Mocne dymienie z wydechu koloru czarnego – dlaczego ?
Strona 1 z 1
moja madzia od pewnego czasu zaczeła mocno dymić w kolorze czarnym przy przyspieszaniu,dowiedziałem sie od znajomego mechanika że przyczyną mogą być lejące koncówki wtrysków lub pierścienie tłokowe do wymiany!!co moze być przyczyną tego dymienia????prosze o pomoc ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
-
Gość
z tego co wiem to wtryski w oryginale wytrzymuja ok 400tys wiec jesli to przekroczyles to moze i jest to powod jednak nie czekaj az ci cos zacznie stukac tylko wal do jakigos dobrego dieslowca.
strucel po wielu transplantacjach ale udanych
- Od: 3 wrz 2004, 13:54
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d
witam
wydaje mi sie na 90 % że rozpylacze wtryskiwaczy ale może być pompa napewno nie pierscienie bo byłby kolor niebieski
pozdrawiam
wydaje mi sie na 90 % że rozpylacze wtryskiwaczy ale może być pompa napewno nie pierscienie bo byłby kolor niebieski
pozdrawiam
-
Gość
jaka kompresja nie spala paliwa np.lejace rozpylacze wymieniłem rozpylacze sam na polskie pd0sd 193 wuzetemu (polecam cena dobra jakosc super) zkrecilismy pompe z kumplem dymku nie pusci a po miescie 6 pali
Ostatnio edytowano 5 wrz 2005, 09:45 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
-
Gość
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
tomekrvf nie dobijaj go, dopiero co mu napisałeś że oryginał kosztuje ponad 5000zł... też bym szukał drugiej opinii
Mało prawdopodobne, aby udało sie polutować (pospawać) aluminium aby wytrzymało takie ciśnienie, jakie pompuje sprężarka, a jeśli już to będzie krótka opcja.
Sebastian1978 napisał(a):wymieniłem rozpylacze sam na polskie pd0sd 193 wuzetemu (polecam cena dobra jakosc super)
Podaj cene i gdzie mozna kupic.Mnie rowniez Madzia kopci,czy moze byc przyczyna zle ustawiony np.o zabek pasek rozrzadu czy zle ustawiona pompa?Mozecie mi podac dobrego fachowca od diesli z moich okolic?
- Od: 6 sie 2005, 18:41
- Posty: 4
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 626 2.0D '90 GD,RF7
Hmm Gieniu z tego co wiem po zalozeniu nowych końcówek maja mieć cisienie 130 i ie ma tam żadnej regulacji ja przynajmniej w RF -7 takowej nie widziałem. Przyczyną kopceia jest tez niska kompresja ale tłumaczenie tego po wypowiedzi sebastiana uznaje za bezsensowne
zapraszam do przestudiowania fachowej literatury.
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
przy zakładaniu nowych końcówek ten mechanik podkładał jakieś podkładki po koncówki i coś tam sprawdzał na przyrządzie po uprzedniej konsultacji z książką.. A co do kopcenia z tego co wiem to jeżeli zużyty jest układ tłokowy to spalając olej będzie dymił na niebieskawo..tymczasem z tyłu widać typową dla starych diesli chmurę czarnego dymu (cos a la Star 200 jadący pod dużą górę) ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
- Od: 15 lip 2004, 01:54
- Posty: 68
- Skąd: Legnica
- Auto: teraż żadnego
Jeżeli jest slaba kompresja mieszanka sie po prostu nie spala i nie ma tu takiego dymu jak w benzynie czyli niebieskiego. Ludzie tu jest załon samoczynny pod wpływem ciśnienia jak jest za małe to po prostu mieszanka nie spala sie w całości i kopci n aczarno. Można na pompie zmniejszyć dawke i wtedy czarnego dymu nie bedzie ale ze zmniejszeniem dawki zmniejsz sie moc...... i tak śmiszna ![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
U mnie zaczyna kopcić tak przy 3000 obrotów... ale wydaje mi sie ze to normalne, bo wtedy drastycznie wzrasta spalanie i zużycie paliwa! I dopiero przy takich obrotach pojawia sie czarny dym. Robiłem sobie niedawno test spalania na trasie i wyszło mi nieco ponad 5 litrów, wiec jestem raczej zadowolony
Pompa i wtryski są "podobno" sprawdzone i są ok. Ja bym pojechal Gieniu do jakiegoś dobrego warsztatu na regulację. koledze diesel prawie nie odpalał – chcial juz szukac nowej pompy, a po regulacji wszystko wrócilo do normy... a biorąc pod uwagę długie użytkowanie i różnicę np. litra ropy spalanej na sto km... chyba warto.
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
JACU626 napisał(a):Hmm Gieniu z tego co wiem po zalozeniu nowych końcówek maja mieć cisienie 130 i ie ma tam żadnej regulacji ja przynajmniej w RF -7 takowej nie widziałem.
Każde wtryskiwacze się reguluje nawet takie dwustopniowe z RF-T(DiTD)(no oprócz elektrowtryskiwaczy CR). Jakby nie było regulacji to zespół obsada wtryskiwacza(korpus) – końcówka wtryskiwacza musiałaby być wykonana dokładniej niż prom kosmiczny a to sie nie opłaca.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6