Zawor upustowy w pompie oleju!!

Postprzez Widelec » 29 lip 2007, 01:17

to ja się podepnę i spytam – klekocze mi moje V6 (w końcu czemu miałoby nie klekotać :P ) – opłaca się wymieniać czy to jednak sprężyny na wałkach rozrządu?
Ostatnio edytowano 28 maja 2010, 17:27 przez Widelec, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez tomekrvf » 29 lip 2007, 08:39

Widelec napisał(a):klekocze mi moje V6 (w końcu czemu miałoby nie klekotać ) – jak w końcu jest z tymi zaworkami? opłaca się wymieniać czy to jednak sprężyny na wałkach rozrządu?

Wymień sprężyny na wałkach. Ja zaworek wymieniłem profilaktycznie.
Chociaż przy przebiegu w okolicach 150-200 kkm prawdopodobnie w każdej maździe ten zaworek będzie trochę przytarty i sprężyna nie będzie trzymała parametrów. Zaworek wymieniłem też w BG no i oczywiście był przytarty i sprężyna była za krótka
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Bodek » 31 lip 2007, 18:17

Witam. Może zadam troche dziwne pytanie, ale dlaczego mówice na to zawór upustowy?? Czyż nie jest to zaworek zwrotny??
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez tomekrvf » 31 lip 2007, 23:26

Czyż nie jest to zaworek zwrotny??

Nie.
Zawór upuszcza nadmiar ciśnienia jaki może wytworzyć pompa oleju.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez max » 2 sie 2007, 18:43

Wodzu napisał(a):A zdradzisz koszty popychaczy i czy był problem z dostaniem takowych??


ja kupilem po hurtowej cenie 32zl problemu z dostaniem raczej niema ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Murray » 21 wrz 2014, 01:11

Witam.
Wczoraj wymieniałem olej na nowy Valvoline Max Life 10W/40 oraz przy okazji wymieniłem kompletny oryginalny zaworek.
Efekty: to zrobione jak na razie 30 km do tego w ciszy bez klekotu :D .
Mam nadzieję że tak pozostanie, 3 lata albo i 4 się głowiłem skąd klekot dochodzi, co jest jego przyczyną :| na 2 biegu lub 4 przy 1,5 czy 2 tys. obrotów.

Dopisano 21 wrz 2014 21:45:

No i stało się klekot jakby obijanych kuleczek powrócił, może to wina oleju i jego lepkości, nie wiem już sam.
Mam też taką cichą nadzieje że ten klekot ucichnie z czasem że okażę się jednak że to wina tego zaworka jak nie to pewnie pada któryś popychacz :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6