Strona 1 z 1

626 GC Turbo – pytania

PostNapisane: 29 cze 2009, 14:22
przez Dawidoski
Witam!
Przecież chyba nie było wersji 2 litrowej z turbem?
Wiem, że było 2.2 turbo ale 2.0 ?
Przyznam, że zaciekawiło mnie to auto.
Pozdrawiam

PostNapisane: 29 cze 2009, 14:33
przez Grzyby
Dawidoski napisał(a):Przecież chyba nie było wersji 2 litrowej z turbem?

Była.
Była nawet taka opisywana w tym dziale.
Tylko że to raczej nie jest 1988 bo to GC coupe (a 88 powinno już być GD)

PostNapisane: 29 cze 2009, 19:00
przez Waluś
Grzyby napisał(a):a 88 powinno już być GD

wiesz moja powinna być już GE bo z 92. U amerykańców wszystko później było <lol>
i ma fabryczne radyjko 2din :D:D

PostNapisane: 29 cze 2009, 20:19
przez Siw-y
TO jest 2.0 8v fajniutki :D

Kufa gdyby nie naprawa emiksa to wziąłbym te GC dla samego silnika, a w zasadzie to dla turbo, bo mam ten sam silnik u siebie <diabełek>

PostNapisane: 30 cze 2009, 10:15
przez PLaster
Waluś napisał(a):ma fabryczne radyjko 2din

też je mam ;)
no i jeszcze nic nie mówicie, ale ma regulowane zawieszenie (silniczki na amorkach)
ogólnie fajne auto na projekt

PostNapisane: 30 cze 2009, 10:19
przez Bimbak
kurde fajniutka ... szkoda że srebrna

PostNapisane: 30 cze 2009, 19:09
przez steven
to jest Mazda 626 GTi buda od GC... czyli koniec produkcji w 1987 roku gdy weszła GD ;)
chyba to miało 120 koni, jedyny silnik 8 zaworowy z turbiną :) bez Turbo w GD miało to 90 koni :) a w turbinie super latało :) przynajmniej tyle wiem z opowiadan, bo tata Krasula jeździł nim jeszcze dosyć d

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:50
przez M_a_r_t_i_n_e_z
Też mam ją w obserwowanych, szczerze mówiąc kusi, kusi, ale strach przed tym wyposażeniem tzn. regulowane zawieszenie (majątek), turbo, klimatyzacja, tempomat – niech to się zacznie sypać to kaplica. Niestety wygląda na taką co trochę postała, jedno co cieszy to, że nie leży na tylnych kołach – rokuje to przynajmniej na budę w jednym kawałku. Ktoś też szalał z lakierem – dziwnie obmalowane listwy, lusterka w kolor oraz klamki – tak nie było w oryginale ;(

No i gdzie ten automat ;)

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:55
przez Waluś
M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):regulowane zawieszenie (majątek),

żaden majątek :p jak si e wysypie zakładasz zwykłe. Innej opcji nie ma. Nawet do GD juz dawno nie ma możliwości dostania amorów z regulacją. Nawet w ASO. nie ma ich już fizycznie w żadnych magazynach

PostNapisane: 3 lip 2009, 10:25
przez steven
do Forda Probe, są po 60$ za sztukę na przód i po 40$ za sztukę na tył... więc cena porównywalna do zwykłych, jedyna wada, że dochodzi przesyłka ze stanów...
Przyjaciel ma właśnie probka 2.2T '91 i też sporo szukał, ale znalazł :)

PostNapisane: 3 lip 2009, 20:13
przez Waluś
steven przeczytaj dokładnie treść ogłoszenia. Jest tam wyraźnie napisana wzmianka EXC. cośtam – czyli bez regulacji :P

PostNapisane: 4 lip 2009, 08:45
przez steven
ja nie czytałem, czytał do kumpel, on chyba doczytał, sam należy do jakiegoś klubu proba i tak mówił, ale dam mu cynk, żeby upewnił się!! :)

a no i obyś tym razem nie miał racji ;p

PostNapisane: 4 lip 2009, 19:20
przez Waluś
steven napisał(a):a no i obyś tym razem nie miał racji ;p

obawiam się że mam. Wpisywałem nr amora orginalnego w google i znalazłem 2 sztuki na tył dwa lata temu :P gdzieś w kanadzie <lol> kosztował chyba cos koło 250 dolców za sztukę. Więc wątpie że za 40 by jeszcze gdziekolwiek były.
Acha i pamiętam że kiedyś toczyła się dyskusja na forum proba właśnie odnośnie tego EXC. wię trzeba by poszukać, ja jestem za leniwy :P

albo nie poszukałem :P
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &hilit=exc
i proszę:
link do sklepu:
http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
a tam: Exc. Electronically Adjustable Suspension – (Exc.-znaczy except ,znaczy bez)

PostNapisane: 4 lip 2009, 21:27
przez wiesiek5
--

PostNapisane: 4 lip 2009, 22:55
przez Waluś
wiesiek5 napisał(a):yłu regulowane na ebay po 40$ za szt. nówki

może to te dwie sztuki com wynalazł ze 2 lata temu <lol>

a widzisz czyli mazda jeszcze posiada, tylko magazyny producentów już nie. Szkoda że dopiero teraz się dowiedziałem. Swoje KYB gaz kupiłem po 250, gdybym wiedział to bym kupił regulowane
No i nie omieszkałem wysłać pełnego zapytania do AZ w tej sprawie :D

PostNapisane: 5 lip 2009, 01:35
przez PLaster
wiesiek5 napisał(a):Ja ostatnio dopadłem 2 amorki do tyłu regulowane na ebay po 40$ za szt. nówki.

słyszałem, że jeszcze jest tego trochę, ponoć mazda posiada te amorki i obniżyła drastycznie ceny by ich wyprzedać, więc może by zapytać w ASO czy sprowadza i za ile.
cena jaką słyszałem to 300zł/szt

PostNapisane: 5 lip 2009, 23:42
przez Waluś
no z niecierpliwością czekam na odpowiedź :D


EDIT:

no i odpowiedź AZ Auto na pytanie czy jest możliwość zakupu regulowanych amorków do GD:

"Witam
Jest taka możliwość , przednie kosztują 1116 zł szt a tył 854 zł szt.
Pozdrawiam

Wojciech Chwedczuk

szef sprzedaży części zamiennych i akcesoriów

woj@azauto.pl

magazyn@azauto.pl "


Więc radziłbym ostudzić entuzjazm, choć pociechą jest to że jednak gdzieś jeszcze są :)