Strona 1 z 1

Glowica 12 zaworowa??

PostNapisane: 11 mar 2006, 09:50
przez Columb
Witam dzis widzialem glowice od mazdy na jednym walku rozrzadu i miala 3 zawory na cylinder!System dzwigienek tak jak w innych silnikach ale 3 zawory to mnie zdziwlo.Byla to napewno bezyna a gosc mowil ze podobno 2.0. Widzieliscie takie cos kiedys gdzies??

PostNapisane: 11 mar 2006, 10:33
przez Huano
Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe

PostNapisane: 11 mar 2006, 10:47
przez Sigma
Mialem kiedys nissana 12v – to byl dopiero komiczny silnik :)
Jednopunktowy elektroniczny wtrysk :D

Ale tamten mial chyba 3 cylindry...

PostNapisane: 11 mar 2006, 10:48
przez realski
witam nawet w diselku mam 12 valve mazda B 2500 a mazda MPV to co zapomnieliście wogle o takich mazdach teraz to tylko 323 i 626 jest na topie a moze napisze tak jest taka mazda ze wogle nie ma zaworów he he :| [/list]

PostNapisane: 11 mar 2006, 11:17
przez Overkill
Jak otwieram maskę swojej Madzi to widze właśnie taką głowicę <lol>
Wszystkie 2.2 były 12V.
Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.
A jeżeli mówimy o silnikach czterocylindrowych to w Corolli E90 1.3 też jest 12 zaworów.

PostNapisane: 11 mar 2006, 11:53
przez Grzyby
W Hyundaiu miałem 1.5 12V (4 cylindry) i 91kM. Bardzo sympatyczny silniczek.
Był też 1.3 12V (też 4 garki)
A oba wzorowane na silnikach Mitsubishi :P

PostNapisane: 11 mar 2006, 12:01
przez Alexs
I ja mam w probe to samo, 2.2 l. 12 v, 116 koni

PostNapisane: 11 mar 2006, 12:22
przez Jaksa
Huano napisał(a):626 GD 2.2 12V
1.8 12v – gaznik .... :)

PostNapisane: 11 mar 2006, 12:23
przez piotrek25
ja też mam 626 2.0 12v :)

PostNapisane: 11 mar 2006, 18:53
przez Achemenid
Alexs czem,u ty masz 116km mnie pisza ze mam 119 km o od tej mocy< place ubezpieczenie ( 2,2l F2 119 km )

Huano napisał(a):Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe

nie tylko i tak samo w GV byly .

PostNapisane: 11 mar 2006, 21:06
przez Waluś
hehe jak widać wery bardzo popularny układ :P

PostNapisane: 12 mar 2006, 02:13
przez Huano
Overkill napisał(a):Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.


2.0 12V jeszcze nie widziałem/słyszałem (przynajmniejw GD). Ale 2.0 16V w GD to też nieczęsty silniczek...
Jeszcze coś mi przychodzina myśl 1.8 12V – chyba Adam626 ma taki silniczek? czy juz mi się miesza?

PostNapisane: 12 mar 2006, 12:43
przez adam626
dokładnie tak 1.8 a spotkałem się z kolesiem co miał 2.0 na gaźniku 12V ale nie był zainteresowany klubem.

PostNapisane: 12 mar 2006, 13:29
przez Alexs
Alexs czem,u ty masz 116km mnie pisza ze mam 119 km o od tej mocy< place ubezpieczenie ( 2,2l F2 119 km )


nie no, ja mam 116, też F2 i 2.2, nie wiem czemu ktoś Ci wmowił,ze masz 119 i to jescze przy ubezpieczeniu, w tabeli ubezpieczen to tylko region, wiek i pojemnosc sie liczy chyba juz sie w konie nie zagłębiają ...

PostNapisane: 12 mar 2006, 15:28
przez Achemenid
Alexs ja place od mocy silnika bo mam auto w Austrii zarejestrowane ,tutaj sa inne warunki umowy ubezpieczeniowej.

PostNapisane: 12 mar 2006, 18:24
przez andrev001
Huano napisał(a):Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe


Nie tylko, bo w sedanie tez taki mam :P...

PostNapisane: 12 mar 2006, 22:14
przez Huano
A zgadaa się że poza coupe też wystepowały, ale znaczna większoć 4-drzwiowych GD to albo 2.oD albo 2.0 8V. Natomiast co znajdę coupe to 2.2 12V (no poza małymi wyjątkami)

PostNapisane: 13 mar 2006, 21:45
przez zenith839
w 626 GD z hollandi miałem taki silniczek. 2.0 12V i chodził bardzo fajnie