Kiedys szukalem glowicy do tego modelu i udalo sie kupic taka
niestety pomimo ze do 8V w benzynie to nie bangla i musialem ja zwrocic bo okazuje sie ze w Mazdzie sa roznice nawet miedzy 8V; od strony silnika wyglada to u mnie tak
na czerwono zaznaczylem dodatkowy otwor, niby sruby sie zgadzaja ale dziury juz nie;
Napisalem to bo moze ktos kiedys miec problem podobny do mojego ze mu peknie glowica (co nie jest odosobnione w tym modelu bo Siwy tez tak mial) a ten watek moze mu sie przydac. Generalnie jesli GD zaczyna ci brac sporo plynu chlodniczego to zdejmij glowice i posprawdzaj wezyki bo u mnie bylo tak ze
przygnil krociec przy jednej rurce a pozniej to juz lawinowo poszlo na przestrzeni tygodni, plyn uciekal, temperatura rosla a glowica pekla (uszczelka siedziala ok).
Ku przestrodze – roznice w glowicach GD 8V
Strona 1 z 1
może dokup kolektor od tej glowicy
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6