Nie chce odpalić – reset komputera pomógł

Witam serdecznie!!!
mam bardzo dziwny problem z moim samochodem – MAZDA 626 z 1989 roku.
Silnik – 2.0 na wtrysku wielopunktowym, czyli 2.0i. Samochód ma już troszkę lat.., ja jeżdżę nim od tamtego roku. Jest zaopatrzony w instalację gazowę.
Mój problem polega na tym, iż:
Zostawiłem kiedyś samochód na parkingu przed blokiem i zapomniałem wyłączyć nawiewu przed wyjściem – został na pierwszym biegu w czterostopniowej skali, dodam, iż nawiew chodzi mi bez zapłonu(tak sobie przerobiłem). NIe usłyszałem tego chodzenia i poszedłem do domu, a gdy rano chciałem pojechać moim autem okazało się, iż padł akumulator – i to do ZERA! Próbowałem odpalić od kabli, ale nie pomogło. Dopiero gdy postał godznikę pod kablami, troszkę się podładował to odpalił z zaciągu.
I właśnie wtedy nastąpiła ta usterka – auto nie chce jechać na benzynie!
Chodzi tylko na gazie! Dodam, iż pompke od paliwa mam od forda sierry, i włączam ją sobie na przełącznik, ale to akurat nie ma żadnego wpływu na usterkę, gdyż wcześniej takie zestawienie ładnie się spisywało.
Moja Mazda chodzi tylko na gazie! Gdy przełączam na benzynę od razu gaśnie. Sprawdzałem już praktycznie wszytko! Od wtrysków (wszystkie mokre), pompa paliwa podaje paliwo prawidłowo, komputer jest sprawny(wsadzałem taki sam od innej mazdy), nigdzie przerwania, żadnego kabla nie widziałem. Nie wiem co mam zrobić! Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny!
Na innym forum powiedziano mi, że trzeba zrobić restart komputera, może ktoś wie jak powinno się prawidłowo taki restart zrobić?
Ostatnio byłem u znajomego, który sprawdzał to "po swojemu", stwierdził on iż komputer wysyła sygnał, ale sygnał, który wraca powinien wracac do komutera nie wraca, ale nie wiem czy jest to słuszna hipoteza bo to początkujący mechanik...
Proszę o pomoc!!!
mam bardzo dziwny problem z moim samochodem – MAZDA 626 z 1989 roku.
Silnik – 2.0 na wtrysku wielopunktowym, czyli 2.0i. Samochód ma już troszkę lat.., ja jeżdżę nim od tamtego roku. Jest zaopatrzony w instalację gazowę.
Mój problem polega na tym, iż:
Zostawiłem kiedyś samochód na parkingu przed blokiem i zapomniałem wyłączyć nawiewu przed wyjściem – został na pierwszym biegu w czterostopniowej skali, dodam, iż nawiew chodzi mi bez zapłonu(tak sobie przerobiłem). NIe usłyszałem tego chodzenia i poszedłem do domu, a gdy rano chciałem pojechać moim autem okazało się, iż padł akumulator – i to do ZERA! Próbowałem odpalić od kabli, ale nie pomogło. Dopiero gdy postał godznikę pod kablami, troszkę się podładował to odpalił z zaciągu.
I właśnie wtedy nastąpiła ta usterka – auto nie chce jechać na benzynie!
Chodzi tylko na gazie! Dodam, iż pompke od paliwa mam od forda sierry, i włączam ją sobie na przełącznik, ale to akurat nie ma żadnego wpływu na usterkę, gdyż wcześniej takie zestawienie ładnie się spisywało.
Moja Mazda chodzi tylko na gazie! Gdy przełączam na benzynę od razu gaśnie. Sprawdzałem już praktycznie wszytko! Od wtrysków (wszystkie mokre), pompa paliwa podaje paliwo prawidłowo, komputer jest sprawny(wsadzałem taki sam od innej mazdy), nigdzie przerwania, żadnego kabla nie widziałem. Nie wiem co mam zrobić! Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny!
Na innym forum powiedziano mi, że trzeba zrobić restart komputera, może ktoś wie jak powinno się prawidłowo taki restart zrobić?
Ostatnio byłem u znajomego, który sprawdzał to "po swojemu", stwierdził on iż komputer wysyła sygnał, ale sygnał, który wraca powinien wracac do komutera nie wraca, ale nie wiem czy jest to słuszna hipoteza bo to początkujący mechanik...
Proszę o pomoc!!!