Co do cen części – hmmm... niektóre rzeczy nie są tanie – w końcu to jest coupe 

 Bardzo dużo części pasuje od wersji sedan/hatback, które nadal są popularne na polskich drogach. Znaczna większość występuje w tańszych zamiennikach (choć przy niektórych nie opłaca się oszczędzać). Przykładowo – komplet klocków to około 100-150 zł przód, tył jeśli są tarcze to około 100 zł. Filtr oleju od 20 do 50 zł, powietrza jeszcze taniej. Paliwo w podobnych granicach. Pamiętaj że jeśli sprzedawca nie przedstawi Ci wiarygodnych dokumentów potwierdzających wymainę paska rozrządu, warto od razu go wymienić (koszt rzędu 300-350 zł z wymianą – komplet pasek, rolka, napinacz). Sprawdź w jakim stanie są świece (koszt około 80 zł za komplet NGK zalecanych do tego silnika) oraz przewody wysokiego napięcia (autoelektryk powinien mieć specjalny przyrząd sprawdzający czy nie ma przebić) – koszt przewodów to około 200 zł silikonowe firmy BOSCH.
Hmmm... co do psucia się – trudno powiedzieć co się często psuje – praktycznie zadbane autko powinno się nie psuc 

 Ale to oczywiście nierealne. Wiadomo – co jakiś czas zawieszenie wymaga naprawy (tuleje, sworznie), amorki – ale to są zwyczajne koszty eksploatacyjne. W moim autku na przykład w dość słabym stanie jest wiązka elektryczna w komorze silnika – mocno pognita ale to może być winą bardzo długiego postoju autka (rok niejeżdżone) – nowa już czeka na wymianę 
 
Dość często można połamać zapięcie pasów – na forum jest instruktaż rozbiórki i naprawy. Troszkę problemów z ręcznym (wersja z tarczami z tyłu) – ostatnio równiez przerabiałem, więc na forum również troche info na ten temat znajdziesz.
Jeśli jeszcze jakieś koszta Cię interesują – pytaj 

 I życzę udanego zakupu – sa to na prawdę wdzięczne autka 
