FE4 gaźnik – wadliwa pompa paliwa

Witam, niedawno nabyłem Mazdę 626 GD z silnikiem FE4(2.0 12V). Przy kupnie uzyskałem informację, że nie działa pompa paliwa – po zatankowaniu benzyny do zbiornika przy jeździe na gazie czuć było w środku zapach benzyny, auto nie jeździło na pb, nie można go też było odpalić na tym paliwie. Kupiłem więc pompę, wymieniłem ją ale niestety nic prawie się nie zmieniło, jedyna zmiana jaka zaszła to obecnie nie czuć zapachu benzyny.
Po odłączeniu węża i próbie odpalenia paliwa w ogóle na wyjściu nie ma, węże są suche jak piach.
Bardzo możliwe, że przy montażu popełniłem błąd. Według instrukcji dołączonej do nowej pompy przy montażu powinno się użyć dwóch podkładek i dwóch uszczelek z zastrzeżeniem o zmierzeniu ile jest potrzebne. Mój błąd bo nie mierzyłem jak długi jest "język" starej pompy a jaki nowej, założyłem uszczelki i podkładkę(tą ze starej pompy po uprzednim oczyszczeniu jej z resztek starych uszczelek), przykręciłem pompę i podłączyłem węże.
Na gazie auto odpala z miejsca, nie chcę jednak na dłuższą metę tak jeździć – już teraz serce mnie boli jak muszę rano odpalić auto na gazie
.
Czy jesteście w stanie potwierdzić moje przypuszczenie o zbyt krótkim(ewentualnie zbyt długim) ramieniu pompy i wynikające z tego problemy?
Będę wdzięczny za odpowiedź i wszelkie wskazówki, bardzo chętnie także zobaczę jak zamontowana jest pompa w takich silnikach na Waszych przykładach.
Po odłączeniu węża i próbie odpalenia paliwa w ogóle na wyjściu nie ma, węże są suche jak piach.
Bardzo możliwe, że przy montażu popełniłem błąd. Według instrukcji dołączonej do nowej pompy przy montażu powinno się użyć dwóch podkładek i dwóch uszczelek z zastrzeżeniem o zmierzeniu ile jest potrzebne. Mój błąd bo nie mierzyłem jak długi jest "język" starej pompy a jaki nowej, założyłem uszczelki i podkładkę(tą ze starej pompy po uprzednim oczyszczeniu jej z resztek starych uszczelek), przykręciłem pompę i podłączyłem węże.
Na gazie auto odpala z miejsca, nie chcę jednak na dłuższą metę tak jeździć – już teraz serce mnie boli jak muszę rano odpalić auto na gazie
Czy jesteście w stanie potwierdzić moje przypuszczenie o zbyt krótkim(ewentualnie zbyt długim) ramieniu pompy i wynikające z tego problemy?
Będę wdzięczny za odpowiedź i wszelkie wskazówki, bardzo chętnie także zobaczę jak zamontowana jest pompa w takich silnikach na Waszych przykładach.