Nieszczelność w rurze dolotowej, problemy z obrotami – GD

Postprzez maciek_j » 30 gru 2009, 15:37

Witam! Chciałem się pochwalić w jaki sposób poprzedni właściciel rozwiązał problem z dolotem
Obrazek
Rura jest przeraźliwie zgięta, powiązana taśmą i mocno przypuszczam ze to jest powodem dziury na benzynie(na gazie chodzi bezproblemowo), oraz problemu z pracą silnika gdy jest zimny(gasnie). podkreslam ze na gazie wszystko jest wporzadku. Za przeplywomierzem umiejsowiona jest obejma do gazu, co skrocilo mozliwa dlugosc dolotu(dlatego tak to wygladam). Przymierzam sie do zakupu dolotu tylko nie wiem jak rozwiazac sprawe z podlaczonym do niego gazem :/ rura znow bedzie zbyt krotka. Macie jakies sugestie? czy to to moze byc przyczyna zlej pracy na bezynie? W sumie to by cos wyjasnialo bo gaz jest podlaczony przed tym pogietym dolotem. Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 20:40
Posty: 21
Skąd: Kraków
Auto: 626 gd 2.0i 16v lpg hb

Postprzez Hugo » 1 sty 2010, 12:28

Ale kaszana. Aż strach patrzeć.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Lukas007 » 1 sty 2010, 12:49

Masakra :| ... mi przychodzi na myśl "S" z kwasówki i dwa proste łączniki elestyczne – jeden na przepływomierz (przed obejmą do gazu, lub na niej o ile łącznik będzie miał większą śrenicę), a jeden na przepustnicę. Ewentualnie prosty kawałek rury (10cm) i dwa łączniki 90* na wyżej wymienione elementy. Tylko element przy porzepustnicy musi miec króciec na ten gumowy wężyk (odma chyba...).

Ten silnik to FE3, czy zwykły FE ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez maciek_j » 2 sty 2010, 00:53

Lukas007 napisał(a):Masakra :| ... mi przychodzi na myśl "S" z kwasówki i dwa proste łączniki elestyczne – jeden na przepływomierz (przed obejmą do gazu, lub na niej o ile łącznik będzie miał większą śrenicę), a jeden na przepustnicę. Ewentualnie prosty kawałek rury (10cm) i dwa łączniki 90* na wyżej wymienione elementy. Tylko element przy porzepustnicy musi miec króciec na ten gumowy wężyk (odma chyba...).

Ten silnik to FE3, czy zwykły FE ??

Fe3. Hmm czyli troche zabawy mnie czeka ;/. A gdzie takie łączniki dostać i inne przydatne do tego celu rzeczy?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 20:40
Posty: 21
Skąd: Kraków
Auto: 626 gd 2.0i 16v lpg hb

Postprzez Lukas007 » 2 sty 2010, 10:56

Szukaj na Allegro, albo na stronie http://www.rpmotorsport.pl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez maciek_j » 2 sty 2010, 12:32

a zamiast robic kranik dla tej malej rurku mozna zastosowac filtr na odme taki jak na tej stronie co podales?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 20:40
Posty: 21
Skąd: Kraków
Auto: 626 gd 2.0i 16v lpg hb

Postprzez Lukas007 » 3 sty 2010, 11:54

O ile to jest w 100% odma to jak najbardziej – można.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jarpod » 24 lut 2010, 21:29

Hmmm...a ja bym tej rury za wszystko nie winił. Skąd ten wniosek? Ano stąd, ze instalka gazowa jest piekielnie czuła na "lewe powietrze" – o wiele bardziej niż Pb. Jeśli na LPG jest OK, to podejrzewam że rura mimo "kaszany" jest szczelna.
------------
jarpod 626 III 2,2i 12V SOHC Kombi
Początkujący
 
Od: 21 sty 2010, 23:31
Posty: 18
Auto: 626 III 2,2i 12V SOHC Kombi

Postprzez maciek_j » 16 mar 2010, 21:44

Okazalo sie ze w 100% wszystkiemu winna jest ta cholerna rura. Wstyd się przyznac ale zapodałem jej troche wiecej tasmy i wszystko ustapilo. Mam tylko jedno pytanie. Jaka powinna być szerokość kwasówki i łączników elastycznych na samych samych końcach rury( przy przepływomierzu i przy silniku)
kupie części do gd, najchętniej karoserii(białe)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 20:40
Posty: 21
Skąd: Kraków
Auto: 626 gd 2.0i 16v lpg hb

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6