Co to za silnik ? – fotka
1, 2
witam, od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 626 z 87 roku w wersji GT TURBO, wiem tylko tyle ze silnik to 2,0. Oto zdjecie silnika :
Chciałbym sie dowiedziec o was cos o tym silniku, jaką ma moc, jakie opinie o nim krązą, co jest jego zaletą oraz co jest największą wadą. Dziekuje
Chciałbym sie dowiedziec o was cos o tym silniku, jaką ma moc, jakie opinie o nim krązą, co jest jego zaletą oraz co jest największą wadą. Dziekuje
- Od: 4 paź 2007, 17:20
- Posty: 19
Hostek napisał(a):Mazdy 626 z 87 roku w wersji GT TURBO
2,0 Turbo?? Pierwsze słyszę
Masz taki model:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=6573&start=0
Tzn. 626 GD Coupe (wersja EU) jeśli chodzi o Turbo to chyba były tylko 2,2 T jak w wyżej podanym linku.
A tak w ogóle to ja na zdjęciu twojego silnika Turbiny nie widzę... ktoś Ci kit wcisnął masz zwykły silnik na wtrysku (626 Coupe GD 2,0 GT?)
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
po pierwsze wyraznie napisałem w temacie ze to mazda GC
i przypatrz sie wyraznie – od kolektora idzie metalowy wąż do filtra powietrza
prosze o opinie O TYM silniku który przedstawiłem na zdjeciach
Ostatnio edytowano 27 paź 2007, 16:55 przez Hostek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 paź 2007, 17:20
- Posty: 19
Nie znam takiej wersji...
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/mazd ... modele_626
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... oznaczenia
Nie było silnika 2,O TURBO ani modelu 626 GB....
??
Masz fotki auta??
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/mazd ... modele_626
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... oznaczenia
Nie było silnika 2,O TURBO ani modelu 626 GB....
Hostek napisał(a):przypatrz sie wyraznie – od kolektora idzie metalowy wąż do filtra powietrza
Masz fotki auta??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
ravo napisał(a):ja na zdj nie widze turbo smutny
Bo nie było 2,O Turbo
BratCukierka napisał(a):tak w ogóle to ja na zdjęciu twojego silnika Turbiny nie widzę...
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
przepraszam wersja GC
fotki auta :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/802 ... 312af.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1b ... fd5d7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/802 ... 312af.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1b ... fd5d7.html
- Od: 4 paź 2007, 17:20
- Posty: 19
Tu wyraznie pokazałem gdzie idzie wąz od Turbo:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baf ... 4ee43.html
i po raz drugi prosze o nie zasmiecanie tematu tylko o RZECZOWE wypowiedzi dotyczące tego silnika!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baf ... 4ee43.html
i po raz drugi prosze o nie zasmiecanie tematu tylko o RZECZOWE wypowiedzi dotyczące tego silnika!
- Od: 4 paź 2007, 17:20
- Posty: 19
Siw-y napisał(a):zto jest zwykły 2.0 FE...
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
To jest GC, ale nie europejska, nie ma tego w euro EPC. Euro ma JMZ....
Wersji 2,0 turbo nie było. To co wskazujesz to nie jest wąż od turbo tylko idący od kolektora wąż przekazujący ciepłe powietrze w okolice przepustnicy (ale to cos było stosowane w wersji gaźnikowej i wchodziło do puszki filtra powietrza przed filtrem, sterowane było termostatem podciśnieniowym i używane w zimie w celu szybszego ogrzania silnika i łatwiejszego rozruchu. Starsze wersje tak miały. A tak wogóle to jakoś nie widze listwy wtryskowej. Mam wrażenie że to wogóle jakaś rzeźba jest
Miałem ten silnik w gaźniku i tez tam był taki wąż. U ciebie wyraźnie widać że od przepustnicy idzie wąż bezpośrednio do filtra powietrza, co zdecydowanie wyklucza wersję z turbiną. Mazda na handel robiła do 626 tylko 1 silnik turbo: 2,2 F2, 2,0 również był ale tylko i wyłącznie jako 2,0 16V w wersji GD i to był motor wyczynowy, robiony pod rajdy, których powstało kilka sztuk Miał oznaczenie FE3N
Twój zdecydowanie nie jest z turbiną.
eee błąd. Jest to wersja gaźnikowa która była w moim posiadaniu. Wersja na szprycy miała 90 km
Wogóle po raz pierwszy widzę silnik wtryskowy w GC. Śmierdzi mi tu jakimś przeszczepem.
A co do eksploatacji, to silnik bardzo wytrzymały i odporny na ciężkie warunki pracy. Jak na 90 km to sie fajnie zbiera. Bezproblemowy. U ciebie widzę LPG i to w dodatki bardzo rzeźbione hehe
O i jeszcze coś Chyba to jednak była wersja gaźnikowa z przerobioną przepustnicą od wtryskowaca. Nie widzę tu przepływki. Czy wszystkie wtryskowce nie powinny jej mieć
Wersji 2,0 turbo nie było. To co wskazujesz to nie jest wąż od turbo tylko idący od kolektora wąż przekazujący ciepłe powietrze w okolice przepustnicy (ale to cos było stosowane w wersji gaźnikowej i wchodziło do puszki filtra powietrza przed filtrem, sterowane było termostatem podciśnieniowym i używane w zimie w celu szybszego ogrzania silnika i łatwiejszego rozruchu. Starsze wersje tak miały. A tak wogóle to jakoś nie widze listwy wtryskowej. Mam wrażenie że to wogóle jakaś rzeźba jest
Miałem ten silnik w gaźniku i tez tam był taki wąż. U ciebie wyraźnie widać że od przepustnicy idzie wąż bezpośrednio do filtra powietrza, co zdecydowanie wyklucza wersję z turbiną. Mazda na handel robiła do 626 tylko 1 silnik turbo: 2,2 F2, 2,0 również był ale tylko i wyłącznie jako 2,0 16V w wersji GD i to był motor wyczynowy, robiony pod rajdy, których powstało kilka sztuk Miał oznaczenie FE3N
Twój zdecydowanie nie jest z turbiną.
ravo napisał(a):1983-1987 2.0 100 KM 8V 4/OHC FE
eee błąd. Jest to wersja gaźnikowa która była w moim posiadaniu. Wersja na szprycy miała 90 km
Wogóle po raz pierwszy widzę silnik wtryskowy w GC. Śmierdzi mi tu jakimś przeszczepem.
A co do eksploatacji, to silnik bardzo wytrzymały i odporny na ciężkie warunki pracy. Jak na 90 km to sie fajnie zbiera. Bezproblemowy. U ciebie widzę LPG i to w dodatki bardzo rzeźbione hehe
O i jeszcze coś Chyba to jednak była wersja gaźnikowa z przerobioną przepustnicą od wtryskowaca. Nie widzę tu przepływki. Czy wszystkie wtryskowce nie powinny jej mieć
no to mi sie humor zepsuł, na szczescie ze mazda kosztowała mnie malutko... hmm mówisz ze rzeżba... w jakim sensie?? miałem jeszcze stary dowód, i od 91 roku czyli sprowadzenia do polski numery silnika zgadzaja sie z numerami w dowodzie, co jeszcze mozesz powiedziec na temat tego autka bo ja jestem kompletnie zielony, ogólnie jest to jakas dziwna wersja – np posiadam regulowaną sztywnosc zawieszenia – guzikiem z kabiny – 3 mody : sport, normal, automat, [jakie?] zawieszenie sztywna belka czy jakos tak
Oto fotka silnika z bliska :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/128 ... 09f99.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/128 ... 09f99.html
- Od: 4 paź 2007, 17:20
- Posty: 19
silnik jak silnik. A zwwieszenie bywało w 626 i 929. Ja równiez miałem. Przypuszczam że u ciebie z tej regulacji zostało tylko sterowanie, bo amory dawno juz wymienione na zwykłe. Sprawdź na kielichch amorów pod maska czy są tam takie okrągłe silniki. Jak są to masz szanse że jeszcze masz ori amory, bo na zdjęciu widzę że sa jeszcze gumowe osłony tych silników na kolumnach 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6