Skraplacz oparów paliwa – czy można usunać?

Miałem problem z korozją skraplacza oparów benzyny (rurki przy wlewie paliwa). Znalazłem conieco na ten temat, ale tym razem proszę o wyjaśnienie jakie są skutki usunięcia lub pominięcia skrapalcza z układu. Czym to grozi?
Jeśli można go wypiać, to jak należy połączyć ze sobą bezpańskie rurki?
Podczas wymiany skorodowanych rurek urwała się jedna przy puszce skraplacza i mechanik połączył wszystkie trójnikiem.
Poproszę o poradę.
Podobnego posta zamieściłem w sekcji 323 ale zauwazyłem to po fakcie a przecież problem dotyczy różnych modeli. Moderatorów proszę o odpowiednie zadziałanie...a ja przepraszam za bałagan.
Jeśli można go wypiać, to jak należy połączyć ze sobą bezpańskie rurki?
Podczas wymiany skorodowanych rurek urwała się jedna przy puszce skraplacza i mechanik połączył wszystkie trójnikiem.
Poproszę o poradę.
Podobnego posta zamieściłem w sekcji 323 ale zauwazyłem to po fakcie a przecież problem dotyczy różnych modeli. Moderatorów proszę o odpowiednie zadziałanie...a ja przepraszam za bałagan.