Glowica 12 zaworowa??

Postprzez Columb » 11 mar 2006, 09:50

Witam dzis widzialem glowice od mazdy na jednym walku rozrzadu i miala 3 zawory na cylinder!System dzwigienek tak jak w innych silnikach ale 3 zawory to mnie zdziwlo.Byla to napewno bezyna a gosc mowil ze podobno 2.0. Widzieliscie takie cos kiedys gdzies??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 17:10
Posty: 44
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323f 1,6 16V 92

Postprzez Huano » 11 mar 2006, 10:33

Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Sigma » 11 mar 2006, 10:47

Mialem kiedys nissana 12v – to byl dopiero komiczny silnik :)
Jednopunktowy elektroniczny wtrysk :D

Ale tamten mial chyba 3 cylindry...
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez realski » 11 mar 2006, 10:48

witam nawet w diselku mam 12 valve mazda B 2500 a mazda MPV to co zapomnieliście wogle o takich mazdach teraz to tylko 323 i 626 jest na topie a moze napisze tak jest taka mazda ze wogle nie ma zaworów he he :| [/list]
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Overkill » 11 mar 2006, 11:17

Jak otwieram maskę swojej Madzi to widze właśnie taką głowicę <lol>
Wszystkie 2.2 były 12V.
Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.
A jeżeli mówimy o silnikach czterocylindrowych to w Corolli E90 1.3 też jest 12 zaworów.
Ostatnio edytowano 11 mar 2006, 12:23 przez Overkill, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Grzyby » 11 mar 2006, 11:53

W Hyundaiu miałem 1.5 12V (4 cylindry) i 91kM. Bardzo sympatyczny silniczek.
Był też 1.3 12V (też 4 garki)
A oba wzorowane na silnikach Mitsubishi :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Alexs » 11 mar 2006, 12:01

I ja mam w probe to samo, 2.2 l. 12 v, 116 koni
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Jaksa » 11 mar 2006, 12:22

Huano napisał(a):626 GD 2.2 12V
1.8 12v – gaznik .... :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez piotrek25 » 11 mar 2006, 12:23

ja też mam 626 2.0 12v :)
czy madzia zakwitnie na wiosne? ;)
jasne..moja juz przekwitła:(
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2004, 12:10
Posty: 142
Skąd: warszawa
Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v

Postprzez Achemenid » 11 mar 2006, 18:53

Alexs czem,u ty masz 116km mnie pisza ze mam 119 km o od tej mocy< place ubezpieczenie ( 2,2l F2 119 km )

Huano napisał(a):Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe

nie tylko i tak samo w GV byly .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2004, 15:39
Posty: 354
Skąd: Wieden/Zamosc
Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.

Postprzez Waluś » 11 mar 2006, 21:06

hehe jak widać wery bardzo popularny układ :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 12 mar 2006, 02:13

Overkill napisał(a):Ale 2.0 12V chyba rzadzej występowały niż 2.0 8V i 16V.


2.0 12V jeszcze nie widziałem/słyszałem (przynajmniejw GD). Ale 2.0 16V w GD to też nieczęsty silniczek...
Jeszcze coś mi przychodzina myśl 1.8 12V – chyba Adam626 ma taki silniczek? czy juz mi się miesza?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez adam626 » 12 mar 2006, 12:43

dokładnie tak 1.8 a spotkałem się z kolesiem co miał 2.0 na gaźniku 12V ale nie był zainteresowany klubem.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Alexs » 12 mar 2006, 13:29

Alexs czem,u ty masz 116km mnie pisza ze mam 119 km o od tej mocy< place ubezpieczenie ( 2,2l F2 119 km )


nie no, ja mam 116, też F2 i 2.2, nie wiem czemu ktoś Ci wmowił,ze masz 119 i to jescze przy ubezpieczeniu, w tabeli ubezpieczen to tylko region, wiek i pojemnosc sie liczy chyba juz sie w konie nie zagłębiają ...
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Achemenid » 12 mar 2006, 15:28

Alexs ja place od mocy silnika bo mam auto w Austrii zarejestrowane ,tutaj sa inne warunki umowy ubezpieczeniowej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2004, 15:39
Posty: 354
Skąd: Wieden/Zamosc
Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.

Postprzez andrev001 » 12 mar 2006, 18:24

Huano napisał(a):Oczywiście – 626 GD 2.2 12V – bardzo poularny silnik w coupe


Nie tylko, bo w sedanie tez taki mam :P...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 06:23
Posty: 294
Skąd: Chicago
Auto: '03 Ford Focus ZX3

Postprzez Huano » 12 mar 2006, 22:14

A zgadaa się że poza coupe też wystepowały, ale znaczna większoć 4-drzwiowych GD to albo 2.oD albo 2.0 8V. Natomiast co znajdę coupe to 2.2 12V (no poza małymi wyjątkami)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez zenith839 » 13 mar 2006, 21:45

w 626 GD z hollandi miałem taki silniczek. 2.0 12V i chodził bardzo fajnie
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6