Założenie silnika 2.2 Turbo – GD

Postprzez PLaster » 26 maja 2009, 14:51

pinky napisał(a):Dużo momentu strasznie, ja przy 170 mam okolice 220nm

to nie chodzi i różnicę, tylko o charakterystykę silnika.
u mnie w F2 bez turbo powinno być ponad 180Nm
pinky napisał(a):każda mazda z turbo ma boost-cut i próg 0,9bara nie do przekroczenia na seryjnym kompie

ból straszny!! szkoda bo podstawa może więcej wytrzymać;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez berserk5 » 26 maja 2009, 14:54

Obrazek
bedzie jedyna w swoim rodzaju :D
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez Waluś » 26 maja 2009, 21:14

PLaster napisał(a):szkoda bo podstawa może więcej wytrzymać

nawet sporo więcej. Tylko pytanie jak długo. Na 0,8 spokojnie jeździsz, bo na tyle producent przewidział, dalej to już własne ryzyko, ale raczej bym obawiał się o GTR-owską skrzynię niż o silnik.
Ale zabawa z tym silnikiem była by przednia. Bo dobrze zmodzony da spokojnie 250 km jeszcze w granicy rozsądku. Moc taka jest bezsensowna dla FWD ale 4WD da niezły potencjał, tylko ten słaby punkt – skrzynia. Trzeba ja poprawić, ale o to trzeba pytać np Burego, Krzynia albo najlepiej Tomekvfr :)
Ale aby osiągnąć ten początek czyli 180 km potrzeba nowego dolotu powietrza, MBC, niefabrycznego Blowoffa i przelot w wydechu, który głowę urywa w czasie jazdy <lol> Aby modzić trzeba sie najpierw zastanowić czy to auto ma być na codzień czy jako FUNCAR, bo jak to drugie to miłej zabawy, jeśli to pierwsze to możesz odpuścić już na poziomie podniesienia ciśnienia i nowego dolotu i uzyskać jakieś 160-170 kucy i na tym poprzestać :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez wojtas89 » 31 maja 2009, 13:16

Jeśli chodzi o silnik F2t to seryjne ciśnienie doładowania to 6 psi ok. 04 bara można bez modyfikacji programu (na samym mbc) podkręcić do 12 psi (ok .8 bara powyżej odcina). Ogólnie silnik bardzo podatny na modyfikacje! Jak chcesz już robić przekładkę z F2 na F2t to zrób odrazu kompletny wydech i dolot. Jeśli chodzi o dawkę paliwa to napewno wszystko będzie grało , seryjne wtryski mają 330 ccm więc jest to sporo. Naprawde wielu informacji możecie się dowiedzieć na www.fordprobe.pl, chłopaki z F2t wyciskali naprawde ostatnie poty. F2T z garettem t22 . Zdrowy silnik z proba powinien wytrzymać 1.4-1.5 bara (przy ciśnieniu 1.6 dziurawią się tłoki :D ) Przy zrobieniu dolotu + IC (śr. 2.25 cala, ciś doładowania 0,7 bara), wydechu 2.5 cala, pompie paliwa 255l i regulatorowi ciś paliwa i kilku innych duperelach można wykrzesać 200HP. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d2122b5668
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d14e3e297a
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 11e4b3fc8c
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f193b8c5d5
Wszystkie zdjęcia z tego tematu: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... &start=100
wojtas89
 

Postprzez modzik » 31 maja 2009, 19:41

I to chyba wszystko w tym temacie.
Taki wojtas89 to skarb ;)
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2007, 13:36
Posty: 73
Auto: 626 Coupe GD GT '91r. 2,0 16V

Postprzez adam90 » 2 lip 2009, 15:06

Witam, mam pytanko czy ktos kiedys kombinowal ze swapem silnika z forda probe 2.0 lub 2.2L? chodzi mi dokladnie o mazde 88r.
Początkujący
 
Od: 2 lip 2009, 12:41
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 D 1988r.

Postprzez PLaster » 2 lip 2009, 21:03

popraw temat zgodnie z regulaminem

na pewno próbował, ale na forum nie widziałem by taki ktoś się ukazał.
ostatnio ten temat poruszył kolega berserk5 ale mowa o turbo

sam się czasami zastanawiam;)
poszukaj na forum podobnych i poczytaj forum probe
Ostatnio edytowano 8 lip 2009, 14:06 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez steven » 8 lip 2009, 12:43

w sumie musisz przełożyć silnik, osprzęt elektrykę no i skrzynię też by się przydało, chociaż ja nie przekładałem, bo była chyba w gorszym stanie niż moja... ;p i będzie chulało :)

ale nie lepiej po prostu kupić probka i nim jeździć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez PLaster » 8 lip 2009, 14:12

steven napisał(a):skrzynię też by się przydało

przydałoby się, bo są inne przełożenia

steven napisał(a):nie lepiej po prostu kupić probka i nim jeździć

tak by było prościej, ale jak się chce jeździć (mocniejszą) mazdą to nie ma wyjścia

steven PW
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez PLaster » 14 paź 2009, 10:45

cosik temat umarł w butach?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez berserk5 » 15 paź 2009, 17:03

Ja poprzestałem na tym planie. Nie bedzie zakładania 2.2 T za duzo roboty.Pomodze przy tym co mam. Wystarczy mi ten co jest 2.2 12V
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez PLaster » 15 paź 2009, 19:28

berserk5 napisał(a):poprzestałem na tym planie

hmmm.... szkoda, wiele się słyszy, a mało kto się decyduje jak w ogóle się ktoś zdecydował
właśnie, czy jest na forum ktoś kto przełożył do GD F2T?

czy mam być pierwszy?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez berserk5 » 15 paź 2009, 19:36

PLaster na allegro obecnie jest do sprzedania za 990 zł mazda 626 GD z F2T wiec jestem ciekaw jak tej ososbie chula to autko ale za duzo zabawy z tym...
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez PLaster » 15 paź 2009, 20:37

berserk5 napisał(a):626 GD z F2T
;)
berserk5 napisał(a):ciekaw jak tej ososbie chula to autko

ciekawe, napisałem do sprzedawcy – zobaczymy co odpisze
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Globy » 15 paź 2009, 20:40

PLaster, może się zrzucimy po 500 zł – weźmiesz bebechy, a ja budę? <lol>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez PLaster » 15 paź 2009, 20:46

no to dawaj

ale ja na poważnie piszę !!
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Globy » 15 paź 2009, 20:52

Ja też, czytaj PW, powinieneś być zadowolony z układu :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez berserk5 » 15 paź 2009, 20:56

A ja za info co dostane :D hehehehe

EDIT:
Tylko prosze nie buzi :P
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez Globy » 15 paź 2009, 21:00

Pochwalimy się, jak do czegoś dojdziemy <lol>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez sq2jul » 15 paź 2009, 22:12

Globy napisał(a):Pochwalimy się, jak do czegoś dojdziemy <lol>


OMFG... tylko, zeby dzieci z tego nie bylo... :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6