Wyciek płynu chłodniczego – GD

Postprzez Szyna » 30 sie 2012, 18:39

No super, u mnie tez leci z okolic rozrządu :| Sam rozrząd wymieniany rok temu, czemu nie wymieniłem pompy <glupek2> Ale co zauważyłem u mnie to na rozgrzanym, pracującym silniku nie cieknie dopiero jak samochód postoi parę dni to zostaje plama. Najgorsze ze w sobotę wyjeżdżam do Chorwacji i planuje zrobić ok 3700 km :]
Jutro jak mi się uda gdzieś to kupić to wymienię xD
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez niedzwiadek833 » 31 sie 2012, 21:37

Szyna napisał(a):rozgrzanym, pracującym silniku nie cieknie

Zapewniam Cię że cieknie, tylko na gorącym silniku tego nie widać ponieważ to co wycieknie momentalnie odparowuje i nie zostaje po tym śladu.
Szyna napisał(a):w sobotę wyjeżdżam do Chorwacji i planuje zrobić ok 3700 km :]

Wybierając się na taką wycieczkę to wymiana pompy wody jest konieczna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez Szyna » 1 wrz 2012, 10:01

Mówi się trudno, 5l wody destylowanej kupione na dolewkę :D Nowy pasek rozrządu i pompa w bagażniku :) Niestety nie zdążyłem wymienić :P
Zostaje mi tylko nadzieja ze nie będę musiał tego robić w trasie ;)

EDIT:
Haha :D jestem cały i zdrowy Madzia się spisała zrobiłem prawie 4 tys km wody ubyło mi może z 250 ml na autostradach po 140km/h zero problemu :)

Tak wyglądał wyciek. Zapożyczone z Arbiter.pl
pompa2.jpg
pompa1.jpg
pompa.JPG
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 18 wrz 2012, 22:15

normalnie kamikadze ale tak poza tym to gratuluje
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez org10 » 31 paź 2012, 16:05

mnie kiedys w 626 GD 2.0i 16V ciekło z rurki okalającej silnik. Jest metalowa i przerdzewiała. Mechanik zamiast niej założył gumowy wąż.

teraz cieknie mi w tym samym miejscu jak u Adama626GD, czyli najprawdopodobniej z pompy wody.

Błąd, że mechanik namówił mnie na nie wymienianie pompy przy wymianie rozrządu... Po niecałych 50tkm od wymiany paska pompa nie wytrzymała...

Czy wie ktos czy pompa wody w tym modelu jest napędzana przez pasek rozrządu czy przez wielorowkowy?

Chciałbym wiedzieć czy będę musiał wymienić od razu pompę i pasek rozrządu czy tylko samą pompę. Dzięki!
Początkujący
 
Od: 8 maja 2007, 23:33
Posty: 10
Auto: xedos 6 2.0 V6, 626 GD 2.0i 16V GT hatchback

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6