Układ podbijania obrotów przy obciążeniu.

Witam
Niedawno zadawalem wam pytanie dlaczego przy "pompowaniu" pedalu hamulca spadaja mi obroty silnika. Stanelo na przeciazeniu elektrycznym (ze niby alternator nie wyrabia).
Dzisiaj zauwazylem inna rzecz – otoz kiedy mam ustawiony nawiew do kabiny na pozycjii
3 to obroty wzrastaja do ok 1100 i tak sie utrzymuja caly czas. Na innych pozycjach wszystko jest w porzadku.
Nie zawracalbym wam tylka, ale jestem z tych co wszedzie wietrza problem;). Pompuje hamulcem obroty spadaja, wlaczam nawiew wzrastaja co do cholery dolega mojemu autku?
ps. mama nadzieje, ze wreszcie nazwalem temat poprawnie;).
Niedawno zadawalem wam pytanie dlaczego przy "pompowaniu" pedalu hamulca spadaja mi obroty silnika. Stanelo na przeciazeniu elektrycznym (ze niby alternator nie wyrabia).
Dzisiaj zauwazylem inna rzecz – otoz kiedy mam ustawiony nawiew do kabiny na pozycjii
3 to obroty wzrastaja do ok 1100 i tak sie utrzymuja caly czas. Na innych pozycjach wszystko jest w porzadku.
Nie zawracalbym wam tylka, ale jestem z tych co wszedzie wietrza problem;). Pompuje hamulcem obroty spadaja, wlaczam nawiew wzrastaja co do cholery dolega mojemu autku?
ps. mama nadzieje, ze wreszcie nazwalem temat poprawnie;).