Przepustnica w GD F2 / F2T – różne wersje

Witam
przeszukując sieć natknąłem się na dziwne fotki (poniżej) z których wynika że w silnikach F2 występowały dwie przepustnice, jedna przy skrzyni manualnej, a druga automatycznej. Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku F2T.
U mnie dla porównania wygląda to tak:
.jpg)
czyli mniejsza gardziel jest otwierana jako pierwsza, a większa jako druga – z powyższych fotek wynika, że przy automacie jest to odwrotnie.
Dlaczego?
Jak jest w przypadku silnika F2T? (do Walusia)
Jaki wpływ miałaby zamiana przepustnicy z auto do manuala? Jak byłoby z elastycznością, spalaniem?
Wątek zakładam czysto teoretycznie (dla potomnych – choć tych to już niewielu), bo i tak na razie taki moc mnie nie interesuje, ale kto wie... może w F2T ...
PS. załączcie tu foty przepustnic jak macie jakiś inne wersje.
przeszukując sieć natknąłem się na dziwne fotki (poniżej) z których wynika że w silnikach F2 występowały dwie przepustnice, jedna przy skrzyni manualnej, a druga automatycznej. Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku F2T.
U mnie dla porównania wygląda to tak:
.jpg)
czyli mniejsza gardziel jest otwierana jako pierwsza, a większa jako druga – z powyższych fotek wynika, że przy automacie jest to odwrotnie.
Dlaczego?
Jak jest w przypadku silnika F2T? (do Walusia)
Jaki wpływ miałaby zamiana przepustnicy z auto do manuala? Jak byłoby z elastycznością, spalaniem?
Wątek zakładam czysto teoretycznie (dla potomnych – choć tych to już niewielu), bo i tak na razie taki moc mnie nie interesuje, ale kto wie... może w F2T ...

PS. załączcie tu foty przepustnic jak macie jakiś inne wersje.