tco_tm napisał(a):Jest to opisane na stronie klubowej, mowil o tym niedawno newbie – doslownie 10 tematow wstecz. Ugh!
eeeeee mad dog...nie warcz.
albo ja jestem śelpy, albo nie umiem znaleźć.
kolo w profilu ma GV, więc u niego nie ma DLC 17 Pinowego i zonk...
Słuchaj, pod fotelem znajdziesz złącze czteropinowe z kablami:
1) czarny (GND)
2) zielono-czerwony (FBS i after rapair memory cancel)
3) niebiesko-żółty (wysterowanie przekaźnika)
4) zielono-czarny (TBS)
Teraz łączysz jumper wire-em przewody 1 z 4 i uruchamiasz silnik...i masz pierwszy sukces...wyświetlają ci się DTCs.
Lampka ABS będzie mrugać w określonych cyklach, a twoim zadaniem jest zliczenie i zapamiętanie tego. Następnie napisz tu co ci wyszło...pociągniemy temat dalej...może będziesz miał drugi sukces czyli samodzielną naprawę.
Powodzenia,