Opiszę czynności przy zerwanej lince (jak się wymienia linke która poprostu się zacina jest ciut inaczej ale z pomocą tych kilku zdjęć każdy się kapnie jak to zrobić

)
Zaczynamy od ściągnięcia końca linki z przepustnicy i ogranicznika (czy jak to się nazywa) końca pancerzyka linki do tego nie robiłem fotki uznałem to za zbędne. Następnie trzeba odkręcić jedną śróbkę oznaczoną na zdjęciu poniżej numerem 1
gwiazdką oznaczyłem linkę od prędkościomierza dla łatwiejszej lokalizacji zresztą bardzo łatwo to zlokalizować śledząc bieg linki. W tym momęcie mamy już zdemontowaną starą linkę od gazu.
Teraz przechodzimy do wnętrza auta i wczołgujemy się pod kierownicę (dla wygody można wyciągnąć fotel kierowcy ale jest to zupełnie zbędne) naszym oczom powinno ukazać się coś takiego
Teraz przydałaby się latarka lecz nie jest to niezbędne, przeciągamy linkę przez otówr 2(końcówka dźwigni pedału gazu) a następnie otwór 3 (ścianka dzieląca wnętrze auta i komorę silnika) widać z niego światło przy podniesionej masce

wrzucam jeszcze jedną fotę która dokładniej pokazuje to miejsce
teraz mamy już nową linkę w komorze silnika
przeciagamy ją przez pancerzyk, przykręcamy śróbkę 1 z pierwszej foty na koniec należy zamontować linkę przy przepustnicy.
KONIEC
Na serwisie zawołali mi za tą usługę 60zł + linka po którą sam bym musiał jeździć i szukać, jako, że mój portfel jest bardzo cienki

użyłem zamiennika linki i wpakwałem tam linkę hamulcową od roweru

przypasowało idealnie i nie ma żadnej różnicy, polecam takie rozwiązanie można zaoszczędzić parę złotych bez strat na jakości (no chyba że ktoś musi całość wymienić razem z pancerzykiem), można jeszcze wlać parę kropli jakiegoś oleju czy smaru do pancerzyka aby zmniejszyć tam tarcie i żeby to chodziło jeszcze sprawniej

.