Po tym zamontowałem głowicę i resztę osprzętu zacząłem się mordować z ustawieniem rozrządu na fabryczne znaki. Dolne koło na wale jest ustawione na 100% prawidłowo, wcięciem do strzałki. Nie wiem jednak na 100% jaki jest znak na górnym kole wałka rozrządu więc ustawiam kółkiem na kole pasowym do strzałki na obudowie (na godzinie 12).
Na takim ustawieniu po napięciu paska rozrządu i przekręceniu silnikiem nie zgadzają się znaki, tzn. kiedy górne koło jest ustawione na strzałkę to dolne jest przekręcone o jeden ząb za wcześnie i nie ma możliwości cofnięcia go na prawidłową pozycję. Zawsze będzie albo jeden ząb wcześniej albo za późno względem prawidłowego ustawienia.
Samochód na takim ustawieniu odpala i zachowuje się normalnie jednak jest zauważalnie słabszy niż był przedtem. Na żadnym innym ustawieniu rozrządu nie odpala prawidłowo.
Może ktoś z was będzie wiedział na jakie dokładnie znaki ustawić rozrząd, bo ja nie znalazłem żadnej informacji.
Na żadnym innym ustawieniu rozrządu nie odpala prawidłowo.
Górne koło jest ustawione zaznaczonym miejscem do strzałki na obudowie. Dodam też, że jest zamontowane na odpowiednim bolcu wałka rozrządu. (zaznaczonym przed rozbiórką)

Dolne koło:
