Strona 4 z 5

PostNapisane: 2 kwi 2007, 17:37
przez Waluś
Marcin B napisał(a):na podstawie czego robisz wyliczenie??

a no na podstawie tego że czasem wymiana przegubu jest bardziej pracochłonna niż wymiana zaworka, a wymiana przegubu to ok. 60 zł :P

PostNapisane: 3 kwi 2007, 19:41
przez zibi626
Sluchajcie mam podobny problem:] dzisiaj bylem u mechanika,ktory powiedzial mi ze mozna to zalatwic w taki sposob,ze przed wymiana oleju(mi powiedzial 500km) przed wymiana oleju wlewa sie to silnika jakis sprecyfik(i tu padla nazwa-zapomnialem <glupek2> ),ktory niweluje te stuki, potem przy zmianie oleju czysci sie wszystko i jest ok,powiedzial,ze tak robia serwisy Mazdy!!(Gosc tam pracowal,potem otworzyl wlasny warsztat japoncow). Co o tym sadzicie?? Gosc jest dobry na prawde. =)

PostNapisane: 3 kwi 2007, 20:45
przez t0mall
Ja też kombinowałem z jakimiś specyfikami wymieniałem oleje na różne .I co?I nic!
Nic nie pomogło.Moim zdaniem szkoda pieniędzy na jakies kombinacje skoro tutaj masz gotowe rozwiązanie.
Jednak wybór należy do was.

PostNapisane: 6 kwi 2007, 13:10
przez Marcin B
ABSOLUTNIE NIE POLECAM JAKICHKOLWIEK SYFóW TYPU NAFTA CZY INNE badziewie...jest to doraźne załatwienie sprawy, a jak zebrał ci sie nagaer na tłokach to tylko wiekszy syf bedziesz mial w silniku!!!
kolego zdecydowanie odpuść sobie lanie czegokolwiek oprócz oleju :)
w takiej sytuacji nalezy wykluczyć wszelkie poważne usterki (nawet pęknietą głowice)
przeszedłem gehenne z tym problemem
tylko warsztat, najlepiej aso, wyjdzie najtaniej i najszybciej. nie kombinuj jak nie jestes mechanikiem albo pasjonatem...dobrze radze

klekocze klawiaturka??

PostNapisane: 6 kwi 2007, 17:35
przez zibi626
Nie ja to bede robil lecz chlop ktory pracowal w serwisie Mazdy i powiedzial,ze tak robili w takich przypadkach,wspomnialem mu o metodzie jak tu wyzej jest napisane ale nie powiedzial ze nie tylko zeby wlasnie przed wymiana oleju (500km) wlac jakies cos(ale nie nafta ani typ podobne-olej opalowy:D)
mam nadzieje,ze zadziala ale do wymiany oleju jeszcze....2,5 tys km :|

P.S.kupie antene – kompletna ;)

PostNapisane: 17 kwi 2007, 12:15
przez rafbru
Co do kosztu zaworka i wymiany to w marcu kupiłem w Auto 2000 oryginalny tłoczek i sprężynkę pompy oleju za 42,50zł i przymierzam się do wymiany.
W ASO Mazdy w Warszawie powiedzieli, że operacja ta kosztować będzie 200zł.
Sprawdzałem też w zachwalanym na forum warsztacie nieautoryzowanym: AutoJaksa w Broniszach ale usłyszałem tam cenę 400zł (razem z częściami). Uważam, że wymiana nie jest skomplikowana i nie należy za nią przepłacać. Rozsądna cena to 100-200zł i tyle mogę dać ASO (przy następnej wymianie oleju).

PostNapisane: 17 kwi 2007, 12:20
przez Grzyby
rafbru – temat dotyczy poprzednie modelu GD

PostNapisane: 17 kwi 2007, 13:39
przez rafbru
A czy w GD jest inny zawór upustowy?
Jeśli tak to sorry za zamieszanie.
Zauważyłem jednak, że większość postów w tym temacie generują posiadacze GE.
W dyskusji pojawił się też wątek porównywania cen i warsztatów a tu chyba wszystko jedno który model.

pozdrawiam,

Rafał

PostNapisane: 17 kwi 2007, 14:11
przez Grzyby
rafbru napisał(a):W dyskusji pojawił się też wątek porównywania cen i warsztatów a tu chyba wszystko jedno który model

akurat taki wątek istnieje i nie jest to w tym dziale.

rafbru napisał(a):A czy w GD jest inny zawór upustowy?

trzymanie się tematu obowiązuje :)

PostNapisane: 25 kwi 2007, 17:42
przez t0mall
No w końcu skończyły się moje męki.Zaworek wymieniony <jupi> .Różnica niesamowita a koszt niewielki.I pomyśleć że tyle się męczyłem słuchając tego klekotu.Ale dzięki naszemu forum już mam spokój i ciszę.Fakt nie zrobiłem tego sam bo i po co.Za takie pieniądze nie warto sie brudzić.Tak więc nie kombinujcie z jakimiś specyfikami,płukankami olejowymi.Po prostu wymieńcie zaworek i po problemie.A koszt naprawdę niewielki.Poniżej zdjęcie starego zaworka.

Koszt operacji:

Zaworek z przesyłką 52.50 zł.
Uszczelka wydechu 10 zł.
Robocizna (wymiana zaworka + filtr oleju) 80 zł.
Łącznie 142.50 zł.


Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 25 kwi 2007, 22:49
przez max
moj zaworek byl w troszke lepszym stanie :P

PostNapisane: 26 kwi 2007, 10:04
przez rafbru
t0mall napisał(a):już mam spokój i ciszę

Gratuluję, mnie to dopiero czeka. A mógłbyś dać namiar na warsztat?

pozdrawiam,

Rafał

PostNapisane: 26 kwi 2007, 15:31
przez t0mall
No z tym chyba nie będzie problemu, ale chyba nie będziesz jechał do mnie ponad 300 km ;)

PostNapisane: 13 cze 2007, 21:18
przez max
I znowu mam problem z tym nieznosnym klekotem <killer> czyzby zaworek ?? dodam ze glowice mam po kapitalnym remoncie zrobione doslownie wszystko no i przy okazji pierscienie zmienilem , silnik po odpaleniu pracuje cichutko nic nieslychac do czasu az sie nagrzeje . Miezylem dzisiaj cisnienie oleju na zimnym silniku ma okolo 4,5 bara a po nagrzaniu spada do 1,5 i klekocze <killer>

I teraz pytanie wina pompy czy zaworka :| Moze sie zatarl jak pekla mi glowica i plyn poszedl w olej :(
POMOCY juz zglupialem niewiem o co w tym chodzi <glupek2>

PostNapisane: 14 cze 2007, 18:09
przez max
nikt niepotrafi pomoc!!!!!!!

PostNapisane: 14 cze 2007, 18:35
przez Waluś
poszukaj u probasów, tam cos kiedyś było o odpowietrzeniu popychaczy

PostNapisane: 14 cze 2007, 18:39
przez max
Waluś mi chodzi oto ze cisnienie oleju mi spada po nagrzaniu i niewiem czemu , czy to wina pompy czy zaworka

PostNapisane: 5 lip 2007, 23:32
przez Adam626GD
Co moze byc grane – po wymianie oleju cyka mi prawie non top. Poprzednio nawet na starym oleju cykało tylko rano po odpaleniu i wtedy po restarcie silnika bylo cicho. Czy przy wymianie cos moglo sie uszkodzic?

PostNapisane: 27 lip 2007, 18:35
przez max
max napisał(a):I znowu mam problem z tym nieznosnym klekotem


problem juz rozwiazany <jupi> okazalo sie ze jeden z 12 nowych popychaczy jest wadliwy :P teraz az sie jezdzic chce <lol>

PostNapisane: 28 lip 2007, 21:19
przez Wodzu
max napisał(a):problem juz rozwiazany jupi okazalo sie ze jeden z 12 nowych popychaczy jest wadliwy język teraz az sie jezdzic chce łoł

A zdradzisz koszty popychaczy i czy był problem z dostaniem takowych??