U mnie w Polstarters chcieli z wymontowaniem, sprawdzeniem uzwojeń,łożysk wymianą regulatora, zamotowaniem na aucie 250PLN. Sam regulator na alledrogo kosztuje około 50PLN, raczej oryginału się nie dostanie wszystko chyba chiny.
Mój jakoś działa. Miałem już wymieniany 3 lata temu i tylko 3 lata działał
. Matko ale teraz badziew robią. Oryginał działał 21 lat.
Jak tak Ci szybko zdechło to moim zdaniem akumulatory masz do wymiany. Ja tydzień jeździłem jak zaczęły mi przygasać lampy, na akku miałem 11.38V, a i tak odpalił, z lekkim problemem. No, ale mam dwa akku, 3 letnie, łącznie chyba będzie 1,3 kAh, więc "nie w kij dmuchał".
Co do obrotów to są takie same jak na starym. A co do kontrolki to przy za małym obrotach to powinna od akku się jarzyć a nie od tylnych lampek chyba. Ale jak twierdzi mój znajomy mechan Peter "to japoniec, wiec czort go wie"
.
W sumie to posprawdzałem miernikiem obwody tylnych lamp i zwarcia do masy nie ma.Jutro sprawdzę jeszcze czy na altku od kołka 12v nie ma zwarcia do masy. Może coś jednak fachury skopały.