Układ recyrkulacji spalin EGR – problemy, pytania

Postprzez andrewx85 » 9 kwi 2008, 15:22

u mnie pod czas jazdy czuc, to moze to samo sprawdze pozniej;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Sawyer » 13 kwi 2008, 00:00

niestety podobna ale inna :(
SAWYER
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:07
Posty: 39
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 626 2.0i 88r GD/FE 101KM

Postprzez andrewx85 » 13 kwi 2008, 13:46

sawyer mogł bys zrobic fotke w ktorym to miejscu dokładnie jest ja u siebie mam chyba podobny problem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Sawyer » 13 kwi 2008, 15:48

w poniedziałek pod wieczór wrzuce foto
SAWYER
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:07
Posty: 39
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 626 2.0i 88r GD/FE 101KM

Postprzez Sawyer » 15 kwi 2008, 18:48

fotki nie zrobiłem ale u mnie wychodzi ona z prawej strony kolektora wydechowego i idzie lewą stroną za silnik do EGR a na razie zalepiłem ją silkonem do wysokich temperatur i na razie trzyma
SAWYER
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:07
Posty: 39
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 626 2.0i 88r GD/FE 101KM

Postprzez andrewx85 » 15 kwi 2008, 19:48

Sawyer napisał(a): zalepiłem ją silkonem do wysokich temperatur i na razie trzyma


ok,jutro badz pojutrze zrobie- kanał chyba sie przyda co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Sawyer » 15 kwi 2008, 20:02

niekoniecznie ja ręką rozsmarowałem na około
SAWYER
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:07
Posty: 39
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 626 2.0i 88r GD/FE 101KM

Postprzez andrewx85 » 13 maja 2009, 10:00

jak silnik rozgrzeje sie do 70 i wiecej z tej rurki unosi sie para jak dodaje sie wiecej gazu to wiecej jej jest :| czy ona odpowiada za drgania obrotow na biegu jałowym?? obroty mi skacza w przedziale od 400 do 900, jaki koszt jest tej rurki samemu mozna to zrobic :]"wszystko pewnie mozna" :P.
Czy mozna to tak zostawic,
A tu umieszczam zdjecie rurki:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Czege » 13 maja 2009, 10:40

rurka od EGR? Tak wygląda :)
Ale ja nie mam GD tylko CA więc mogę się mylić :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez PLaster » 13 maja 2009, 12:40

Czege napisał(a):rurka od EGR? Tak wygląda

zgadza sie, to EGR i wg wszystkich można ją zaślepić dwuzłotówką – auto będzie lepiej jechać ;)
czyli najtańszy tuning który ponoć działa!
ja jeszcze tego nie robiłem, ale myślę

a tak swoją drogą jak wyjmowali mi kolektor to by ją wyjąć trzeba było ostro grzać kolektor bo nie dało się jej ruszyć :|
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Czege » 13 maja 2009, 12:58

Ja jak miałem kolektor na wierzchu i zobaczyłem jak to wszystko wygląda (zapieczone) to stwierdziłem, że lepiej nie ruszać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez andrewx85 » 13 maja 2009, 14:27

to co mam zrobic?? do czego ona sluzy bo zaslepic ja :| – a czy przez nai moga palowac obroty na biegu jałowym 400 do 1000??
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 13 maja 2009, 14:29

znalazłem cos takiego??podobnie mam nie wszystko ale podobne objawy,
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez marcpol » 13 maja 2009, 17:02

Tak rurka współpracuje ze specjalnym zaworem przy konkretnych obrotach spaliny z układu wydechowego są znowu podawane do układu dolotowego i znowu spalane (dopalane). Ma to na celu zmniejszenie emisji spalin.
Regeneracja wtryskiwaczy

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
Początkujący
 
Od: 2 maja 2009, 12:34
Posty: 20

Postprzez andrewx85 » 13 maja 2009, 18:37

czyli co mam zrobic z nia?? kupic nowa?? bo to nie jest chyba normalne ze w tym miejscu leci para, :|
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez PLaster » 13 maja 2009, 19:31

jak bym teraz tam coś robił to bym zaślepił
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez andrewx85 » 14 maja 2009, 00:55

jak ?? bo powiem szczerze ze nie wiem nawet w ktorym miejscu uciac :P 2 zł :| ??włozyc...
uciac po srodku i blache przyspawac, czy dac silikon co wytrzymuje do 360 stopni?? bo taki mam :D
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Adam626GD » 14 maja 2009, 22:09

pewnie odkrecic to z kolektora, wyjac rurke, zamias niej wsadzic w kolektor monetę i przykrecic nakretka. Cos podobnego jak za komuny kryzowanie kaloryferów monetami. Ale jaki bedzie efekt to nie wiem, u mnie EGR działa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez PLaster » 14 maja 2009, 23:57

Adam626GD napisał(a):pewnie odkrecic to z kolektora, wyjac rurke, zamias niej wsadzic w kolektor monetę i przykrecic nakretka.

tak, tylko nie trzeba wycinać rurki, tylko wsadzić monete i z tą rurką zakrecić
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez andrewx85 » 15 maja 2009, 01:21

ok. poszukam jakis starych pieniazkow podobnych wielkoscia do 2 zl ;) a co do tej rurki to tylko emisja spalin?? nic wiecej :] , to w takim wypadku w sobote sie za to wezme :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6