Zawor upustowy w pompie oleju!!

Postprzez Waluś » 2 kwi 2007, 16:37

Marcin B napisał(a):na podstawie czego robisz wyliczenie??

a no na podstawie tego że czasem wymiana przegubu jest bardziej pracochłonna niż wymiana zaworka, a wymiana przegubu to ok. 60 zł :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez zibi626 » 3 kwi 2007, 18:41

Sluchajcie mam podobny problem:] dzisiaj bylem u mechanika,ktory powiedzial mi ze mozna to zalatwic w taki sposob,ze przed wymiana oleju(mi powiedzial 500km) przed wymiana oleju wlewa sie to silnika jakis sprecyfik(i tu padla nazwa-zapomnialem <glupek2> ),ktory niweluje te stuki, potem przy zmianie oleju czysci sie wszystko i jest ok,powiedzial,ze tak robia serwisy Mazdy!!(Gosc tam pracowal,potem otworzyl wlasny warsztat japoncow). Co o tym sadzicie?? Gosc jest dobry na prawde. =)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 18:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez t0mall » 3 kwi 2007, 19:45

Ja też kombinowałem z jakimiś specyfikami wymieniałem oleje na różne .I co?I nic!
Nic nie pomogło.Moim zdaniem szkoda pieniędzy na jakies kombinacje skoro tutaj masz gotowe rozwiązanie.
Jednak wybór należy do was.
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2005, 16:11
Posty: 33
Skąd: Kwidzyn
Auto: 626 GE FS 2.0 93' LPG

Postprzez Marcin B » 6 kwi 2007, 12:10

ABSOLUTNIE NIE POLECAM JAKICHKOLWIEK SYFóW TYPU NAFTA CZY INNE badziewie...jest to doraźne załatwienie sprawy, a jak zebrał ci sie nagaer na tłokach to tylko wiekszy syf bedziesz mial w silniku!!!
kolego zdecydowanie odpuść sobie lanie czegokolwiek oprócz oleju :)
w takiej sytuacji nalezy wykluczyć wszelkie poważne usterki (nawet pęknietą głowice)
przeszedłem gehenne z tym problemem
tylko warsztat, najlepiej aso, wyjdzie najtaniej i najszybciej. nie kombinuj jak nie jestes mechanikiem albo pasjonatem...dobrze radze

klekocze klawiaturka??
Kopniak w pupę to też krok do przodu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 mar 2007, 17:36
Posty: 15
Skąd: Szczecin
Auto: Xedos 6 '98 CA B6

Postprzez zibi626 » 6 kwi 2007, 16:35

Nie ja to bede robil lecz chlop ktory pracowal w serwisie Mazdy i powiedzial,ze tak robili w takich przypadkach,wspomnialem mu o metodzie jak tu wyzej jest napisane ale nie powiedzial ze nie tylko zeby wlasnie przed wymiana oleju (500km) wlac jakies cos(ale nie nafta ani typ podobne-olej opalowy:D)
mam nadzieje,ze zadziala ale do wymiany oleju jeszcze....2,5 tys km :|

P.S.kupie antene – kompletna ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 18:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez rafbru » 17 kwi 2007, 11:15

Co do kosztu zaworka i wymiany to w marcu kupiłem w Auto 2000 oryginalny tłoczek i sprężynkę pompy oleju za 42,50zł i przymierzam się do wymiany.
W ASO Mazdy w Warszawie powiedzieli, że operacja ta kosztować będzie 200zł.
Sprawdzałem też w zachwalanym na forum warsztacie nieautoryzowanym: AutoJaksa w Broniszach ale usłyszałem tam cenę 400zł (razem z częściami). Uważam, że wymiana nie jest skomplikowana i nie należy za nią przepłacać. Rozsądna cena to 100-200zł i tyle mogę dać ASO (przy następnej wymianie oleju).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 12:31
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE Sedan 1993r 2.0 Gaz

Postprzez Grzyby » 17 kwi 2007, 11:20

rafbru – temat dotyczy poprzednie modelu GD
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez rafbru » 17 kwi 2007, 12:39

A czy w GD jest inny zawór upustowy?
Jeśli tak to sorry za zamieszanie.
Zauważyłem jednak, że większość postów w tym temacie generują posiadacze GE.
W dyskusji pojawił się też wątek porównywania cen i warsztatów a tu chyba wszystko jedno który model.

pozdrawiam,

Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 12:31
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE Sedan 1993r 2.0 Gaz

Postprzez Grzyby » 17 kwi 2007, 13:11

rafbru napisał(a):W dyskusji pojawił się też wątek porównywania cen i warsztatów a tu chyba wszystko jedno który model

akurat taki wątek istnieje i nie jest to w tym dziale.

rafbru napisał(a):A czy w GD jest inny zawór upustowy?

trzymanie się tematu obowiązuje :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez t0mall » 25 kwi 2007, 16:42

No w końcu skończyły się moje męki.Zaworek wymieniony <jupi> .Różnica niesamowita a koszt niewielki.I pomyśleć że tyle się męczyłem słuchając tego klekotu.Ale dzięki naszemu forum już mam spokój i ciszę.Fakt nie zrobiłem tego sam bo i po co.Za takie pieniądze nie warto sie brudzić.Tak więc nie kombinujcie z jakimiś specyfikami,płukankami olejowymi.Po prostu wymieńcie zaworek i po problemie.A koszt naprawdę niewielki.Poniżej zdjęcie starego zaworka.

Koszt operacji:

Zaworek z przesyłką 52.50 zł.
Uszczelka wydechu 10 zł.
Robocizna (wymiana zaworka + filtr oleju) 80 zł.
Łącznie 142.50 zł.


Obrazek

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2005, 16:11
Posty: 33
Skąd: Kwidzyn
Auto: 626 GE FS 2.0 93' LPG

Postprzez max » 25 kwi 2007, 21:49

moj zaworek byl w troszke lepszym stanie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez rafbru » 26 kwi 2007, 09:04

t0mall napisał(a):już mam spokój i ciszę

Gratuluję, mnie to dopiero czeka. A mógłbyś dać namiar na warsztat?

pozdrawiam,

Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 12:31
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE Sedan 1993r 2.0 Gaz

Postprzez t0mall » 26 kwi 2007, 14:31

No z tym chyba nie będzie problemu, ale chyba nie będziesz jechał do mnie ponad 300 km ;)
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2005, 16:11
Posty: 33
Skąd: Kwidzyn
Auto: 626 GE FS 2.0 93' LPG

Postprzez max » 13 cze 2007, 20:18

I znowu mam problem z tym nieznosnym klekotem <killer> czyzby zaworek ?? dodam ze glowice mam po kapitalnym remoncie zrobione doslownie wszystko no i przy okazji pierscienie zmienilem , silnik po odpaleniu pracuje cichutko nic nieslychac do czasu az sie nagrzeje . Miezylem dzisiaj cisnienie oleju na zimnym silniku ma okolo 4,5 bara a po nagrzaniu spada do 1,5 i klekocze <killer>

I teraz pytanie wina pompy czy zaworka :| Moze sie zatarl jak pekla mi glowica i plyn poszedl w olej :(
POMOCY juz zglupialem niewiem o co w tym chodzi <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez max » 14 cze 2007, 17:09

nikt niepotrafi pomoc!!!!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Waluś » 14 cze 2007, 17:35

poszukaj u probasów, tam cos kiedyś było o odpowietrzeniu popychaczy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez max » 14 cze 2007, 17:39

Waluś mi chodzi oto ze cisnienie oleju mi spada po nagrzaniu i niewiem czemu , czy to wina pompy czy zaworka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Adam626GD » 5 lip 2007, 22:32

Co moze byc grane – po wymianie oleju cyka mi prawie non top. Poprzednio nawet na starym oleju cykało tylko rano po odpaleniu i wtedy po restarcie silnika bylo cicho. Czy przy wymianie cos moglo sie uszkodzic?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 00:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez max » 27 lip 2007, 17:35

max napisał(a):I znowu mam problem z tym nieznosnym klekotem


problem juz rozwiazany <jupi> okazalo sie ze jeden z 12 nowych popychaczy jest wadliwy :P teraz az sie jezdzic chce <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Wodzu » 28 lip 2007, 20:19

max napisał(a):problem juz rozwiazany jupi okazalo sie ze jeden z 12 nowych popychaczy jest wadliwy język teraz az sie jezdzic chce łoł

A zdradzisz koszty popychaczy i czy był problem z dostaniem takowych??
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 11:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6