Glowica 12 zaworowa??
Strona 1 z 1
Witam dzis widzialem glowice od mazdy na jednym walku rozrzadu i miala 3 zawory na cylinder!System dzwigienek tak jak w innych silnikach ale 3 zawory to mnie zdziwlo.Byla to napewno bezyna a gosc mowil ze podobno 2.0. Widzieliscie takie cos kiedys gdzies??
- Od: 21 lip 2005, 17:10
- Posty: 44
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323f 1,6 16V 92
Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Mialem kiedys nissana 12v – to byl dopiero komiczny silnik
Jednopunktowy elektroniczny wtrysk
Ale tamten mial chyba 3 cylindry...
Jednopunktowy elektroniczny wtrysk
Ale tamten mial chyba 3 cylindry...
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
- Od: 13 cze 2004, 16:00
- Posty: 180
- Skąd: Gdynia/Toruń
- Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.
Jak otwieram maskę swojej Madzi to widze właśnie taką głowicę
Wszystkie 2.2 były 12V.
Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.
A jeżeli mówimy o silnikach czterocylindrowych to w Corolli E90 1.3 też jest 12 zaworów.

Wszystkie 2.2 były 12V.
Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.
A jeżeli mówimy o silnikach czterocylindrowych to w Corolli E90 1.3 też jest 12 zaworów.
Ostatnio edytowano 11 mar 2006, 12:23 przez Overkill, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 sty 2006, 13:12
- Posty: 320
W Hyundaiu miałem 1.5 12V (4 cylindry) i 91kM. Bardzo sympatyczny silniczek.
Był też 1.3 12V (też 4 garki)
A oba wzorowane na silnikach Mitsubishi
Był też 1.3 12V (też 4 garki)
A oba wzorowane na silnikach Mitsubishi
1.8 12v – gaznik ....Huano napisał(a):626 GD 2.2 12V
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Alexs czem,u ty masz 116km mnie pisza ze mam 119 km o od tej mocy< place ubezpieczenie ( 2,2l F2 119 km )
nie tylko i tak samo w GV byly .
Huano napisał(a):Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe
nie tylko i tak samo w GV byly .
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
hehe jak widać wery bardzo popularny układ 
Overkill napisał(a):Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.
2.0 12V jeszcze nie widziałem/słyszałem (przynajmniejw GD). Ale 2.0 16V w GD to też nieczęsty silniczek...
Jeszcze coś mi przychodzina myśl 1.8 12V – chyba Adam626 ma taki silniczek? czy juz mi się miesza?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
dokładnie tak 1.8 a spotkałem się z kolesiem co miał 2.0 na gaźniku 12V ale nie był zainteresowany klubem.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Alexs czem,u ty masz 116km mnie pisza ze mam 119 km o od tej mocy< place ubezpieczenie ( 2,2l F2 119 km )
nie no, ja mam 116, też F2 i 2.2, nie wiem czemu ktoś Ci wmowił,ze masz 119 i to jescze przy ubezpieczeniu, w tabeli ubezpieczen to tylko region, wiek i pojemnosc sie liczy chyba juz sie w konie nie zagłębiają ...
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
A zgadaa się że poza coupe też wystepowały, ale znaczna większoć 4-drzwiowych GD to albo 2.oD albo 2.0 8V. Natomiast co znajdę coupe to 2.2 12V (no poza małymi wyjątkami)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
w 626 GD z hollandi miałem taki silniczek. 2.0 12V i chodził bardzo fajnie
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6