Grzyby napisał(a):A zresztą – skąd pewność, że w twoim silniku ssanie jest zbudowane inaczej niż w innych z modelu GD?
sorry,że się wtrącam,ale musze troszkę stanąc po stronie kolegi
robertoz
Układ "ssania" może występowac w GD FE w postaci zaworu powietrza dodatkowego umieszczony pod kolektorem ssącym w okolicy alternatora.Działa na zasadzie grzałki i bimetalu,a zasilany jest napięciem tym samym co pompa paliwa.Układ identyczny jak starsze modele Audi 80/100 Golf na wtrysku K-Jetronic.
Mało kto o tym wie...
Sprawdzenie zaworu polega na wybudowaniu i wzrokowej kontroli przesłony zamykającej przelot powietrza-powinna być przymknięta na ok.50%,po podaniu napięcia zasilania i upływie czasu ok.2-5 min.(w zależności od temp. otoczenia)przesłona powinna się zamknąć prawie całkowicie.
Może poczekaj Wielki Moderatorze z wywaleniem tego na hasiok.
to mówiłem ja:tadziol