot 206 1.4 TU3 r02
Już dużo wiem. Jest to pompa Bosh VE,tylko robiona w Japan przez KIKI na licencji Bosh teraz firma się nazywa Zexel. Sam projekt pompki jest oryginalny Roberta Bosha i nie zmienił się dużo od lat.
Uszczelki są górna pokrywka tu jest uszczelka papierowa albo z czegoś tam i najczęściej tu leci. Na dole dwie zaślepki od zaworu na oringach,ciegno gazu z oringiem. Pod głowicą jest też uszczelka, ten ciemniejszy element z rurkami do wtryskiwaczy. Po zdemontowaniu głowicy można wyjąć cały rotor. Po rozłożeniu należy każdy element w to samo miejsce zamontować,szczególnie łopatki. Także trzeba uważać żeby nic się nie wysypało,bo będzie problem.
Uszczelki są górna pokrywka tu jest uszczelka papierowa albo z czegoś tam i najczęściej tu leci. Na dole dwie zaślepki od zaworu na oringach,ciegno gazu z oringiem. Pod głowicą jest też uszczelka, ten ciemniejszy element z rurkami do wtryskiwaczy. Po zdemontowaniu głowicy można wyjąć cały rotor. Po rozłożeniu należy każdy element w to samo miejsce zamontować,szczególnie łopatki. Także trzeba uważać żeby nic się nie wysypało,bo będzie problem.
Sebastian
___________________________
"Jeśli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu,to czego oznaką jest puste biurko?" A.Einstein
___________________________
"Jeśli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu,to czego oznaką jest puste biurko?" A.Einstein
- Od: 25 gru 2011, 19:41
- Posty: 17
- Skąd: Bełchatów
- Auto: 626 GD 2.0D RF7 r90 2akku/skandyn.
Peugeot 206 1.4 TU3 r02
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6