Mocne dymienie z wydechu koloru czarnego – dlaczego ?
Strona 1 z 1
moja madzia od pewnego czasu zaczeła mocno dymić w kolorze czarnym przy przyspieszaniu,dowiedziałem sie od znajomego mechanika że przyczyną mogą być lejące koncówki wtrysków lub pierścienie tłokowe do wymiany!!co moze być przyczyną tego dymienia????prosze o pomoc
-
Gość
z tego co wiem to wtryski w oryginale wytrzymuja ok 400tys wiec jesli to przekroczyles to moze i jest to powod jednak nie czekaj az ci cos zacznie stukac tylko wal do jakigos dobrego dieslowca.
strucel po wielu transplantacjach ale udanych
- Od: 3 wrz 2004, 13:54
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d
witam
wydaje mi sie na 90 % że rozpylacze wtryskiwaczy ale może być pompa napewno nie pierscienie bo byłby kolor niebieski
pozdrawiam
wydaje mi sie na 90 % że rozpylacze wtryskiwaczy ale może być pompa napewno nie pierscienie bo byłby kolor niebieski
pozdrawiam
-
Gość
jaka kompresja nie spala paliwa np.lejace rozpylacze wymieniłem rozpylacze sam na polskie pd0sd 193 wuzetemu (polecam cena dobra jakosc super) zkrecilismy pompe z kumplem dymku nie pusci a po miescie 6 pali
Ostatnio edytowano 5 wrz 2005, 09:45 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
-
Gość
tomekrvf nie dobijaj go, dopiero co mu napisałeś że oryginał kosztuje ponad 5000zł... też bym szukał drugiej opinii Za takie pieniądze to się opłaca wszystko skleić. Ba, dorwać plastiki o podobnej wielkości i zrobić przeszczepy zgrzewami na gorąco...
Mało prawdopodobne, aby udało sie polutować (pospawać) aluminium aby wytrzymało takie ciśnienie, jakie pompuje sprężarka, a jeśli już to będzie krótka opcja.
Sebastian1978 napisał(a):wymieniłem rozpylacze sam na polskie pd0sd 193 wuzetemu (polecam cena dobra jakosc super)
Podaj cene i gdzie mozna kupic.Mnie rowniez Madzia kopci,czy moze byc przyczyna zle ustawiony np.o zabek pasek rozrzadu czy zle ustawiona pompa?Mozecie mi podac dobrego fachowca od diesli z moich okolic?
- Od: 6 sie 2005, 18:41
- Posty: 4
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 626 2.0D '90 GD,RF7
Hmm Gieniu z tego co wiem po zalozeniu nowych końcówek maja mieć cisienie 130 i ie ma tam żadnej regulacji ja przynajmniej w RF -7 takowej nie widziałem. Przyczyną kopceia jest tez niska kompresja ale tłumaczenie tego po wypowiedzi sebastiana uznaje za bezsensowne zapraszam do przestudiowania fachowej literatury.
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
przy zakładaniu nowych końcówek ten mechanik podkładał jakieś podkładki po koncówki i coś tam sprawdzał na przyrządzie po uprzedniej konsultacji z książką.. A co do kopcenia z tego co wiem to jeżeli zużyty jest układ tłokowy to spalając olej będzie dymił na niebieskawo..tymczasem z tyłu widać typową dla starych diesli chmurę czarnego dymu (cos a la Star 200 jadący pod dużą górę)
- Od: 15 lip 2004, 01:54
- Posty: 68
- Skąd: Legnica
- Auto: teraż żadnego
Jeżeli jest slaba kompresja mieszanka sie po prostu nie spala i nie ma tu takiego dymu jak w benzynie czyli niebieskiego. Ludzie tu jest załon samoczynny pod wpływem ciśnienia jak jest za małe to po prostu mieszanka nie spala sie w całości i kopci n aczarno. Można na pompie zmniejszyć dawke i wtedy czarnego dymu nie bedzie ale ze zmniejszeniem dawki zmniejsz sie moc...... i tak śmiszna
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
U mnie zaczyna kopcić tak przy 3000 obrotów... ale wydaje mi sie ze to normalne, bo wtedy drastycznie wzrasta spalanie i zużycie paliwa! I dopiero przy takich obrotach pojawia sie czarny dym. Robiłem sobie niedawno test spalania na trasie i wyszło mi nieco ponad 5 litrów, wiec jestem raczej zadowolony Pompa i wtryski są "podobno" sprawdzone i są ok. Ja bym pojechal Gieniu do jakiegoś dobrego warsztatu na regulację. koledze diesel prawie nie odpalał – chcial juz szukac nowej pompy, a po regulacji wszystko wrócilo do normy... a biorąc pod uwagę długie użytkowanie i różnicę np. litra ropy spalanej na sto km... chyba warto.
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
JACU626 napisał(a):Hmm Gieniu z tego co wiem po zalozeniu nowych końcówek maja mieć cisienie 130 i ie ma tam żadnej regulacji ja przynajmniej w RF -7 takowej nie widziałem.
Każde wtryskiwacze się reguluje nawet takie dwustopniowe z RF-T(DiTD)(no oprócz elektrowtryskiwaczy CR). Jakby nie było regulacji to zespół obsada wtryskiwacza(korpus) – końcówka wtryskiwacza musiałaby być wykonana dokładniej niż prom kosmiczny a to sie nie opłaca. Takie proste, czopikowe wtryskiwacze reguluje się podkładkami które są nad sprężyną.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6