Strona 1 z 2
Wyciek spod pokrywy zaworów

Napisane:
2 kwi 2006, 21:08
przez konza
Mam problem z uszczelnieniem pokrywy zaworów 2 razy kupowałem nową uszczelke i wciąż cieknie Ma ktoś może jakiś sposób na wymiane ? Śruby dokręcam od środka A może są różne rodzaje uszczelek?

Napisane:
2 kwi 2006, 21:47
przez Loczek
Wiesz co ja jestem laikiem w tych sprawach. Ale czy napewno dobrze przeczysciłes miejsca styku uszczelki z metalem po tej starej uszczelce.
Mówie o tym bo widziałem w telewizji.
Może sie przyda.

Napisane:
2 kwi 2006, 21:51
przez konza
powieżchnie miałem czyściutkie i odtłuszczone benzyną

Napisane:
2 kwi 2006, 22:09
przez stuk
konza napisał(a):2 razy kupowałem nową uszczelke i wciąż cieknie
Może to uszczelka z japancarsu?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Napisane:
2 kwi 2006, 22:41
przez Jaksa
stuk napisał(a):uszczelka z japancarsu?

Jak to mowią , tylko ori daje 100% satysfakcji.( teraz 55 zeta )

Napisane:
3 kwi 2006, 09:53
przez magicadm
Jaksa napisał(a):stuk napisał(a):uszczelka z japancarsu?

Jak to mowią , tylko ori daje 100% satysfakcji.( teraz 55 zeta )
JC cieknie

– wiem bo mam.

Napisane:
3 kwi 2006, 14:33
przez piotrek25
ja mam ory i jest ok......

Napisane:
3 kwi 2006, 14:53
przez Marcin L
pewnie nie każdy zgodzi się z moją opinią ale ja twierdzę że dopóki pokrywa zaworów się "poci" zamiast "cieknąć" to nie trzeba koniecznie wymieniać – pod pokrywą sa minimalne ciśnienia więc nie ma obawy że nagle wyleci tędy cały olej – jedyną niedogodnością może być przybrudzony silnik i tyle


Napisane:
3 kwi 2006, 17:01
przez japan
witam! ja miałem podobny problem,leciało spod pokrywy równo.Zawsze kupowałem w jc auto.A jest lepsze źródło części do mazdy??teraz już nie cieknie,ale silnik jest lekko mokry.Nie przejmuję się tym za bardzo ponieważ sprawdzam stan oleju i jest ok:)

Napisane:
3 kwi 2006, 17:37
przez Maverick
Z tym ori tot ez roznie bywa

Najpierw mialem z hipola i cieklo kupilem ory i dalej cieknie

ale nie za 55zl tylko za 89zł
Jaksa masz moze dojscie do tanszych uszczelek ory ?
Potrzebuje kilka do mojej madzi 2.0i 16V DOHC 89r. GD coupe

Napisane:
3 kwi 2006, 17:42
przez stuk
Maverick napisał(a):Najpierw mialem z hipola i cieklo kupilem ory i dalej cieknie
Ale założyłeś tą ory czy trzymasz w garażu?
BP, NMSP

Napisane:
3 kwi 2006, 17:52
przez Maverick
Ponoc zalozylem, ja wkazdym razie za to zaplacilem.
Wlasnie teraz czeka mnie wymiana pierscienie na tlokach i planowanie bloku i glowicy i dostalem dzis wycene to mnie troche zamurowalo, ok 800zl czesci i 1200zl robocizna...
Chyba czas poszuakc innego mechanika... jutro wlasnie mam zamiar sie rozgladnac za kims innym.

Napisane:
3 kwi 2006, 18:32
przez stuk
Maverick napisał(a):Ponoc zalozylem, ja wkazdym razie za to zaplacilem.
Różnie bywa, jak nie widziałeś jak wymieniał, a oryginalna uszczelka cieknie, to skłonny jestem podejrzewać, że tak naprawdę tej oryginalnej nawet z worka nie wyjął...
Kiedys w renault tak miałem, że zostawiłem w aso swój filtr paliwa do wymiany. Był czarnego koloru zamiennik. Pol roku później jak miałem okazję zaglądac pod auto stwierdziłem, że jest stalowo-srebrny hehehe, no wtedy mnie to nie bawiło, bo za wymianę skasowali
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Napisane:
3 kwi 2006, 21:59
przez konza
tak uszczelka kosztowała mnie 12 zł niby to nic ale miałem nadzieje że choć miesiąc się pocić nie będzie chyba będzie trzeba zainwestować i kupić org

Napisane:
27 gru 2007, 21:18
przez sebastian223
Miałem to samo. Mysłałem ze leci mi olej z pod uszczelki . Sie okazało jednak że paliwo tryska z bagnetu do pomiaru poziomu paliwa i pod kontem leci prosto na silnik.
Powodem tego była zabrudzona odma. Ja zdemontowałem wężyk idący do odmy i zrobiłem obejscie do zbiorniczka własnej roboty (aby olej miał gdzie uciekać). Podobno to "normalne"
POmijając.... wszystko wróciło do normy
pozdro

Napisane:
27 gru 2007, 22:42
przez Janusz626
magicadm napisał(a):JC cieknie – wiem bo mam
...horoba czy co?... na ten JC??
no to ja sie pochwale, i napisze ze do mojej GF po regulacji zaworkow jakies 20 tys km temu zalozylem sobie najtansza uszczelke z...JC za dokladnie 14zl. Przeżyła dwie wymiany oleju i nic nie zanosi sie na jej wymiane, chyba ze przy nastepnej regulacji zaworkow.
Wiec niekoniecznie JC musi sie pocic lub cos tam... moze z innymi czesciami z JC np piasta tylna lub klocki hamulcowe to powiem ze tak
ps pozdrawiam

Napisane:
27 gru 2007, 22:45
przez MarekW
A silkon zastosowałeś w miejscach w których producent to przewiduje?
Ja mam uszczelke Erlinga (koszt 79pln) i po wymianie nie cieknie i nie poci się.
Wymieniona według opisu w manualu 626 GW. Pokrywa dokręcana w kolejności przewidzianej przez producenta.
Pozdrawiam
M.
ps. gdzie ten oryginał za 55pln można zakupic? Gdzie dzwoniłem to chcieli nawet 130pln.

Napisane:
27 gru 2007, 22:53
przez Jaksa
MarekW napisał(a):gdzie ten oryginał za 55pln można zakupic
55 kosztuje do GD ( RF-7 ) DiTD 95 zł oczywiscie oryginał

Napisane:
27 gru 2007, 23:03
przez Janusz626
MarekW napisał(a):A silkon zastosowałeś w miejscach w których producent to przewiduje?
chodzi ci o te zakamarki w zaglebieniach?? to nie, nie dawalem silikonu lub innych wynalazkow , bo o tym nie wiedzialem, dopiero w manualu doczytalem ale bylo za późno, przesmarowalem tylko olejem z silnika ale wczesniej musiałem dokladnie wyczyscic resztki po jakims silikonie raczej po dwóch bo byly resztki po szarym i czerwonym silikonie

Napisane:
28 gru 2007, 00:12
przez MarekW
Tak chodzi o te zakamarki.