Ja go sprawdzałem następująco:
1. wymontowałem go z aparatu –> prosta czynność
a. odkręcić kopułkę
b. zdjąć palec rozdzielacza i osłonę plastikową pod nim.
c. zobaczysz stalową gwiazdkę zdejmiesz ją dwoma śrubokrętami najlepiej zaprzeć się o śruby którymi przykręcony jest moduł powinna zejść bez problemów
d. odkręć moduł 2 śrubki na krzyżak, i odłącz dwa przewody
e. zejdzie razem z małą okrągłą cewką
2. Weź miernik elektroniczny ustaw na symbol diody i podłącz jeden koniec miernika do 1. styku a 2 do drugiego. Walnięty moduł nie wywoła żadnego wyniku na wyświetlaczu miernika, zamienniki nowy powinien pokazań ok 1500-1600 (chyba nie pamiętam ile powinno tu być zer) bodajże ohmów, dobra używka oryginalna powinna pokazywać 1800-1900. Symbol oryginalnego modułu to J117. Sprawdź też przewody idące od modułu do cewki ostatnio u mnie padł moduł i się okazało że przez jeden z przewodów, który zwierał do masy powodując też wadliwe działanie ABS a konkretnie przedniego lewego czujnika. Najlepszy jest do nich dostęp jak wyciągniesz całego Airboxa z przepływką
AA uważaj na zamienniki modułów nie polecam firmy CARGO!!
Jak sprawdzic moduł zapłonowy ?
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6