Pytanie o aparat zapłonowy.

Postprzez loki-free » 6 sty 2008, 13:51

potrzebuje aparat do 626 2.0 12v gaźnik ale ciężko dostać ,byłem na giełdzie samochodowej i widziałem dokładnie taki sam (wyglądem) ,różnica była tylko w "zbiorniczku z przeponą" (nie wiem jak to się nazywa prawidłowo) tzn w 2.0 jest mniejszy a w 2.2 jest większy. i teraz moje pytanie czy te silniki różnią się tylko pojemnością czy ogólnie praca tych silników też jest jednak inna i te aparaty nie pracują tak samo.
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 sie 2006, 15:40
Posty: 22
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 92r. 2 L 12V LPG

Postprzez adam626 » 7 sty 2008, 10:33

ja mam aparat od 1.8 na silniku 2.2
wszystko działa dobrze w pełnym zakresie obrotów
jeżeli boisz się różnic w siłowniku podciśnieniowej regulacji przyspieszenia zapłonu to załóż swój ze starego aparatu i będzie ok
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez andrewx85 » 4 maja 2008, 11:17

czy mozna załorzyc aparat zapłonowy do mazdy 626 2.2 np 2.0 albo mniejszy?? bedzie pasowac, i jak bym miał od 2.0 albo mniejszy jakie moga wynikac skutki zamontowania takiego aparatu no chyba ze nie pasuje :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez adam626 » 5 maja 2008, 07:54

nie wiem jak to jest z aparatami od wersji 8 zaworowej
ja mam na F2 2,2 aparat zapłonowy od F8 1,8 oba silniki 12 zaworowe
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez andrewx85 » 5 maja 2008, 12:15

adam626-wszystko dobrze chodzi, nie ma zadnych skutkow ubocznych , nie szarpie, nie gasnie itp
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez adam626 » 6 maja 2008, 08:10

u mnie była odwrotna sytuacja
ja wymieniłem silnik do posiadanego aparatu
wg danych do których dotarłem nie różnią się
parametrami aparaty od F2 i F8
różnice ustawień są dopiero w turbo
jeżdzę tak już 7 miesięcy i nie zauważyłem żadnych problemów
wolne obroty stabilne ładnie się wkręca i tak do 6,5tyś obrotów
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez andrewx85 » 6 maja 2008, 09:43

adam626-to super:) a moze nie wiesz jak mozna ominąć te 6,5 tys zeby zamykało sie na 8 ??
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Wodzu » 6 maja 2008, 21:05

andrewx85 napisał(a):adam626-to super:) a moze nie wiesz jak mozna ominąć te 6,5 tys zeby zamykało sie na 8 pytajnik

Nie ma najmniejszego sensu silnik 2.2i jest "wolno obrotowy" tzn ma nisko maxymalny moment obrotowy. A powyżej 6.000 obrotów ten silnik juz nie ciagnie.
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez adam626 » 7 maja 2008, 13:27

nie ma sensu
silnik ciągnie do około 5800
na gazniku można go spokojnie wkręcić nawet do 7500
ale to tylko hałas czyni
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez andrewx85 » 8 maja 2008, 00:12

a to niech zostanie jak jest. wazne ze 220 wyciaga. a 6,5 tys to moze lepiej nie przekraczac jezeli ciagnie do 5800 to niech tak zostanie.
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez surrow » 7 paź 2013, 10:56

Podepnę się pod ten wątek z aparatami zapłonowymi. Serwis stwierdził jego uszkodzenie. Numer na aparacie to T4T67771 E4 FEGE 8912 Mazda 626 '89 silnik FE
Jak szukać taki aparat czy cały numer musi się zgadzać czy tylko początek, a może można wsadzić inny o innym oznaczeniu?
Początkujący
 
Od: 18 cze 2011, 21:51
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6