Przerdzewiałe przewody zasilające pompe paliwa – GD

Witam, nie wiem czy temat dobrze nazwany...
Jakie urządzenie, albo ktora czesc odpowiada za to ze paliwo po wylączeniu zapłonu powraca do zbiornika zamiast byc dalej w przewodach- no chyba ze to cos innego, problem jest taki ze jak auto stoi na gorce to nie ma problemu z odpaleniem, a jak zostawie go na rownej powierzchni, to trzeba pokrecic i lekko gazu dodac zeby załapało, albo bez dodawania gazu tylko trzeba nim pokrecic 3-5 sekund obroty sa niskie nie i stabilne i za chwile sie uspokaja, nie m znaczenia czy jest 10 litrow paliwa czy pełny zbiornik, pewnie bedzie trzeba sprawdzic cisnienie pompy, ale jak by ktos mogł narysowac nawet w paint-cie co i jak, i opiac jakie urzadzenie kupic itp, ale to juz pewnie awaryjnie, a moze przy pompie zamontowac jakies urzadzenie zeby po wylaczeniu paliwa nie wracało tylko bylo w przewodach...
Jakie urządzenie, albo ktora czesc odpowiada za to ze paliwo po wylączeniu zapłonu powraca do zbiornika zamiast byc dalej w przewodach- no chyba ze to cos innego, problem jest taki ze jak auto stoi na gorce to nie ma problemu z odpaleniem, a jak zostawie go na rownej powierzchni, to trzeba pokrecic i lekko gazu dodac zeby załapało, albo bez dodawania gazu tylko trzeba nim pokrecic 3-5 sekund obroty sa niskie nie i stabilne i za chwile sie uspokaja, nie m znaczenia czy jest 10 litrow paliwa czy pełny zbiornik, pewnie bedzie trzeba sprawdzic cisnienie pompy, ale jak by ktos mogł narysowac nawet w paint-cie co i jak, i opiac jakie urzadzenie kupic itp, ale to juz pewnie awaryjnie, a moze przy pompie zamontowac jakies urzadzenie zeby po wylaczeniu paliwa nie wracało tylko bylo w przewodach...