Strona 1 z 3

Jak wyregulować luzy zaworowe ? – GD

PostNapisane: 24 mar 2004, 14:47
przez marioch
Witam, czy ktoś regulował sam i jak poszło. Możliwe jest samemu czy trzeba w ASO. Czy na dwa etapy tj. pomiar luzi a potem zakup płytek i regulacja.

PostNapisane: 24 mar 2004, 20:06
przez JACU626
Ja jak wymieniłem zawory to płytkami mieszałem i tylko dwie na magnesówke poszły – i więcej nie mam zamiaru tam zaglądać.

PostNapisane: 24 mar 2004, 22:10
przez Jaksa
A masz ściągacz do plytek ?
Czy na dwa etapy tj. pomiar luzi a potem zakup płytek i regulacja.
znasz grubość danej plytki bez wyciągnięcia jej?

PostNapisane: 25 mar 2004, 09:36
przez marioch
OK poddać się i jechać do mechanika...

PostNapisane: 25 mar 2004, 20:42
przez Jaksa
OOOO!! Witaj ! Podobno się znamy ? To milo że widzę tu na forum człowieka który naprawia samochód w moim warsztacie a co do zaworów to no problem musimy się umówić ( o ile masz ochotę ) Pisałeś coś o alternatorze , że Ja mowiłem o wymianie? a kiedy to bylo ? Pozdrawiam !

PostNapisane: 26 mar 2004, 08:59
przez marioch
no jakiś czas temu, przy rozrządzie... ale i tak pewno do WAS kiedys przyjadę – kiedys to pewno jakieś 250 tys km a to jescze chwilkę albo z samymi zaworami. Jedyna wada to odległość i trudny dojazd z moich okolic. Pozdrawiam.

PostNapisane: 7 wrz 2004, 20:49
przez JACU626
A tak sie zapytam Jarku od czego można podebrać płytki do takiego silnika.

PostNapisane: 7 wrz 2004, 21:31
przez Jaksa
A tak sie zapytam Jarku od czego można podebrać płytki do takiego silnika
W Inter Carsie mają do mazdy , Ja tez mam ( podobno pasują od VW ale to podobno.... ) A jak wyjmiesz płytkę z pod wałka? Masz sciagacz?

PostNapisane: 7 wrz 2004, 22:26
przez JACU626
Prowadnice mają za duży luz i musze je wymienic bo nie chce lipy robić. To mi zrobią na prasie a co do ściągacza to nie mam, ostatnio jak robiłem to było ciągłe sciąganie wałka i pomiar ale jakoś to przebrnołem.

PostNapisane: 8 wrz 2004, 00:52
przez gonzo626
a wogole to ile on ma zaworow ze tak spytam z ciekawosci?:)

PostNapisane: 8 wrz 2004, 08:17
przez Jaksa
a wogole to ile on ma zaworow ze tak spytam z ciekawosci
Gonzo...8 szt.

Regulacja zaworów – mechaniczna czy hydrauliczna?

PostNapisane: 3 lis 2005, 20:39
przez Bodek
Cześć. Czy ktoś może mi powiedzeć jakie mam zawory w mojej mazdzie: 626, GD, 2.0i
Taki jeden mechanik mówi że na pewno są mechaniczne. Ja przyznam się szczerze że nie wiem. Może ktoś z was wie jakie są w tym modelu!!

PostNapisane: 3 lis 2005, 21:04
przez Jaksa
W silnku OHC są regulowane (przy 8 zaworach.)

PostNapisane: 7 kwi 2006, 13:24
przez mazzyfun
A w 626 1,8 KAT, 16V z 1998 oznaczenie silnika FP są mechaniczne czy hydraulika gdyż mam różne opinie na ten temat?

PostNapisane: 7 kwi 2006, 14:46
przez tomekrvf
1998 czyli GF czyli regulujesz luzy płytkami.

PostNapisane: 7 kwi 2006, 19:26
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):regulujesz luzy płytkami.
Tak aby było jasne – co 90 tysiecy.

PostNapisane: 7 kwi 2006, 20:09
przez xANDy
w GF DiTD regulujesz luz zaworowy (co 30 tys.?) śrubkami...

PostNapisane: 7 kwi 2006, 20:33
przez Jaksa
xANDy napisał(a): śrubkami...
Jeszcze trzeba wiedziec jak ? tam jest mały myk <lol>

PostNapisane: 7 kwi 2006, 20:36
przez xANDy
Jaksa napisał(a):tam jest mały myk

fyphaj śę :P
Nie odpowiedziałeś na pytanie – co ile w DiTD.

PostNapisane: 7 kwi 2006, 20:38
przez Jaksa
xANDy napisał(a):co 30 tys.?)

:D :D :D