Układ recyrkulacji spalin EGR – problemy, pytania

Postprzez PLaster » 15 maja 2009, 06:32

andrewx85 napisał(a):to w takim wypadku w sobote sie za to wezme

jak coś zdziałasz to daj znać jak to wyszło;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2339 (22/34)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez andrewx85 » 15 maja 2009, 09:26

ooo;> a wogole ktos to robił :P– tak z ciekawosci :]
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 08:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 15 maja 2009, 09:39

poczytałem troszke o tym zaslepieniu,i pisza ze lepsze osiagi ale nie w 50% :P odczowa sie poprawe :) , zmiejsza sie zuzycie paliwa,1-2 litrów, przestaje biał bym leciec...itd. czyli zapowiada sie fajnie :]
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 08:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez steven » 15 maja 2009, 11:11

no recylkulacja spalin pogarsza osiagi, ale kosztel czystosci spalin ;) ja mam w piwnicy kolektor dolotowy do 2.0 FE3N właśnie bez wszystkich tych rurek ;) i ogólnie na nim było chyba lepiej ;p :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 10:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez PLaster » 15 cze 2009, 17:15

i jak, zaślepiłeś EGR?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2339 (22/34)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez Szyna » 21 kwi 2013, 15:11

A ja ma pytanie, czy zaślepienie EGR'a może pogorszyć osiągi na LPG ? :|
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3245 (84/141)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez max » 22 kwi 2013, 17:04

Tak <ok> parę lat temu też zaślepiłem i tego samego dnia zrezygnowałem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Szyna » 22 kwi 2013, 20:34

No to chyba wrócę do starego ustawienia bo coś mi się wydaje ze strasznie mi muli na gazie zwłaszcza na niskich obrotach :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3245 (84/141)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 27 paź 2013, 13:08

Ja zaśleiałem egr w TDi i w MZR-CD. Znaczna poprawa + mniej dymu z tylu ;)
W Tdi zero błedu, w MZR-CD blad wywala, ale osiągi o niebo lepsze, bo ten EGR już przymulał :|
W F2 w ogóle jest egr? Nie sprawdzalem w sumie nigdy, a chetnie bym się tego ustrojstwa pozbył.
Poza tym polecam zamiast wrzucania dwuczęściowej w konstrukcji dwuzłotówki kawałek stalowej w miarę sensownie grubszej blachy. Nie jakies aluminiowe kawalki puszki po redbullu jak to robią VWManiaki (oczywiście niektórzy) ;)
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez Matheus » 27 paź 2013, 20:15

roxygenium napisał(a):Ja zaśleiałem egr w TDi i w MZR-CD. Znaczna poprawa + mniej dymu z tylu ;)
W Tdi zero błedu, w MZR-CD blad wywala, ale osiągi o niebo lepsze, bo ten EGR już przymulał :|
W F2 w ogóle jest egr? Nie sprawdzalem w sumie nigdy, a chetnie bym się tego ustrojstwa pozbył.
Poza tym polecam zamiast wrzucania dwuczęściowej w konstrukcji dwuzłotówki kawałek stalowej w miarę sensownie grubszej blachy. Nie jakies aluminiowe kawalki puszki po redbullu jak to robią VWManiaki (oczywiście niektórzy) ;)


W F2T jest egr, także w F2 też powinien być. U mnie zaślepienie nie dało żadnej różnicy, albo chociaż ja nie odczułem żadnej różnicy.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 16:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez MrShaleck » 2 sty 2014, 21:48

Matheus napisał(a):
W F2T jest egr, także w F2 też powinien być. U mnie zaślepienie nie dało żadnej różnicy, albo chociaż ja nie odczułem żadnej różnicy.


A powiedz mi Kolego, gdzie ten szatan siedzi?
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2161 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG

Postprzez Matheus » 3 sty 2014, 20:29

Prawa strona( od pasażera) kolektora ssącego. Za rozrządem
Obrazek
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 16:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6