Strona 1 z 1

Przepustnica w GD F2 / F2T – różne wersje

PostNapisane: 20 cze 2010, 17:08
przez PLaster
Witam

przeszukując sieć natknąłem się na dziwne fotki (poniżej) z których wynika że w silnikach F2 występowały dwie przepustnice, jedna przy skrzyni manualnej, a druga automatycznej. Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku F2T.
przepustnica.jpg


U mnie dla porównania wygląda to tak:
Obrazek
czyli mniejsza gardziel jest otwierana jako pierwsza, a większa jako druga – z powyższych fotek wynika, że przy automacie jest to odwrotnie.
Dlaczego?
Jak jest w przypadku silnika F2T? (do Walusia)
Jaki wpływ miałaby zamiana przepustnicy z auto do manuala? Jak byłoby z elastycznością, spalaniem?

Wątek zakładam czysto teoretycznie (dla potomnych – choć tych to już niewielu), bo i tak na razie taki moc mnie nie interesuje, ale kto wie... może w F2T ... <lol>

PS. załączcie tu foty przepustnic jak macie jakiś inne wersje.

Re: Przepustnica w GD F2 / F2T – wersje

PostNapisane: 20 cze 2010, 21:50
przez Waluś
a czy w f2t przepustnica jest taka jak w f2 ??
Nigdy nie miałem przyjemności zdejmowania przepustnicy, a nawet jeśli to nie miałbym do czego przyrównać, więc w tym wypadku ci nie pomogę.

Re: Przepustnica w GD F2 / F2T – wersje

PostNapisane: 20 cze 2010, 22:02
przez PLaster
ha, no nic, ale może ktoś to widział ;)

ps. sam rozbiorę i zobaczę ;P