Witam wszystkich po dlugiej i oczywiscie niczym nieuzasadnionej przerwie :–)
Moj znajomy posiada 626 GD kombi z wolnossacym dieslem i od dawna ma klopoty z ukladem chlodzenia. Kiedys wyciekl mu plyn i pogiela sie glowica. A teraz jest ak, ze jak jedzie, to plyn chlodniczy przedostaje sie do zbiorniczka wyroznawczego i po zatrzymaniu auta wcale nie wraca do ukladu. W efekcie, po ostygnieciu silnika, zapala sie jakas kontrolka, podobno mostrzeegajaca o zbyt niskim poziomie plynu w chlodnicy, (ja takiej w mojej benzynowej GD nie posiadam...). Niezaleznie od tego czy taka kontrolka istnieje czy nie, trzeba dolac plynu do chlodnicy bo go ubywa. Pierwszy strzal w przyczyne to oczywiscie korek. Ale nic z tego, wymieniany byl dwa razy, za drugim razem na oryginalny Mazdy. NIc nie pomaga. Goscie w warsztatach rozkladaja rece, bo nic nigdzie nie wycieka. Ktos ma jakis pomysl co to moze byc?
Płyn przelewa się do zbiorniczka i nie wraca do układu – wadliwa uszczelka pod głowicą
Strona 1 z 1
Stawiam na głowice....Mazdofon napisał(a):Ktos ma jakis pomysl co to moze byc?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tez myslalem o glowicy, tym bardziej ze byla wczesniej uszkodzona. Ale ten plyn podobno nie znika, tylko przelewa sie do zbiorniczka i stamtad nie wraca. Co wskazuje na brak podcisnienia w ukladzie, czyli jakas nieszczelnosc. Ale przecziez przez te nieszczelnosc plyn by uciekal, a nie bardzo ucieka, nie wiem czy przypadkiem nie robili nawet proby cisnieniowej. A tak w ogole to czy da sie kupic taka uzywana glowice za jakies rozsadne pieniadze? Moze na gieldzie, sam nie wiem.
- Od: 9 lis 2004, 16:29
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 1.6 (F6) 1991
Możliwe, że jest uszkodzony zawór w dyfuzorze na łączniu zbiorniczka wyrównawczego z układem chłodzenia. Już ktoś miał taki problem na tym FORUM o który dosyć długo rozważaliśmy i z tego co pamiętam, to chyba właśnie rozwiązaniem było wymienienie w/w zaworu.
Rozprawialiśmy chyba o podobnym problemie w temacie Skaczące obroty biegu jałowego oraz oszroniony reduktor lpg
Rozprawialiśmy chyba o podobnym problemie w temacie Skaczące obroty biegu jałowego oraz oszroniony reduktor lpg
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Mam taką do GD ( za rozsądne pieniądze )Mazdofon napisał(a):A tak w ogole to czy da sie kupic taka uzywana glowice za jakies rozsadne pieniadze?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
JACU626 napisał(a):Kompresja idzie w układ chłodzenia
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tak jest , wymienilismy głowicę , pasek rozrządu , uszczelniacze ,uszczelkę pokrywy zaworow bo oczywiscie "jakiś " mechanik zamontował tam uszczelki z JC i lało się jak z prysznica....ehh te zamienniki( czy kiedyś ktos sprowadzi cos dobrego w zamienniku ? ) i jeszcze jedno.. Klient tę poprzednią głowicę spawał ( chyba w lipcu )Mazdofon napisał(a):Panowie! Kumpel podjechal do Doktora i sprawa zalatwiona
P.S. SPAWANIE GŁOWIC TO WYRZUCENIE KASY W BŁOTO

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja mowię tu o pęknięciach w komorze spalania .JACU626 napisał(a):jezdzi sa niby dwie male ryski ale na zewnątrz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6