Strona 1 z 1

Ku przestrodze – roznice w glowicach GD 8V

PostNapisane: 27 mar 2012, 14:19
przez jazzzy
Kiedys szukalem glowicy do tego modelu i udalo sie kupic taka

f0fb95d11915.jpg


niestety pomimo ze do 8V w benzynie to nie bangla i musialem ja zwrocic bo okazuje sie ze w Mazdzie sa roznice nawet miedzy 8V; od strony silnika wyglada to u mnie tak

e9bcc25c7a4e.jpg


na czerwono zaznaczylem dodatkowy otwor, niby sruby sie zgadzaja ale dziury juz nie;

Napisalem to bo moze ktos kiedys miec problem podobny do mojego ze mu peknie glowica (co nie jest odosobnione w tym modelu bo Siwy tez tak mial) a ten watek moze mu sie przydac. Generalnie jesli GD zaczyna ci brac sporo plynu chlodniczego to zdejmij glowice i posprawdzaj wezyki bo u mnie bylo tak ze
przygnil krociec przy jednej rurce a pozniej to juz lawinowo poszlo na przestrzeni tygodni, plyn uciekal, temperatura rosla a glowica pekla (uszczelka siedziala ok).

Re: Ku przestrodze – roznice w glowicach GD 8V

PostNapisane: 27 mar 2012, 16:17
przez max
może dokup kolektor od tej glowicy

Re: Ku przestrodze – roznice w glowicach GD 8V

PostNapisane: 11 kwi 2012, 21:25
przez jazzzy
Włodawa to centrum pomocy GD

wlasnie z Wlodawy glowice sprzedal mi kolega Arkadiusz M. (troche skatowana ale to byla ta wlasciwa :D )
4799f3cdf9e0.jpg


jeden handlarz podeslal mi rowniez zdjecie takiej glowicy (ponoc do 8V ale cos nie jestem przekonany)
d0eab23857ca.jpg