No super, u mnie tez leci z okolic rozrządu Sam rozrząd wymieniany rok temu, czemu nie wymieniłem pompy Ale co zauważyłem u mnie to na rozgrzanym, pracującym silniku nie cieknie dopiero jak samochód postoi parę dni to zostaje plama. Najgorsze ze w sobotę wyjeżdżam do Chorwacji i planuje zrobić ok 3700 km
Jutro jak mi się uda gdzieś to kupić to wymienię xD
Wyciek płynu chłodniczego – GD
Szyna napisał(a):rozgrzanym, pracującym silniku nie cieknie
Zapewniam Cię że cieknie, tylko na gorącym silniku tego nie widać ponieważ to co wycieknie momentalnie odparowuje i nie zostaje po tym śladu.
Szyna napisał(a):w sobotę wyjeżdżam do Chorwacji i planuje zrobić ok 3700 km
Wybierając się na taką wycieczkę to wymiana pompy wody jest konieczna.
Mówi się trudno, 5l wody destylowanej kupione na dolewkę Nowy pasek rozrządu i pompa w bagażniku Niestety nie zdążyłem wymienić
Zostaje mi tylko nadzieja ze nie będę musiał tego robić w trasie
EDIT:
Haha jestem cały i zdrowy Madzia się spisała zrobiłem prawie 4 tys km wody ubyło mi może z 250 ml na autostradach po 140km/h zero problemu
Tak wyglądał wyciek. Zapożyczone z Arbiter.pl
Zostaje mi tylko nadzieja ze nie będę musiał tego robić w trasie
EDIT:
Haha jestem cały i zdrowy Madzia się spisała zrobiłem prawie 4 tys km wody ubyło mi może z 250 ml na autostradach po 140km/h zero problemu
Tak wyglądał wyciek. Zapożyczone z Arbiter.pl
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
normalnie kamikadze ale tak poza tym to gratuluje
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
mnie kiedys w 626 GD 2.0i 16V ciekło z rurki okalającej silnik. Jest metalowa i przerdzewiała. Mechanik zamiast niej założył gumowy wąż.
teraz cieknie mi w tym samym miejscu jak u Adama626GD, czyli najprawdopodobniej z pompy wody.
Błąd, że mechanik namówił mnie na nie wymienianie pompy przy wymianie rozrządu... Po niecałych 50tkm od wymiany paska pompa nie wytrzymała...
Czy wie ktos czy pompa wody w tym modelu jest napędzana przez pasek rozrządu czy przez wielorowkowy?
Chciałbym wiedzieć czy będę musiał wymienić od razu pompę i pasek rozrządu czy tylko samą pompę. Dzięki!
teraz cieknie mi w tym samym miejscu jak u Adama626GD, czyli najprawdopodobniej z pompy wody.
Błąd, że mechanik namówił mnie na nie wymienianie pompy przy wymianie rozrządu... Po niecałych 50tkm od wymiany paska pompa nie wytrzymała...
Czy wie ktos czy pompa wody w tym modelu jest napędzana przez pasek rozrządu czy przez wielorowkowy?
Chciałbym wiedzieć czy będę musiał wymienić od razu pompę i pasek rozrządu czy tylko samą pompę. Dzięki!
- Od: 8 maja 2007, 23:33
- Posty: 10
- Auto: xedos 6 2.0 V6, 626 GD 2.0i 16V GT hatchback
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6