Przegrzewający się silnik (626 GV RF7)
Strona 1 z 1
Witam wszystkich.
Mam ciekawy kłopocik z madzią 626 2.0 D otóż to cudo od paru dni przegrzewa się a po wskaźniku temp. widać ze coś nie tak. Z oględzin pod maską wynika że obieg wody jest.
Jedyną ciekawostką jest to że chłodnica jest gorąca ale tylko w połowie (konkretnie podział zimna ciepła przebiega od góry do dołu pionowo) i nie pomogło
odpowietrzenie ani płukanie wodą.
Może ktoś z was ma jakieś sugestie czy mam sobie kupić nową czy może jest jakiaś inna przyczyna tych kłopotów.
Pozdrawiam.
Mam ciekawy kłopocik z madzią 626 2.0 D otóż to cudo od paru dni przegrzewa się a po wskaźniku temp. widać ze coś nie tak. Z oględzin pod maską wynika że obieg wody jest.
Jedyną ciekawostką jest to że chłodnica jest gorąca ale tylko w połowie (konkretnie podział zimna ciepła przebiega od góry do dołu pionowo) i nie pomogło
odpowietrzenie ani płukanie wodą.
Może ktoś z was ma jakieś sugestie czy mam sobie kupić nową czy może jest jakiaś inna przyczyna tych kłopotów.
Pozdrawiam.
- Od: 1 sie 2004, 15:30
- Posty: 4
- Auto: nad. GV,silnik RF7,rocznik 92
może płyn się już skończył ? Tzn. stracił Swoje właściwości
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Czyli masz chłodnicę do wymiany lub czyszczenia z tego szlamu.( kamienia kotłowego )Węże obydwa gorące wentylator się włącza cała góra i dół chłodnicy gorący a połowa pomiędzy górą a dołem zimna.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
wymontuj chłodnice, przeczyść – może być woda z octem a potem napełnij gorącą wodą. Jeśli objawy ustąpią, jestes w domu. Jeśli nie – to przynajmniej chłodnicę masz przeczyszczoną , hehe..
dobra – ten ocet to może nie był najlepszy pomysł..
dobra – ten ocet to może nie był najlepszy pomysł..
Ostatnio edytowano 21 sie 2004, 16:54 przez Gieniu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 lip 2004, 01:54
- Posty: 68
- Skąd: Legnica
- Auto: teraż żadnego
A potem możesz zastosowac sobie jako prysznic w domu......przeczyść – może być woda z octem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ZNAJOMY W GOLFIE MIAŁ TAK SAMO PRZYCZYNĄ BYŁ PADNIĘTY TERMOSTAT NIE WIEM JAK TO LOGICZNIE POŁĄCZYĆ ALE PO WYMIANIUE OBJAWY USTAŁY, MOŻESZ MIEĆ TEŻ ZAPOWIETRZONY UKŁAD, LUB TAK JAK PISZĄ CHŁOPAKI ZAMULONĄ CHŁODNICĘ
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ????????????
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Witam
Tak jak sugerowaliście wypłukałem chłodnice ale nie pomogło. Jeszcze nie miałem kiedy się wziąść za termostat. Mój mechanik rzekł że to najprawdopodobniej jego wina bo się nie otwiera całkiem i niby obieg wody jest ale jakiś mizerny i nie daje rady po całej chłodnicy rozgonić wody.Czas pokaże. Jak się do tego dobiore to zobaczymy kto miał racje.
Pozdrawiam
Tak jak sugerowaliście wypłukałem chłodnice ale nie pomogło. Jeszcze nie miałem kiedy się wziąść za termostat. Mój mechanik rzekł że to najprawdopodobniej jego wina bo się nie otwiera całkiem i niby obieg wody jest ale jakiś mizerny i nie daje rady po całej chłodnicy rozgonić wody.Czas pokaże. Jak się do tego dobiore to zobaczymy kto miał racje.
Pozdrawiam
- Od: 1 sie 2004, 15:30
- Posty: 4
- Auto: nad. GV,silnik RF7,rocznik 92
Witam wszystkich
No to się wyjaśniło mianowicie chłodnica jest tak zabita syfem że nic za bardzo tego wziąść nie chce. Może macie jakieś sposoby a jak nie to dajcie cynk gdzie szukać tekie coś no bo coś tam trza włożyć. Dziękuje wszystkim za sugestie
Pozdrawiam
No to się wyjaśniło mianowicie chłodnica jest tak zabita syfem że nic za bardzo tego wziąść nie chce. Może macie jakieś sposoby a jak nie to dajcie cynk gdzie szukać tekie coś no bo coś tam trza włożyć. Dziękuje wszystkim za sugestie
Pozdrawiam
- Od: 1 sie 2004, 15:30
- Posty: 4
- Auto: nad. GV,silnik RF7,rocznik 92
Haaa, czyli jednak chłodnica. Wcześnij pisałeś że wypłukałeś chłodnicę, ale nie pomogło. Pewnie kamień się osadził czy jak ?
Słyszałem że są jakieś środki do chłodnic, ale sam nic takiego nie widziałem. Z domowych to są takowe ale za stan chłodnicy po takiej operacji ręczyć nie mogę. Wprawdzie w polonezie takie rzeczy trenowałem, ale tam koszt chłodnicy = koszt paliwa żeby dojechać na szrot +2 piwa.
Jak pisze Jaksa, takich domowych metod Madzie nie znoszą.
Pozdrowienia.
Słyszałem że są jakieś środki do chłodnic, ale sam nic takiego nie widziałem. Z domowych to są takowe ale za stan chłodnicy po takiej operacji ręczyć nie mogę. Wprawdzie w polonezie takie rzeczy trenowałem, ale tam koszt chłodnicy = koszt paliwa żeby dojechać na szrot +2 piwa.
Jak pisze Jaksa, takich domowych metod Madzie nie znoszą.
Pozdrowienia.
- Od: 15 lip 2004, 01:54
- Posty: 68
- Skąd: Legnica
- Auto: teraż żadnego
hehe...dobre.....ale tam koszt chłodnicy = koszt paliwa żeby dojechać na szrot +2 piwa.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6