To jest GC, ale nie europejska, nie ma tego w euro EPC. Euro ma JMZ....
Wersji 2,0 turbo nie było. To co wskazujesz to nie jest wąż od turbo tylko idący od kolektora wąż przekazujący ciepłe powietrze w okolice przepustnicy (ale to cos było stosowane w wersji gaźnikowej i wchodziło do puszki filtra powietrza przed filtrem, sterowane było termostatem podciśnieniowym i używane w zimie w celu szybszego ogrzania silnika i łatwiejszego rozruchu. Starsze wersje tak miały. A tak wogóle to jakoś nie widze listwy wtryskowej. Mam wrażenie że to wogóle jakaś rzeźba jest
Miałem ten silnik w gaźniku i tez tam był taki wąż. U ciebie wyraźnie widać że od przepustnicy idzie wąż bezpośrednio do filtra powietrza, co zdecydowanie wyklucza wersję z turbiną. Mazda na handel robiła do 626 tylko 1 silnik turbo: 2,2 F2, 2,0 również był ale tylko i wyłącznie jako 2,0 16V w wersji GD i to był motor wyczynowy, robiony pod rajdy, których powstało kilka sztuk Miał oznaczenie FE3N
Twój zdecydowanie nie jest z turbiną.
ravo napisał(a):1983-1987 2.0 100 KM 8V 4/OHC FE
eee błąd. Jest to wersja gaźnikowa która była w moim posiadaniu. Wersja na szprycy miała 90 km
Wogóle po raz pierwszy widzę silnik wtryskowy w GC. Śmierdzi mi tu jakimś przeszczepem.
A co do eksploatacji, to silnik bardzo wytrzymały i odporny na ciężkie warunki pracy. Jak na 90 km to sie fajnie zbiera. Bezproblemowy. U ciebie widzę LPG i to w dodatki bardzo rzeźbione hehe
O i jeszcze coś Chyba to jednak była wersja gaźnikowa z przerobioną przepustnicą od wtryskowaca. Nie widzę tu przepływki. Czy wszystkie wtryskowce nie powinny jej mieć
