Zawor upustowy w pompie oleju!!

Postprzez Waluś » 16 gru 2006, 19:34

no to przemyśl i daj znać :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gość » 19 gru 2006, 15:27

polecam kupic zaworek na allegro u siwy150 lub przez email siwy150@poczta.onet.pl w pelni oryginalne zapakowane koszt okolo 100zl nie trzeba jezdzic dzwonic przyniosa do domu ja kupilem wymienilem i moj xedosik 6 2.0 V6 mruczy jak nigdy
Gość
 

Postprzez Gość » 19 gru 2006, 15:28

oczywiscie w kpl jest takze sprezynka w sumie koszt 100zl
Gość
 

Postprzez XEDOS6 » 20 gru 2006, 23:19

moje pytanie dotyczy zawprka ! czy on jest odpowiedzialny za utzrymanie cisnienia oleju na klawiaturze??pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez tomekrvf » 21 gru 2006, 01:22

siwy V6 napisał(a):polecam kupic zaworek na allegro u siwy150 lub przez email siwy150@poczta.onet.pl w pelni oryginalne zapakowane koszt okolo 100zl

Już to pisałem w innym poście że w ASO mazdy kosztuje połowę tego
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez max » 30 gru 2006, 17:54

Waluś napisał(a):no to przemyśl i daj znać


Waluś juz po zabiegu dzisiaj nasz mechanik w pracy niemial zbytnio co robic to podstawilem mu bryke i zmienil :) jak narazie cisza nie klekotaly nawet przy pierwszym odpaleniu , ale zobaczymy co bedzie sie dzialo dalej jak pojezdze troszke ;)


Wodzu napisał(a):A były jakieś problemy z wymianą czy wystarczyło zdiąć miskę i odrazu był widoczny??

najpierw musisz odkrecic belke do kturej jest zamocowany [waaaco?] inaczej niewyjmiesz misy , pozniej odkreecic smok i metalowa oslone i juz masz go na wieszku
po nowym roku postaram sie wrzucic fotki bo zostaly na firmowym aparacie ;)

A oto zaworek:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Waluś » 30 gru 2006, 18:06

i z bańki hehehe
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez fachura » 31 gru 2006, 01:39

Witam panowie jaki zaworek jakie sprężyny czy wy macie pojęcie o naprawie silników z tym zaworkiem to jest totalna bzdura a co do tego cykania to wymien popychacze chydrauliczne zaworów i problem zniknie cena popychacza to 28 zł wymien wszystkie i będzie pracować jak pszczółka pozdrawiam fachura.
NIE MA TO JAK PĘDZĄCA GWIAZDA MERCEDES-BENZ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2004, 20:26
Posty: 56
Skąd: Białystok

Postprzez Grzyby » 31 gru 2006, 01:46

fachura napisał(a):z tym zaworkiem to jest totalna bzdura

ciekawe, bo skoro bzdura we wszystkich przypadkach działa to ............ dalej jest bzdurą??

fachura napisał(a):cena popychacza to 28 zł

Chyba w JC? A po 5kkm znowu to samo <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Wodzu » 31 gru 2006, 01:49

max napisał(a):najpierw musisz odkrecic belke do kturej jest zamocowany [waaaco?] inaczej niewyjmiesz misy

nie wiem czy u mnie bez grzania srub sie nie obejdzie :|

max napisał(a):po nowym roku postaram sie wrzucic fotki bo zostaly na firmowym aparacie

Czekam z niecierpliwościa <chomik>
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez fachura » 31 gru 2006, 02:45

witam nic nieda wymiana tego zaworu ktoś puscił kit i się rozeszło po całum forum ludzie opamientajcie się czy wy sie znacie wogule na silnikach a ogulnie na mechanice gadacie takie pierdoły ze czytać się niechce i za dużo książek czytacie bez urazy fachura.
NIE MA TO JAK PĘDZĄCA GWIAZDA MERCEDES-BENZ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2004, 20:26
Posty: 56
Skąd: Białystok

Postprzez Grzyby » 31 gru 2006, 02:59

fachura napisał(a):nic nieda wymiana tego zaworu ktoś puscił kit

fachura, zejdź na ziemię ok?
Nikt nie puszczał kitu – Mazda sama się przyznała do błędu (ale Ty wiesz pewnie lepiej).
Jak ktoś ma wymieniony to wie o co chodzi i czy coś to daje czy nie.
I wie to lepiej niż Ty – bo może to zweryfikować na "żywym".
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tomekrvf » 31 gru 2006, 10:50

fachura, podaj maila to wyślę Ci oryginalną procedurę mazdy opisującą sposób na stukające popychacze hydrauliczne czyli wymiana zaworka upustowego w pompie oleju.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Misiek-Bełchatów » 31 gru 2006, 11:11

fachura napisał(a):witam nic nieda wymiana tego zaworu ktoś puscił kit i się rozeszło po całum forum ludzie opamientajcie się czy wy sie znacie wogule na silnikach a ogulnie na mechanice gadacie takie pierdoły ze czytać się niechce i za dużo książek czytacie bez urazy fachura.


I ja się dopisze – u mnie wymiana zaworka uciszyła popychacze i jak narazie przejechałęm ok 10/12tyś. na nowym i ani razu nie klepneły więc ...
fachura napisał(a):ludzie opamientajcie się czy wy sie znacie wogule na silnikach a ogulnie na mechanice

kto tu się nie zna to nie bede pokazywał palcem ... (ps. ogÓlnie) z polskim masz chyba takie same problemy jak z silnikami i mechaniką. Bez urazy !!
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Waluś » 31 gru 2006, 11:20

Wodzu napisał(a):nie wiem czy u mnie bez grzania srub sie nie obejdzie

spoko, u mnie odeszły bez problemu. Nasącz ropą dzięń przed (ale ropą nie WD) i wyczyść nie ma bata. W Mazdach wszystkie śruby da się odkręcić :P :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez max » 31 gru 2006, 13:49

fachura napisał(a):Witam panowie jaki zaworek jakie sprężyny czy wy macie pojęcie o naprawie silników z tym zaworkiem to jest totalna bzdura


jaka bzdura umnie odrazu pomoglo :P a tak pozatym to lepiej zaczac od zaworka za 60 zl niz odrazu wszystkie szklanki zmieniac <lol>

Wodzu napisał(a):nie wiem czy u mnie bez grzania srub sie nie obejdzie


tak jak napisal Waluś w mazdach wszystkie sruby da sie odkrecic

zapomnialem napisac ze trzeba jeszcze odkrecic rure ta co idzie od kolektora wydechowego ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Waluś » 31 gru 2006, 14:34

max napisał(a):zapomnialem napisac ze trzeba jeszcze odkrecic rure ta co idzie od kolektora wydechowego


da się poskłądać na starej uszczelce między kolektorem a downpipe'm ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez max » 31 gru 2006, 14:46

umnie po zdjeciu wygladala jakby byla zalozona kilka dni temu normalnie ja nowka wiec chyba niema problemu bo ja tej uszczeleczki nie zmienialem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Wodzu » 1 sty 2007, 14:06

Waluś napisał(a):W Mazdach wszystkie śruby da się odkręcić język zebyzeby

A to jest szczera prawda, nawet M6 z podwozia sie odkrecały bez zerwania :D, tylko ze ostatnio nie moglem odkrecic wahacza wzdłóżnego tylnego, a mianowicie sruby przychodzacej do karoserii :| tu na 100 bede musial grzac
max napisał(a):jaka bzdura umnie odrazu pomoglo język a tak pozatym to lepiej zaczac od zaworka za 60 zl niz odrazu wszystkie szklanki zmieniac łoł

Popieram w 100%

max napisał(a):zapomnialem napisac ze trzeba jeszcze odkrecic rure ta co idzie od kolektora wydechowego

To to wiem :) postaram sie zrobić fotorelację
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez sebas1 » 3 sty 2007, 14:05

Ponieważ zbliża mi się termin wymiany oleju, a zaworek kupiłem już jakiś czas temu mam pytanie; czy jest sens jego wymiany, zważywszy że będę się z tym pierdzielił w warunkach garażowych , skoro takie autorytety mazdowskie jak TOMEKRVF,czy Smirnoff twierdzą że wada tych zaworków nie dotyczy Kf i Kl, a z drugiej strony są na forum opinie chłopaków którzy twierdzą że po wymianie tego cholernego zaworka w silnikach V6 jest zdecydowanie ciszej. Nie wiem co o tym myśleć , przecież zaworek jest taki sam w silnikach R4 i V6 , więc skoro sypie się w jednym przypadku to dlaczego ma być inaczej w drugim.Dodam że podczas porannego rozruchu silnik potrafi odpalić cichutko np.dwa dni z rzędu , by na trzeci dzień przez kilkadziesiąt sekund poklepać sobie klawiaturą.
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2006, 22:54
Posty: 38
Skąd: gdańsk
Auto: MAZDA 626 2,5 V6,VW Touran 1,9

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6