Silnik przerywa przy gwałtownym przyspieszaniu – paliwo ?
 Napisane: 26 lut 2007, 21:47
Napisane: 26 lut 2007, 21:47Witka
tak sobie przeglądalem nasze zasoby, ale nic ciekawego nie wypatrzyłem poza odwiecznym nakazem przewody świece
Ale nie o tym tu.
Coś niepokojącego siędzieje z moim autkiem. A mienowicie przy gwałtownej próbie przyspieszenia zaczyna przerywać motor. Sytłacja ma miejsce tylko i wyłącznie przy GWAŁTOWNYM przyspieszaniu. Spokojnie mogę się bujać do niebagatelnych prędkości ale na spokojnie. Wtedy nic sie nie dzieje. Natomiast kiedy nagle wciskam gaz zaczyna sie problem. Jest to bardzo irytujące szczególnie przy wyprzedzaniu no i hehe wiadomo Ryki się zbliżaja
Nie zauwazyłem wzrostu zużycia paliwa, co chyba wyklucza lamde, ujkład jest szczelny, przynajmniej tak mi się wydaje, tyrudno sprawdzić szczelność na postoju w silniku z turbiną.
Doczytałem się na forum Probe że może za to odpowiadać silnik krokowy
A może raczej pompa paliwa mam kłopoty z odpalaniem kiedy jest niski stan paliwa, ale tylko wtedy
 mam kłopoty z odpalaniem kiedy jest niski stan paliwa, ale tylko wtedy ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) (to działa lepiej niż kontrolka rezerwy
 (to działa lepiej niż kontrolka rezerwy  ) więc coś jest z nią nie halo. Świece/kable/kopólka jak by komuś do głowy przyszedł nakaz wymiany, maja przelot około 20 tys km. Gazu niet więc nie przepływka.
) więc coś jest z nią nie halo. Świece/kable/kopólka jak by komuś do głowy przyszedł nakaz wymiany, maja przelot około 20 tys km. Gazu niet więc nie przepływka.
Jakieś inne sugestie
			tak sobie przeglądalem nasze zasoby, ale nic ciekawego nie wypatrzyłem poza odwiecznym nakazem przewody świece
Ale nie o tym tu.
Coś niepokojącego siędzieje z moim autkiem. A mienowicie przy gwałtownej próbie przyspieszenia zaczyna przerywać motor. Sytłacja ma miejsce tylko i wyłącznie przy GWAŁTOWNYM przyspieszaniu. Spokojnie mogę się bujać do niebagatelnych prędkości ale na spokojnie. Wtedy nic sie nie dzieje. Natomiast kiedy nagle wciskam gaz zaczyna sie problem. Jest to bardzo irytujące szczególnie przy wyprzedzaniu no i hehe wiadomo Ryki się zbliżaja

Nie zauwazyłem wzrostu zużycia paliwa, co chyba wyklucza lamde, ujkład jest szczelny, przynajmniej tak mi się wydaje, tyrudno sprawdzić szczelność na postoju w silniku z turbiną.
Doczytałem się na forum Probe że może za to odpowiadać silnik krokowy
A może raczej pompa paliwa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) (to działa lepiej niż kontrolka rezerwy
 (to działa lepiej niż kontrolka rezerwy  ) więc coś jest z nią nie halo. Świece/kable/kopólka jak by komuś do głowy przyszedł nakaz wymiany, maja przelot około 20 tys km. Gazu niet więc nie przepływka.
) więc coś jest z nią nie halo. Świece/kable/kopólka jak by komuś do głowy przyszedł nakaz wymiany, maja przelot około 20 tys km. Gazu niet więc nie przepływka.Jakieś inne sugestie
