Strona 1 z 1

Nieszczelność w rurze dolotowej, problemy z obrotami – GD

PostNapisane: 30 gru 2009, 15:37
przez maciek_j
Witam! Chciałem się pochwalić w jaki sposób poprzedni właściciel rozwiązał problem z dolotem
Obrazek
Rura jest przeraźliwie zgięta, powiązana taśmą i mocno przypuszczam ze to jest powodem dziury na benzynie(na gazie chodzi bezproblemowo), oraz problemu z pracą silnika gdy jest zimny(gasnie). podkreslam ze na gazie wszystko jest wporzadku. Za przeplywomierzem umiejsowiona jest obejma do gazu, co skrocilo mozliwa dlugosc dolotu(dlatego tak to wygladam). Przymierzam sie do zakupu dolotu tylko nie wiem jak rozwiazac sprawe z podlaczonym do niego gazem :/ rura znow bedzie zbyt krotka. Macie jakies sugestie? czy to to moze byc przyczyna zlej pracy na bezynie? W sumie to by cos wyjasnialo bo gaz jest podlaczony przed tym pogietym dolotem. Pozdrawiam!

PostNapisane: 1 sty 2010, 12:28
przez Hugo
Ale kaszana. Aż strach patrzeć.

PostNapisane: 1 sty 2010, 12:49
przez Lukas007
Masakra :| ... mi przychodzi na myśl "S" z kwasówki i dwa proste łączniki elestyczne – jeden na przepływomierz (przed obejmą do gazu, lub na niej o ile łącznik będzie miał większą śrenicę), a jeden na przepustnicę. Ewentualnie prosty kawałek rury (10cm) i dwa łączniki 90* na wyżej wymienione elementy. Tylko element przy porzepustnicy musi miec króciec na ten gumowy wężyk (odma chyba...).

Ten silnik to FE3, czy zwykły FE ??

PostNapisane: 2 sty 2010, 00:53
przez maciek_j
Lukas007 napisał(a):Masakra :| ... mi przychodzi na myśl "S" z kwasówki i dwa proste łączniki elestyczne – jeden na przepływomierz (przed obejmą do gazu, lub na niej o ile łącznik będzie miał większą śrenicę), a jeden na przepustnicę. Ewentualnie prosty kawałek rury (10cm) i dwa łączniki 90* na wyżej wymienione elementy. Tylko element przy porzepustnicy musi miec króciec na ten gumowy wężyk (odma chyba...).

Ten silnik to FE3, czy zwykły FE ??

Fe3. Hmm czyli troche zabawy mnie czeka ;/. A gdzie takie łączniki dostać i inne przydatne do tego celu rzeczy?

PostNapisane: 2 sty 2010, 10:56
przez Lukas007
Szukaj na Allegro, albo na stronie http://www.rpmotorsport.pl.

PostNapisane: 2 sty 2010, 12:32
przez maciek_j
a zamiast robic kranik dla tej malej rurku mozna zastosowac filtr na odme taki jak na tej stronie co podales?

PostNapisane: 3 sty 2010, 11:54
przez Lukas007
O ile to jest w 100% odma to jak najbardziej – można.

Re: Rura dolotowa, problem z obrotami na benzynie

PostNapisane: 24 lut 2010, 21:29
przez jarpod
Hmmm...a ja bym tej rury za wszystko nie winił. Skąd ten wniosek? Ano stąd, ze instalka gazowa jest piekielnie czuła na "lewe powietrze" – o wiele bardziej niż Pb. Jeśli na LPG jest OK, to podejrzewam że rura mimo "kaszany" jest szczelna.

Re: Rura dolotowa, problem z obrotami na benzynie

PostNapisane: 16 mar 2010, 21:44
przez maciek_j
Okazalo sie ze w 100% wszystkiemu winna jest ta cholerna rura. Wstyd się przyznac ale zapodałem jej troche wiecej tasmy i wszystko ustapilo. Mam tylko jedno pytanie. Jaka powinna być szerokość kwasówki i łączników elastycznych na samych samych końcach rury( przy przepływomierzu i przy silniku)