Przepustnica w GD F2 / F2T – różne wersje
 Napisane: 20 cze 2010, 17:08
Napisane: 20 cze 2010, 17:08Witam
przeszukując sieć natknąłem się na dziwne fotki (poniżej) z których wynika że w silnikach F2 występowały dwie przepustnice, jedna przy skrzyni manualnej, a druga automatycznej. Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku F2T.
U mnie dla porównania wygląda to tak:
.jpg)
czyli mniejsza gardziel jest otwierana jako pierwsza, a większa jako druga – z powyższych fotek wynika, że przy automacie jest to odwrotnie.
Dlaczego?
Jak jest w przypadku silnika F2T? (do Walusia)
Jaki wpływ miałaby zamiana przepustnicy z auto do manuala? Jak byłoby z elastycznością, spalaniem?
Wątek zakładam czysto teoretycznie (dla potomnych – choć tych to już niewielu), bo i tak na razie taki moc mnie nie interesuje, ale kto wie... może w F2T ... 
 
PS. załączcie tu foty przepustnic jak macie jakiś inne wersje.
			przeszukując sieć natknąłem się na dziwne fotki (poniżej) z których wynika że w silnikach F2 występowały dwie przepustnice, jedna przy skrzyni manualnej, a druga automatycznej. Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku F2T.
U mnie dla porównania wygląda to tak:
.jpg)
czyli mniejsza gardziel jest otwierana jako pierwsza, a większa jako druga – z powyższych fotek wynika, że przy automacie jest to odwrotnie.
Dlaczego?
Jak jest w przypadku silnika F2T? (do Walusia)
Jaki wpływ miałaby zamiana przepustnicy z auto do manuala? Jak byłoby z elastycznością, spalaniem?
Wątek zakładam czysto teoretycznie (dla potomnych – choć tych to już niewielu), bo i tak na razie taki moc mnie nie interesuje, ale kto wie... może w F2T ...
 
 PS. załączcie tu foty przepustnic jak macie jakiś inne wersje.