Problem z odpaleniem zimnego auta – zasyfiony filtr paliwa GD

Postprzez Huano » 31 maja 2004, 20:35

Jkaby to napisac...Potrzebuje fachowej porady :) Mam autko jak w opisie. Od jakiegos czasu zaczely sie moje problemy z odpalaniem autka po dluzszym postoju (dluzszy = pare godzin, do ostygniecia silnika). Na nawet lekko cieplym (powyzej 40-50 stopni) problem znika... Oczywiscie autko odpala na benzynie. Kilka informacji dodatkowych:
– po nocy, szczegolnie zimnej, gdy autko musze pilowac (brrr...) pare razy po odpaleniu pusci troszke (a moze nawet weicej niz troszke) bialego dymu (czyli jakby oznaka ze zasysa plyn chodzacy?). Po postoju kilkugodzinnym lub na cieplym silniku cos takiego nie wystepuje...
– przebieg autka okolo 180kkm (zbliza sie chyba remoncik silnika :()
– wciaga mi troszke oleju (okolo 1l/3000-3500 km) – mineralny
Ja osobiscie podejrzewam albo czujnik temperatury albo ze mi po prostu padlo ssanie (po odpaleniu obroty okolo 1000 – nie wiecej, na cieplym jakies 800-850 – zarowno na benzynie jak i na gazie)
– uszczelek w silniku nie zmianialem

Prosze o ewentualne porady co zbadac w pierwszej kolejnosci i oczywiscie w ktorym miejscu szukac :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez adam626 » 1 cze 2004, 12:28

gaźnik czy wtrysk
a czy na gazie zapali odrazu?
może raz spróbuj
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Huano » 1 cze 2004, 21:39

Pelen wtrysk...na gazie przynam sie ze nie odpalalem – ale powoli zaczyna mi sie wydawac ze to jednak bedzie ssanie... Wszystkie czujniki temperatury sprawdzilem – opornosc niby jest OK, a tak jak pislaem to na ssaniu powinna miec tak okolo 1400 obr a po odpaleniu ma obroty jak na cieplym silniku – jutro bede wiedzial – oddalem dzis autko do warsztatu gdzie powinni sie na tym znac :)

02.06
Hmmm... w sumie skończyło się na wymianie filtru paliwa (max. syf), założenie innych świec (zamiast CHAMPION EON1 mam teraz NGK) – na chwilę obecną odpala za pierwszym razem – zobaczymy co wyjdzie jutro... :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6