ABS – kody błędów DTC
No coz. Dopadl mnie problem natury elektronicznej. Co jakis czas (przewazniej jak jest mokro na drodze) zapala mi sie kontrolka ABS. Jak zabrac sie do ustalenia zrodla problemu? Czy to moje cudo ma jakies gniazdo diagnostyczne?
tco_tm napisał(a):Jest to opisane na stronie klubowej, mowil o tym niedawno newbie – doslownie 10 tematow wstecz. Ugh!
newbie napisał(a):tco_tm napisał(a):Jest to opisane na stronie klubowej, mowil o tym niedawno newbie – doslownie 10 tematow wstecz. Ugh!
eeeeee mad dog...nie warcz.
albo ja jestem śelpy, albo nie umiem znaleźć.
kolo w profilu ma GV, więc u niego nie ma DLC 17 Pinowego i zonk...
Słuchaj, pod fotelem znajdziesz złącze czteropinowe z kablami:
1) czarny (GND)
2) zielono-czerwony (FBS i after rapair memory cancel)
3) niebiesko-żółty (wysterowanie przekaźnika)
4) zielono-czarny (TBS)
Teraz łączysz jumper wire-em przewody 1 z 4 i uruchamiasz silnik...i masz pierwszy sukces...wyświetlają ci się DTCs.
Lampka ABS będzie mrugać w określonych cyklach, a twoim zadaniem jest zliczenie i zapamiętanie tego. Następnie napisz tu co ci wyszło...pociągniemy temat dalej...może będziesz miał drugi sukces czyli samodzielną naprawę.
Powodzenia,
newbie napisał(a):Jesteś na dobrej drodze...keep going
es napisał(a):Zapewne bede musial wysunac polos
Huano napisał(a):es napisał(a):Zapewne bede musial wysunac polos
Jeśli podniesiesz autko na tyle abyś mógł wygodnie operować migomatem to nie musisz wyciągać półośki. U mnie dokładnie ten sam problem się pojawił – pierścień się zsunął – "wystarczy" go nałożyć z powrotem na przegub i lekko w trzech miejscach przymocować do obudowy migomatem (dosłownie w trzech miejscach). Niestety nie wiem jak oni to kleją i czym ale jakaś tandeta...