Jak znam zycie to pewnie tak – proponuję dac jej troche wiecej obrotów – wtrysk stuka gdy cos sie do niego dostanie .....Psh napisał(a):wtrysk(i) tak stukaja
Stuki w silniku – co może być ?
1, 2
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie słysze tego klepania ale byc moze to wtrysk klepie....nie mowię tutaj o dawaniu w palnik – 3-3,5 obrotów wystarczy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Psh napisał(a):to byl wtrysk
Oj moze moze najwazniejsze ze uporałes sie z problemem ( bez gotówkowo )Psh napisał(a):nie sadzilem ze wtrysk moze stukac tak mocno i glosno
Psh napisał(a):Jaksa dzieki wielkie za pomoc
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Stary już ten temat ale odgrzeję, mam tak samo – przy schodzeniu z obrotów, tak przy około 3.000
trochę pomogło "pokręcenie" aparatem zapłonowym, ale po ustawieniu zapłonu tak, by nie było słychać wtrysków auto zmulone było, po ustawieniu tak, ze sie żwawo zbierało, hałasowały. Teraz mam kompromis – tzn, wtryski hałasują dalej ale mniej, auto zmulone, ale nie tak bardzo Może nie za bardzo "skumałem bazę" – dać więcej obrotów? Chyba nie chodzi, ze na stałe? Czy czyszczenie wtrysków jakimiś płukankami dodawanymi do paliwa coś pomoże?, coś takiego znalazłem w ofercie Lique Molly, ale nie pamiętam nazwy handlowej preparatu, czy można czymś takim sobie zaszkodzić, czy co najwyżej nie będzie żadnego efektu?
Dodaję – silnik Z5, 146.000 na liczniku, 96r.
.Psh napisał(a):odzywa sie metaliczne stukanie/terkotanie jakby poluzowanej czesci
trochę pomogło "pokręcenie" aparatem zapłonowym, ale po ustawieniu zapłonu tak, by nie było słychać wtrysków auto zmulone było, po ustawieniu tak, ze sie żwawo zbierało, hałasowały. Teraz mam kompromis – tzn, wtryski hałasują dalej ale mniej, auto zmulone, ale nie tak bardzo Może nie za bardzo "skumałem bazę" – dać więcej obrotów? Chyba nie chodzi, ze na stałe? Czy czyszczenie wtrysków jakimiś płukankami dodawanymi do paliwa coś pomoże?, coś takiego znalazłem w ofercie Lique Molly, ale nie pamiętam nazwy handlowej preparatu, czy można czymś takim sobie zaszkodzić, czy co najwyżej nie będzie żadnego efektu?
Dodaję – silnik Z5, 146.000 na liczniku, 96r.
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
- Od: 5 mar 2007, 18:18
- Posty: 104
- Skąd: Poznań
- Auto: 323f 1.5 '96r.
radomir – ale tutaj mowa o dieslach, to jest "inna bajka"...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam wszystkich bardzo serdecznie Problem jest następujący : Któregoś pięknego dnia usłyszałem wchodząc w zakręt stukający przegub , nie zaniepokoiło mnie to zbytnio gdyż słyszę ten dźwięk od 3 lat ale co się okazuje po wyprostowaniu kół dalej stuka :/ i co to nie przegub a stuki z silnika a brzmią tak jak stuki przegubu właśnie podniosłem maskę dodaję gazu a tu taki głośny dźwięk że nie da się głowy do silnika zbliżyć . Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się że jeden zaworek nie miał w ogóle ustawionego luzu a drugi miał zerwany gwint w nakrętce centrującej . Luz ustawiłem, z trudem zdobyłem nakrętkę , złożyłem do kupy i bez zmian . W czerwcu był robiony rozrząd i wydawało mi się ze coś głośniej klepią zawory nie wiem czy może mieć to jakiś związek. Jest to 2.0 8v z 90 r GD
objawy: Telepiący silnik , brak niskich obrotów na zimnym , stuki pojawiają się przy agresywnym wciśnięciu gazu , gdy przepustnica otwiera się powolutku stuków nie ma . Stuki wydobywają się jakby z centralnej części pokrywy zaworów , porównałbym to trochę do pracy diesla. Proszę o pomoc , wskazówki , cokolwiek co pomoże mi usunąć usterkę . Pozdrawiam Michał
objawy: Telepiący silnik , brak niskich obrotów na zimnym , stuki pojawiają się przy agresywnym wciśnięciu gazu , gdy przepustnica otwiera się powolutku stuków nie ma . Stuki wydobywają się jakby z centralnej części pokrywy zaworów , porównałbym to trochę do pracy diesla. Proszę o pomoc , wskazówki , cokolwiek co pomoże mi usunąć usterkę . Pozdrawiam Michał
- Od: 28 kwi 2010, 12:45
- Posty: 6
Polecam jeszcze sprawdzić czy z panewkami jest wszystko ok.
Miałem podobny przypadek. Coś w silniku stukało, myślałem że to zawory, bo dźwięk był podobny, ustawiałem i nic. Aż w końcu siadła mi uszczelka pod miską, i po rozebraniu okazało się że to panewka się obróciła.
A jak się zachowuje kontrolka ciśnienia oleju??
Miałem podobny przypadek. Coś w silniku stukało, myślałem że to zawory, bo dźwięk był podobny, ustawiałem i nic. Aż w końcu siadła mi uszczelka pod miską, i po rozebraniu okazało się że to panewka się obróciła.
A jak się zachowuje kontrolka ciśnienia oleju??
Kontrolka oleju nie daje oznak życia , oleju jest faktycznie trochę mało ale nie zdarzyło mi się jeździć poniżej min. U mojego ojczulka w aucie siostrunia rozwaliła miskę na krawężniku i okazało się że kontrolka w ogóle nie działa . Moja Magda to ten sam rocznik może też nie działać czujnik oleju , a dlaczego o to pytasz Pozdrawiam
- Od: 28 kwi 2010, 12:45
- Posty: 6
a nie wypiął Ci się wężyk od podciśnień przy aparacie zapłnowym. On steruje kątem wyprzedzenia zapłonu, i być może kąt przyspieszyłeś, wtedy też mogą być takie objawy
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Jak nie działa kontrolka oleju to pewnie spadł kabel z czujnika albo się żarówka spaliła w kontrolce.
Pytam o kontrolkę bo jeśli by się żarzyła na wolnych obrotach to by było pewne że to panewka.
Pytam o kontrolkę bo jeśli by się żarzyła na wolnych obrotach to by było pewne że to panewka.
ok obadam temat żarówki , cenna wskazówka , dzięki Pozdrawiam
- Od: 28 kwi 2010, 12:45
- Posty: 6
kontrolkę sprawdzisz włączając zapłon bez uruchamiania silnika
powinna świecić razem z ładowaniem i tylnymi światłami chyba
jak nie świeci to sprawdź kontrolkę i kabelki
jak kabelek z czujnika zewrzesz do masy to kontrolka powinna świecić
powinna świecić razem z ładowaniem i tylnymi światłami chyba
jak nie świeci to sprawdź kontrolkę i kabelki
jak kabelek z czujnika zewrzesz do masy to kontrolka powinna świecić
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6