Ku przestrodze – roznice w glowicach GD 8V

Postprzez jazzzy » 27 mar 2012, 14:19

Kiedys szukalem glowicy do tego modelu i udalo sie kupic taka

f0fb95d11915.jpg


niestety pomimo ze do 8V w benzynie to nie bangla i musialem ja zwrocic bo okazuje sie ze w Mazdzie sa roznice nawet miedzy 8V; od strony silnika wyglada to u mnie tak

e9bcc25c7a4e.jpg


na czerwono zaznaczylem dodatkowy otwor, niby sruby sie zgadzaja ale dziury juz nie;

Napisalem to bo moze ktos kiedys miec problem podobny do mojego ze mu peknie glowica (co nie jest odosobnione w tym modelu bo Siwy tez tak mial) a ten watek moze mu sie przydac. Generalnie jesli GD zaczyna ci brac sporo plynu chlodniczego to zdejmij glowice i posprawdzaj wezyki bo u mnie bylo tak ze
przygnil krociec przy jednej rurce a pozniej to juz lawinowo poszlo na przestrzeni tygodni, plyn uciekal, temperatura rosla a glowica pekla (uszczelka siedziala ok).
Ostatnio edytowano 21 wrz 2012, 13:24 przez jazzzy, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez max » 27 mar 2012, 16:17

może dokup kolektor od tej glowicy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez jazzzy » 11 kwi 2012, 21:25

Włodawa to centrum pomocy GD

wlasnie z Wlodawy glowice sprzedal mi kolega Arkadiusz M. (troche skatowana ale to byla ta wlasciwa :D )
4799f3cdf9e0.jpg


jeden handlarz podeslal mi rowniez zdjecie takiej glowicy (ponoc do 8V ale cos nie jestem przekonany)
d0eab23857ca.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6