Witam.
Chciałbym sprawdzić, czy paliwo V-Power jest rzeczywiście lepsze od zwykłego, tzn. czy – tak jak mówią niektórzy moi znajomi – daje "kopa" i w dodatku redukuje nieco zużycie paliwa.
Tylko nie wiem, czy w 626GD '88 (2.0i 8v) i 250kkm nie jest to niebezpieczne dla silnika. Motor jest w bardzo dobrym stanie (ciśnienia i takie tam), ale mimo wszystko... 16 lat.
Zalać i sprawdzić, czy dać sobie lepiej spokój?
626GD i paliwo V-Power 99+. Czy to nie będzie szkodliwe dla silnika?
Strona 1 z 1
pogadaj z kolesiami od paliwa lotniczego to zobaczysz co to MOC
a to v-power sam się przekonałem, że jest nic nie warte 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
a to v-power sam się przekonałem, że jest nic nie warte
az tak zle chyba nie jest. Kiedy czytalem jakies artykuly o tym paliwie i kolesie pokazywali potem silnik ktory wygladal znacznie lepiej po uzytkowaniu go na v-power. Oczywiscie mogly to byc "artykuly sponsorowane:
Jak dla mnie to wystarczyloby zeby normalna benzyna nie byla mieszna z zandym gownem
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
V power R 99+ zawiera opatentowane przez shella dodatki do paliwa, jest również importowane z niemiec (a przeciez reszta i tak idzie z rozlewni orlenu). nie spodziewlbym sie od razu 6 do setki na tym paliwie, ale silnik na pewno bedzie pracowal lepiej.
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 92003.html
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 92003.html
http://rzeczpospolita.pl/dodatki/auto_0 ... o_a_5.html
Moze to troche wyjasni
Moze to troche wyjasni
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Ja nigdy w GD nie lalem V-Powera ale jak w 206 zalalem przy doplywie gotowki to silnik lepiej naprawde chodzil. Ogolnie to szkoda i az tyle przeplacac za V-powera i nie kupuje.
Ale slyszalem ze V-Power GaZ to podobno rewelacja. Kolega mowi ze nie czuc ze sie jezdzi na gazie. Wybor nalezy do was.
Ale slyszalem ze V-Power GaZ to podobno rewelacja. Kolega mowi ze nie czuc ze sie jezdzi na gazie. Wybor nalezy do was.
Zoom zoom Zoom
floox napisał(a):A co to jest V-Power Gaz?
Sorki moj bład. A mogł byś opisać swoje doświadczenia z tym paliwem? jak bym mial inst. LPG w aucie to bym do odpalania zalał V Powera caly bak.
Mieszkam na terenie gazowni warszawskiej i tam jest stacja gazu ziemnego do aut czyli takiego jak mamy w kuchenkach tylko duzo badziej sprezonego. Z tego co wiem to tylko Fiat zaklada takie fabryczne instalacje w Multiplach. W polsce chyba jeszcze tego nie robia. Caly pic polega na tym ze jazda jest o polowe tansza niz na zwyklym LPG
Zoom zoom Zoom
mbmaster,
jeżeli chodzi o LPG Shella to już się wypowiedziałem. Paliwo jest najlepsze, a doświadczenia nabierałem na AX'ie z silnikiem 1.0 i ze względu na tą niewielką pojemność od razu czuło się różnicę miedzy dobrym LPG a LPG u p. Stasia.
Jeżeli zaś chodzi o CNG to zdaje się, że VW podchodził do tego tematu w Golfach. Tankowanie rzeczywiście trochę trwa i dodatkowo jest niewiele stacji CNG. Mogę Ci powiedzieć jak to wygląda w autobusach. Taki Rzeszów ma np. Jelcze napędzane CNG. Pali tego 60 m3 na 100 km, 1 m3 kosztuje w granicach 1 zł. Kompresja gazu w zbiorniku to około 1:220 co oznacza, że do zbiorników 1,2 m3 wchodzi im około 250-260 m3. To tak z ciekawostek.
jeżeli chodzi o LPG Shella to już się wypowiedziałem. Paliwo jest najlepsze, a doświadczenia nabierałem na AX'ie z silnikiem 1.0 i ze względu na tą niewielką pojemność od razu czuło się różnicę miedzy dobrym LPG a LPG u p. Stasia.
Jeżeli zaś chodzi o CNG to zdaje się, że VW podchodził do tego tematu w Golfach. Tankowanie rzeczywiście trochę trwa i dodatkowo jest niewiele stacji CNG. Mogę Ci powiedzieć jak to wygląda w autobusach. Taki Rzeszów ma np. Jelcze napędzane CNG. Pali tego 60 m3 na 100 km, 1 m3 kosztuje w granicach 1 zł. Kompresja gazu w zbiorniku to około 1:220 co oznacza, że do zbiorników 1,2 m3 wchodzi im około 250-260 m3. To tak z ciekawostek.
Floox
MAZDA 626 '97 1.8i LPG GE FP
MAZDA 626 '97 1.8i LPG GE FP
Achemenid,
ten artykuł z całą pewnością traktuję sprawę zbyt powierzchownie ponieważ nie jest osadzony w polskich realiach. Powiedzmy sobie otwarcie, że w Polsce trudno jest kupić paliwo o liczbie oktanowej 95. To co jest napisane na dystrybutorze to jest ideał, do którego nasze koncerny naftowe dążą od jakichś 50 lat. Paliwo Shell oprócz zbliżonej do 98 LO jest również wzbogacane o substancje mające za zadanie wiązanie tlenu i jego uwalnianie w procesie spalania. Sama liczba oktanowa gwarantuje, że silnik z czujnikami spalania stukowego nie będzie nam w nieskończoność opóźniał zapłonu (co już jest kluczowe dla osiąganej mocy) natomiast dodatki uszlachetniające dodatkowo usprawnią proces spalania. I cała sprawa w wielkim skrócie.
ten artykuł z całą pewnością traktuję sprawę zbyt powierzchownie ponieważ nie jest osadzony w polskich realiach. Powiedzmy sobie otwarcie, że w Polsce trudno jest kupić paliwo o liczbie oktanowej 95. To co jest napisane na dystrybutorze to jest ideał, do którego nasze koncerny naftowe dążą od jakichś 50 lat. Paliwo Shell oprócz zbliżonej do 98 LO jest również wzbogacane o substancje mające za zadanie wiązanie tlenu i jego uwalnianie w procesie spalania. Sama liczba oktanowa gwarantuje, że silnik z czujnikami spalania stukowego nie będzie nam w nieskończoność opóźniał zapłonu (co już jest kluczowe dla osiąganej mocy) natomiast dodatki uszlachetniające dodatkowo usprawnią proces spalania. I cała sprawa w wielkim skrócie.
Floox
MAZDA 626 '97 1.8i LPG GE FP
MAZDA 626 '97 1.8i LPG GE FP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6