Strona 1 z 1

Za niskie obroty po rozruchu – gaźnik

PostNapisane: 3 gru 2006, 11:04
przez fazi
Witam.Mam problem tego typu że po odpaleniu zimnego silnika obroty mam na poziomie 500-550 na min.a powinny być 850-900.Dodam że regulacja składu mieszanki i uchylenia przepustnicy niewiele daje.Dopiero jak silnik się rozgrzeje podnoszą się do 1000-1100 obr/min.Może ktoś wie jak temu zaradzić?[/b]

PostNapisane: 3 gru 2006, 12:25
przez Waluś
fazi napisał(a):a powinny być 850-900

to jest wartość prawidłowa dla ciepłego silnika

fazi napisał(a):Dopiero jak silnik się rozgrzeje podnoszą się do 1000-1100 obr/min

a to jest zdecydowanie za wysoko jak na bieg jałowy
Masz uszkodzony hmmm nie wiem jak to nazwać – urządzenie odpowiadające za ssanie w silniku lub co bardziej prawdopodobne walnięty czujnik temperatury odpowiadający za podawanie wartości temperatury dla komputer
Tak mi sie wydaje :]

PostNapisane: 3 gru 2006, 12:58
przez fazi
Waluś napisał(a): czujnik temperatury odpowiadający za podawanie wartości temperatury dla komputer

A w którym miejscu może być taki czujnik?Poza tym wątpię w to że jest u mnie jakiś komp,przynajmniej nic takiego nie zauważyłem pod maską.

PostNapisane: 3 gru 2006, 13:10
przez Waluś
tyu masz gaźnik czy wtrysk ??
komp nie jest pod maską tylko pod radiem w środka czujnik siedzi na obudowie termostatu taki najmniejszy dwupinowy

PostNapisane: 3 gru 2006, 13:46
przez fazi
<glupek2> Sorki zapomniałem napisać że na gaźniku.To chyba najprostsza wersja z możliwych.Zaraz srawdzę jaki typ gaźnika i dopiszę jeśli to może w czymś pomóc.

PostNapisane: 3 gru 2006, 13:54
przez fazi
GA20 jeśli dobrze widzę.

PostNapisane: 3 gru 2006, 14:40
przez Waluś
to nie masz kompa :P

PostNapisane: 3 gru 2006, 16:50
przez fazi
Jest tylko półautomatyczne ssanie ale to akurat działa. :D

PostNapisane: 3 gru 2006, 21:55
przez Waluś
a wogóle wyciągasz to sssanie jak odpalasz ?? może któraśdysza sie przypchała, albo coś się obluzowało ??

PostNapisane: 4 gru 2006, 00:33
przez fazi
Wyciągam bo bez ciężko jest z odpalaniem.Nawet jeśli temperatury są typowo letnie to obroty są takie same.Proponujesz czyszczenie gaźnika?A gdyby był nieszczelny to ma jakiś wpływ?Bo zauważyłem że na łaczeniach jest delikatnie wilgotny.

PostNapisane: 4 gru 2006, 08:12
przez Waluś
jeśli jest nieszczelny to napewno ma to znaczenie, choć nie wiem czy akurat w tak dużym stopniu ale napewno ma.