Strona 3 z 3

PostNapisane: 15 maja 2009, 07:32
przez PLaster
andrewx85 napisał(a):to w takim wypadku w sobote sie za to wezme

jak coś zdziałasz to daj znać jak to wyszło;)

PostNapisane: 15 maja 2009, 10:26
przez andrewx85
ooo;> a wogole ktos to robił :P– tak z ciekawosci :]

PostNapisane: 15 maja 2009, 10:39
przez andrewx85
poczytałem troszke o tym zaslepieniu,i pisza ze lepsze osiagi ale nie w 50% :P odczowa sie poprawe :) , zmiejsza sie zuzycie paliwa,1-2 litrów, przestaje biał bym leciec...itd. czyli zapowiada sie fajnie :]

PostNapisane: 15 maja 2009, 12:11
przez steven
no recylkulacja spalin pogarsza osiagi, ale kosztel czystosci spalin ;) ja mam w piwnicy kolektor dolotowy do 2.0 FE3N właśnie bez wszystkich tych rurek ;) i ogólnie na nim było chyba lepiej ;p :D

PostNapisane: 15 cze 2009, 18:15
przez PLaster
i jak, zaślepiłeś EGR?

Re: Układ recyrkulacji spalin EGR – problemy, pytania

PostNapisane: 21 kwi 2013, 16:11
przez Szyna
A ja ma pytanie, czy zaślepienie EGR'a może pogorszyć osiągi na LPG ? :|

Re: Układ recyrkulacji spalin EGR – problemy, pytania

PostNapisane: 22 kwi 2013, 18:04
przez max
Tak <ok> parę lat temu też zaślepiłem i tego samego dnia zrezygnowałem :D

PostNapisane: 22 kwi 2013, 21:34
przez Szyna
No to chyba wrócę do starego ustawienia bo coś mi się wydaje ze strasznie mi muli na gazie zwłaszcza na niskich obrotach :P

Re: Układ recyrkulacji spalin EGR – problemy, pytania

PostNapisane: 27 paź 2013, 14:08
przez MrShaleck
Ja zaśleiałem egr w TDi i w MZR-CD. Znaczna poprawa + mniej dymu z tylu ;)
W Tdi zero błedu, w MZR-CD blad wywala, ale osiągi o niebo lepsze, bo ten EGR już przymulał :|
W F2 w ogóle jest egr? Nie sprawdzalem w sumie nigdy, a chetnie bym się tego ustrojstwa pozbył.
Poza tym polecam zamiast wrzucania dwuczęściowej w konstrukcji dwuzłotówki kawałek stalowej w miarę sensownie grubszej blachy. Nie jakies aluminiowe kawalki puszki po redbullu jak to robią VWManiaki (oczywiście niektórzy) ;)

PostNapisane: 27 paź 2013, 21:15
przez Matheus
roxygenium napisał(a):Ja zaśleiałem egr w TDi i w MZR-CD. Znaczna poprawa + mniej dymu z tylu ;)
W Tdi zero błedu, w MZR-CD blad wywala, ale osiągi o niebo lepsze, bo ten EGR już przymulał :|
W F2 w ogóle jest egr? Nie sprawdzalem w sumie nigdy, a chetnie bym się tego ustrojstwa pozbył.
Poza tym polecam zamiast wrzucania dwuczęściowej w konstrukcji dwuzłotówki kawałek stalowej w miarę sensownie grubszej blachy. Nie jakies aluminiowe kawalki puszki po redbullu jak to robią VWManiaki (oczywiście niektórzy) ;)


W F2T jest egr, także w F2 też powinien być. U mnie zaślepienie nie dało żadnej różnicy, albo chociaż ja nie odczułem żadnej różnicy.

PostNapisane: 2 sty 2014, 22:48
przez MrShaleck
Matheus napisał(a):
W F2T jest egr, także w F2 też powinien być. U mnie zaślepienie nie dało żadnej różnicy, albo chociaż ja nie odczułem żadnej różnicy.


A powiedz mi Kolego, gdzie ten szatan siedzi?

PostNapisane: 3 sty 2014, 21:29
przez Matheus
Prawa strona( od pasażera) kolektora ssącego. Za rozrządem
Obrazek