Strona 1 z 1
Problem z zapłonem, rozrusznik kręci, brak iskry – uszkodzony tempomat

Napisane:
23 cze 2009, 09:47
przez artek1969
Posiadam Mazde 626, rocznik 91 , 2000 benzyna
Może ktoś spotkał z tym problem jakim jest zapłon :
Wszyskie kontrolki się palą po przekręceniu kluczyka , akumulator jest sprawny , świecie sa okey , a madzia nie chce zaskoczyć , samochód stoi u mechanika , a ono rozkłada ręcie i nie wie za co ma się zabrać może ktoś spotkał się z takim problemem . Proszę o pomoc.

Napisane:
23 cze 2009, 22:17
przez slawek323
mam rozumiec ze rozrusznik kreci a nie odpala iskra jest na swiecach..

?niech zobazcy pompe paliwa moze cisnienia juz nie daje albo sie ten smok w baku zapchał opisz troche problem swiece sa suche czy mokre...

?

Napisane:
24 cze 2009, 07:43
przez artek1969
Tak rozrusznik kreci , niestety nie ma iskry na świecach , świece są suche ale powiem mechanikowi żeby sprawdził dobrze pompe i ten smok w zbiorniku może faktycznie jest zapchany . Dziękuje bardzo za podpowiedz.

Napisane:
25 cze 2009, 00:31
przez wieczek00
Ja miałem podobna sytację Mazda 626 GD coupe 2.0 12v, u mnie to okazało sie że to moduł zapłonowy. Taka mała pierdółka w aparacie zapłonowym.

Napisane:
25 cze 2009, 07:15
przez artek1969
Dziękuję bardzo za informacje , moja Madzia jest w tej chwili u mechanika.I czekam

Napisane:
25 cze 2009, 13:10
przez steven
skoro piszesz że 2.0i to tam nie było modułu tylko zwykła cewka o ile dobrze pamiętam...
sprawdź co gada komputer... skoro nie ma iskry to powienien sam powiedzieć co go boli, opisów na forum jest sporo tak samo błędów... jeżeli natomiast komputer nie wywali żadnego błędu, to może masz urwane kable wysokiego napięcia, ewenualnie świece... ale po pierwsze to sprawdź błędy!!


Napisane:
25 cze 2009, 18:24
przez wieczek00
No ja chyba wiem co zamawiałem w sklepie i napewno nie była to cewka...

Napisane:
8 lip 2009, 07:28
przez artek1969
Mazda odpaliła wszystko jest okey problem polegał na zepsutym tempomacie nie wiem nie znam się na tym dobrze że już śmiga jeszcze raz dzięki na podpowiedzi . Pozdrawiam wszyskich użytkowników tej MARKI.

Napisane:
8 lip 2009, 08:50
przez steven
wieczek00 to że ty zamawiałeś to w to nie wątpię, ale problem nie dotyczył 12 zaworowego silnika (takiego jak masz ty), tylko 8... miałem wcześniej taki i żadnego modułu tam nie było
artek1969 przecież tempomat nie powinien mieć nic do rzeczy... chyba że robił gdzieś spięcie...