Strona 1 z 1

Silnik zgasł i nie można go uruchomić (626 GC RF) – zapowietrzony układ

PostNapisane: 23 mar 2004, 12:30
przez KrAsZ-ann
witam,

dzis jak zwykle do roboty na 10, wiec wsiadam do autka, wlaczam stacyjke – kontrolki sie pala jak powinny, odpalilem – zgasly jak powinny, przejechalem ze 100 metrow silnik zgasl a wraz z nim na stacyjce nie swiecila sie kontrolka oleju.. no i niestety silnik nie chce zapalic.. CO RObIC?

pozdrawiam

PostNapisane: 23 mar 2004, 13:52
przez JACU626
Za mało informacji.
– zgasł nagle czy powoli z obrotów zchodził
– paliwo jest i dochodzi
– pasek rozrządu nie zerwał się

PostNapisane: 23 mar 2004, 14:05
przez KrAsZ-ann
Bak jest pelny, rozrzad wymieniany przy 230/240kkm a teraz jest niecale 300kkm, przejechal ze 100 metrow, dodatkowo wlaczylem gaz reczny, bo rano bylo niecale 5 stopni, po 100 metrach jakby zaczal tracic moc i zgasl. Niestety teraz jestem w pracy i nie moge sprawdzic niczego pod maska. Jak wyglada rozrzad i gdzie znajde jego pasek? Jak wroce do domu to spojrze pod maske. Zgasla mi kontolka oleju, wiec zobaczylem i olej jest, zreszta wymiana dopiero za 2kkm (wymieniany 7kkm temu).

PostNapisane: 23 mar 2004, 18:52
przez Jaksa
Witaj ! Może się zapowietrzył układ paliwowy ? Jedno pytanie ! Jak odpalałeś po nocy to od pierwszego obrotu uruchomił się silnik? czy musialeś trochę pokręcić.

PostNapisane: 23 mar 2004, 19:16
przez KrAsZ-ann
wydaje mi sie, ze od pierwszego, tak jak zawsze, palil od razu, tylko w niskich temperaturach chwile nim rzucalo i jak sie rozgral byl dobry, tylko czemu ta kontrolka oleju sie pozniej nie palila..

zaraz ide do auta zobaczyc czy odpali..

w jaki sposob odpowietrzyc uklad?

zajrze pod maske czy paski jakies sa cale

PostNapisane: 23 mar 2004, 20:39
przez Jaksa
w jaki sposob odpowietrzyc uklad?
Na filtrze paliwa ( ten po lewej stronie ) jest taki " motylek " ktorego trzeba odkręcić no i .... naciskając pompke od gory do chwili pokazania się paliwa ( jest rurka igielitowa zamocowana przy pompce ) następnie zakręcasz tę śrubkę ( motylek ) i pompujesz do chwili az będzie opór. I teraz kluczyk w stacyjkę i odpalaj a co do czujnika ciśniego oleju mogł się " zawiesić " wiesz?.... łatwiej by bylo gdybym byl u Ciebie . Jestem na forum wiec pytaj o wszystko

PostNapisane: 23 mar 2004, 23:43
przez KrAsZ-ann
pamietam, ze kumpel mi mowil, ze czasem jak wyjezdze bak do zera to naciskac te pompke przy filtrze paliwa.. podnioslem maske, ponaciskalem troche i jakos odpalila za ktoryms razem cisnac gaz.. potem juz palila normalnie i smiga jak nalezy.. kontrolka oleju juz zachowuje sie jak nalezy..

dzieki za pomoc:)