Wyciek płynu chłodniczego – GD

Postprzez Maverick » 22 lis 2004, 11:51

Mam problem z grzejacym sie silnikiem, najprawdopodobniej cos z czujnikiem bo na kokpicie nie pokazuje mi temperaturki wskaznik i z tego co zauwazylem to wentylatorek sie ine wlacza :(
Wczoraj w garazu grzalem silnik i nic z chlodnicy juz parowalo a wentylatorek nie drgnol :(
Jest jakis sposob zdjagnozowania tego lub przepiecia go na stale. Zeby sprawdzic czy to czujnik... a moze ktos wie takze gdzie cos takiego kupie do Madzi 626 GC 2.0D 87r.
Z gory wielkie dzieki za pomoc...

---------------------------------------------
Dziagnoza – nieszczelna chlodnica
Naprawa 25zl – plyn uszczelniajacy... jak narazie wszystko wpozadku, a jak dlugo to sie okarze.
---------------------------------------------
Wielkie dzieki za pomoc.
Ostatnio edytowano 28 lis 2004, 18:36 przez Maverick, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 00:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez Jaksa » 22 lis 2004, 18:19

Maverick napisał(a):czy to jest ten czujnik
Nie...to jest czujnik poziomu plynu w chłodnicy. Czujnik temperatury jest przy termostacie ( na pierwszej fotce jest kawałek żółtego kabelka który odchodzi do niego) Co do parowania chłodnicy, tak jak mówiłem przez telefon ... musi miec jakieś rozszelnienie...moze czujnik poziomu płynu puszcza, były takie przypadki.

P.S. Kozacki jest ten przewód wodny ( karbowany ) termostat -chłodnica ....jak od odkurzacza... :P <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez toffi22 » 26 sie 2005, 13:20

witam forumowiczów mam mazde 626 z silnikiem 2.2i i wycieka płyn z okolic pokrywy rozrządu z jej dolnej części,wyciek jest duży bo znika jednorazowo około 1.5 litra wody i co dziwne póżniej przestaje bo dolewam zawsze około 1 – 1.5 litra.płyn kapie równierz na postoju przy wyłączonym silniku pewnie to pompa wodna ale proszę o sugestie
pzdr :(
Początkujący
 
Od: 26 sie 2005, 13:11
Posty: 11
Skąd: górny śląsk
Auto: Mazda 626 gd 2.2i 90r.

Postprzez tomekrvf » 26 sie 2005, 13:31

Jaka mazda? Rok? Model? takie tam sprawy które pozwolą zidentyfikować auto, a nie w mojej szarej mażdzie coś się dzieje
PS Pompa wodna do wymiany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez toffi22 » 26 sie 2005, 16:40

sorry to 626 gd 2.2 i z 90 roku,tak myślałem że to pompa zastanawia mnie tylko co tam się stało że od razu tak mocno leje ? zrobię przy okazji rozrząd tylko czy można to jeszcze z dwa tygodnie przeciągnąć?
Początkujący
 
Od: 26 sie 2005, 13:11
Posty: 11
Skąd: górny śląsk
Auto: Mazda 626 gd 2.2i 90r.

Postprzez marek » 26 sie 2005, 19:33

toffi22 napisał(a):czy można to jeszcze z dwa tygodnie przeciągnąć?


lepiej nie, bo przegrzejesz silnik

toffi22 napisał(a):co tam się stało że od razu tak mocno leje ?


zapewne łozysko padlo na pompie.
Ja jak się zastanawiałem gdzie mi płyn ucieka, odpaliłem silnik i normalnie po kole pompy struga leciała...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 01:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Jaksa » 26 sie 2005, 20:02

marek napisał(a):lepiej nie, bo przegrzejesz silnik
Wymien tę pompę....
marek napisał(a):odpaliłem silnik i normalnie po kole pompy struga leciała...
Otworem kontrolnym Panie Marku :P ;) <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez toffi22 » 26 sie 2005, 20:35

witam a jaką pompę polecacie jak zwykle chciałbym dobrą i tanią i co tam jeszcze trzeba jakieś uszczelki na pewno?
Początkujący
 
Od: 26 sie 2005, 13:11
Posty: 11
Skąd: górny śląsk
Auto: Mazda 626 gd 2.2i 90r.

Postprzez Jaksa » 26 sie 2005, 20:56

Kup sobie pompę w sieci JC ale japonską D13012 koszt 169 zeta będziesz zadowolony. Uszczelka do niej jest w komplecie ( www.jcauto.pl )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez andrzeej » 9 sty 2006, 20:16

kurcze mi tez zaczeło cieknac cene za pompe juz znam ciekaw jestem ile od wymiany
tak sie zastanawiam co warte sa te specyfiki do uszczelniania układu chłodzenia?????
Obrazek

Kocham ciężką prace...mógłbym patrzeć na nią
godzinami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2005, 19:13
Posty: 60
Skąd: Wolbrom
Auto: 323F GT 1.8 16V – Fiat 126 p

Postprzez Jaksa » 9 sty 2006, 20:20

andrzeej napisał(a):co warte sa te specyfiki do uszczelniania układu chłodzenia
Tyle ze skutecznie zalepiają wszystko łącznie z chłodnicą. <killer>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Waluś » 9 sty 2006, 20:23

Jaksa napisał(a):Tyle ze skutecznie zalepiają wszystko łącznie z chłodnicą.

a najskuteczniej chłodnice <killer>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrzeej » 9 sty 2006, 20:33

mhmmm
a ile tak srednio od wymiany pompy
Obrazek

Kocham ciężką prace...mógłbym patrzeć na nią
godzinami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2005, 19:13
Posty: 60
Skąd: Wolbrom
Auto: 323F GT 1.8 16V – Fiat 126 p

Postprzez mayer » 9 sty 2006, 22:50

Waluś napisał(a):a najskuteczniej chłodnice

nie zgadzam się !! w nagrzewnicy jest o wiele skuteczniejszy hahaha
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 15:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez mayer » 9 sty 2006, 22:52

andrzeej napisał(a):mhmmm
a ile tak srednio od wymiany pompy

ostatnio w FS-iezajęło mi to około 1,5 godziny z odpowietrzeniem układu więc nie będą to jakieś wielkie pieniądze.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 15:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez piotrek25 » 2 mar 2006, 19:03

tak jak w tytule- z chłodnicy ubywa płyn chłodzący a z wyrównawczego nie ....jaka moze być przyczyna?
czy madzia zakwitnie na wiosne? ;)
jasne..moja juz przekwitła:(
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2004, 11:10
Posty: 142
Skąd: warszawa
Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v

Postprzez GofNet » 2 mar 2006, 20:38

<czytaj> Uszczekla pod głowicą.
<czytaj> Nieszczelny układ chłodzenia (chłodnica, okolice termostatu, okolice pompy wodnej).
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 17:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Grzyby » 3 mar 2006, 09:15

GofNet napisał(a): Uszczekla pod głowicą.
Nieszczelny układ chłodzenia (chłodnica, okolice termostatu, okolice pompy wodnej).

+ (jeśli posiadasz) nie szczelności instalki LPG
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Waluś » 3 mar 2006, 09:22

+ masz sepsuty korek bo powinna zdaje sięzasysać ze zbiornika wyrównawczego.Mi obcieka chłodnica u góry, ale pobiera sobie płyn ze zbiorniczka i tam dolewam
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grzyby » 3 mar 2006, 09:34

Waluś – zauważam (po lekturze postów na ten temat) że w GE raczej nie działa zasysanie z wyrównawczego. Dolewki tak, ale bezpośrednio do chłodnicy. U siebie też to zaobserwowałem (nowy korek, full w wyrównawczym a w chłodnicy powolutku ubywa).
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6