Strona 1 z 3
		
			
				Jak wyregulować luzy zaworowe ? – GD
				
Napisane: 
24 mar 2004, 14:47przez marioch
				Witam, czy ktoś regulował sam i jak poszło. Możliwe jest samemu czy trzeba w ASO. Czy na dwa etapy tj. pomiar luzi a potem zakup płytek i regulacja.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 mar 2004, 20:06przez JACU626
				Ja jak wymieniłem zawory to płytkami mieszałem i tylko dwie na magnesówke poszły – i więcej nie mam zamiaru tam zaglądać.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 mar 2004, 22:10przez Jaksa
				A masz ściągacz do plytek ? 
Czy na dwa etapy tj. pomiar luzi a potem zakup płytek i regulacja.
  znasz grubość danej plytki bez wyciągnięcia jej?
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
25 mar 2004, 09:36przez marioch
				OK poddać się i jechać do mechanika...
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
25 mar 2004, 20:42przez Jaksa
				OOOO!! Witaj ! Podobno się znamy ? To milo że widzę tu na forum człowieka który naprawia samochód w moim warsztacie a co do zaworów to no problem musimy się umówić ( o ile masz ochotę ) Pisałeś coś o alternatorze , że Ja mowiłem o wymianie? a kiedy to bylo ? Pozdrawiam !
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 mar 2004, 08:59przez marioch
				no jakiś czas temu, przy rozrządzie... ale i tak pewno do WAS kiedys przyjadę – kiedys to pewno jakieś 250 tys km a to jescze chwilkę albo z samymi zaworami. Jedyna wada to odległość i trudny dojazd z moich okolic. Pozdrawiam.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 wrz 2004, 20:49przez JACU626
				A tak sie zapytam Jarku od czego można podebrać płytki do takiego silnika.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 wrz 2004, 21:31przez Jaksa
				A tak sie zapytam Jarku od czego można podebrać płytki do takiego silnika
 W Inter Carsie mają do mazdy , Ja tez mam ( podobno pasują od VW ale to podobno.... ) A jak wyjmiesz płytkę z pod wałka? Masz sciagacz?
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 wrz 2004, 22:26przez JACU626
				Prowadnice mają za duży luz i musze je wymienic bo nie chce lipy robić. To mi zrobią na prasie a co do ściągacza to nie mam, ostatnio jak robiłem to było ciągłe sciąganie wałka i pomiar ale jakoś to przebrnołem.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
8 wrz 2004, 00:52przez gonzo626
				a wogole to ile on ma zaworow ze tak spytam z ciekawosci?:)
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
8 wrz 2004, 08:17przez Jaksa
				a wogole to ile on ma zaworow ze tak spytam z ciekawosci
 Gonzo...8 szt.
 
			
		
			
				Regulacja zaworów – mechaniczna czy hydrauliczna?
				
Napisane: 
3 lis 2005, 20:39przez Bodek
				Cześć. Czy ktoś może mi powiedzeć jakie mam zawory w mojej mazdzie: 626, GD, 2.0i
Taki jeden mechanik mówi że na pewno są mechaniczne. Ja przyznam się szczerze że nie wiem. Może ktoś z was wie jakie są w tym modelu!!
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
3 lis 2005, 21:04przez Jaksa
				W silnku OHC są regulowane  (przy 8 zaworach.)
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 13:24przez mazzyfun
				A w 626 1,8 KAT, 16V z 1998 oznaczenie silnika FP są mechaniczne czy hydraulika gdyż mam różne opinie na ten temat?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 14:46przez tomekrvf
				1998 czyli GF czyli regulujesz luzy płytkami.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 19:26przez Jaksa
				tomekrvf napisał(a):regulujesz luzy płytkami.
Tak  aby było jasne – co 90 tysiecy.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 20:09przez xANDy
				w GF DiTD regulujesz luz zaworowy (co 30 tys.?) śrubkami...
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 20:33przez Jaksa
				xANDy napisał(a): śrubkami...
Jeszcze trzeba wiedziec jak ? tam jest mały myk 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 20:36przez xANDy
				Jaksa napisał(a):tam jest mały myk 
fyphaj śę  
 
Nie odpowiedziałeś na pytanie – co ile w DiTD.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 kwi 2006, 20:38przez Jaksa