Schemat 1

Schemat 2

Potrzebne narzędzia:
Nasadka 10, 12, 14, 17
Klucz oczkowo wygięty lub płaskie klucze o takich samych rozmiarach
Kombinerki
Silikon temperaturowy
O-ring na wał rozrządu (japoński)
Przystępujemy do pracy:
Etap I
Odręcamy i zdejmujemy pokrywę zaworów. Następnie odkręcamy górną osłonę paska rozrządu (nr.2 na schemacie 2) przykręcona jest na 4 śrubach 10 i ją zdejmujemy. Odsłoni nam się wtedy koło zębate wałka rozrządu (nr.8 na schemacie 2) wraz z paskiem. Koło te jest zonaczone numerycznie od 1 do 4 co oznacza cylindry, należy przy pomocy klucza 17 tak kręcic kołem w prawo aby cyfra 1 pokryła się ze znakiem widocznym na przedniej pokrywie (nr. 2 na schemacie 1). Teraz już wiemy, że rozrząd jest ustawiony poprawnie. Następnie należy poluźnić napinacz paska rozrządu (nr.5 na schemacie 2) aby pasek był lużny następnie blokujemy koło i je odręcamy. Ostrożnie je zdejmujemy uważając aby sprężyna napinaczą nam nie uciekła
Etap II
Przednia pokrywa trzyma się na 3 śrubach 14 i jednej nakrętce tego samego rozmiaru. Teraz należy spuścic troche płynu chłodniczego gdyż uszczelka przedniej pokrywy uszczelnia też obieg wody. Tu miałem zonka

Składamy całość w odwrotnej kolejności pamiętając aby nie przestawić rozrządu.
No i na sam koniec odpalamy auto sprawdzając czy wszysko jest wporządku z rozrządem.
Pozdrawiam Wodzu